Gå til innhold

Nickene deres?

Queen_of_the_road*2_gull

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hadde vært gøy å høre hvorfor dere har akkurat det nicket dere har. :)

Mitt er fordi jeg er bil/lastebil frelst, og har en stor forkjærlighet for Scania, King of the road.. Men nå ble d litt dumt med King, så byttet det med Queen istede... :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

tja rett og slett fordi vi begynner å bli mange, i tillegg til den i magen. dessuten har jeg mange tantunger o.l.

Skrevet

Jeg elsker forskjellige truser i form og farge. Som regel går jeg rundt i bare truse og topp. Derfor er jeg en ekte truseprinsesse.

En gang fikk vi besøk av en familievenn og hennes utelandske kjæreste. Dette var da jeg fortsatt bodde hjemme hos mor og far. Vi hadde vært ute i regnet og gikk rundt uten bukser alle tre.

Husker han sa forskrekket "Is this family never wearing pants?"

Skrevet

Har akkurat byttet, håper det gikk, for det stemte ikke med termindato lenger. Er flyttet fram en uke. Hadde tidligere merlen27.mai.08

Det jeg har nå er ett av mange söte kallenavn min svenske mann har på meg....

Skrevet

Hehe.. Vittig... =)

Skrevet

Trultemor er jo en betegnelse på ei blid jente som er godrund og snill! ;)

Hehe.,...... :)

Mange som definerer meg slik og så venter jeg en jente! :)

Skrevet

jeg har ghostrider for jeg elsker mc. ble litt påvirka da jeg så filmen ghostrider til å bruke det som nick =)

første nicket mitt her var eadni som betyr mamma på samisk.

Skrevet

Når jeg først registrerte meg her inne tok jeg navnet som mange kaller meg for, men for at det ikke skulle bli for personlig byttet jeg til Miss Fat.

Det er fordi jeg er stor, derav engelske Fat. Også venter jeg en liten gutt i februar neste år (håper bare ikke han har forandret kjønn siden UL i uke 18, til vi skal på 3D om under 2 uker)

Skrevet

Jobbet på rideskole for noen år siden, og der hadde vi en kjempesøt hest som het Superted. Siden jeg er jente, byttet jeg siste bokstaven med a.

Nicket mitt er ikke så mye brukt, så jeg pleier å bruke det når jeg registrerer meg på nye steder på nettet.

Skrevet

Mitt ble som det ble litt tilfeldig.. det var det som falt meg inn i øyeblikket:)

Wips så ble to til tre liksom:)

Skrevet

Nicket mitt inneholder den første bokstaven i fornavnet til alle i min husstand, inkludert ei bikkje:) Så her er vi 2 voksne og ei snuppe, så kommer det en snupp snart:) Må endre nicket igjen litt da vel... :P Legge til en bokstav... ;)

Skrevet

Har i mange mange år vært opptatt av Ole Brumm...

Der stod det om Heffalompene som var noen skumle dyr, selv om ingen i Hundremeterskogen hadde sett en. Men i dag er Heffalompene kjent for de fleste. Ikek lenge siden veldig få visste om de.

Lompa er en av heffalompene, rett og slett :o)

Skrevet

Jeg tenker på pølse hver gang jeg ser nicket ditt. Hehe. :D

Skrevet

Morro tema å ta opp :o)

Jeg valgte mitt nick pga at vi får ei jenta å terminen er 20 mars. Så syns det hva er fint nick :o) Enkelt å greit!!!!

Skrevet

Hørt flere nevne det... ;o) Merkelig nok, for jeg spiser ikke pølse.

Skrevet

Mitt kommer av at jeg er grekofil og elsker gresk mythologi og en vis gresk gudinne er jo ikke å forakte ;-) Elsker også navnet så hvis jeg hadde ventet jente hadde hun skulle ha hett Athina Serena :-)

Skrevet

Sambo heter Nieminen til etternavn, så tok jeg dette tilfelle det var kjensfolk her inne som kunne avsløre meg før graviditeten ble offisiell.. Svært få kunne etternavnet hans i min hjembygd i de tider ;) hehe.. Litt "skadet" etter å ha bodd på bygda i mange år kanskje ;)

Skrevet

Dette var en artig link:)

Mine erfaringer når det kommer til å registrere meg på nettsider med nick er liksom at alle nickene allerede er tatt.. og da kan jeg prøve ut det ene og det andre uten hell.. tenkte at kaalrot ville være et nick som ville gå igjennom på første forsøk;) og det ble en vinner;)

Skrevet

Eg gjekk til doktor i den trua at eg var sjuk og fekk då vite at eg var gravid att. Eg tenkte da : jaja..

Deretter ringte eg sambuaren og tok lunsj med han. Kviskra det i øyret at eg var gravid igjen og han såg på meg med store augo og sa: Er det sant?

deretter lo han og sa jaja...

So det vart berre jaja..

Skrevet

Mali fordi det er et av mine favorittnavn, 83 fordi jeg er født i 83 og klompen fordi det er et av kjælenavnene mamma har på meg og det har nå blitt videreført til babyen i magen min. :)

Skrevet

Veldig bra, jaja:)

Selv visste jeg ikke opp med på min syklus en periode, derav kokosyklus:)

Skrevet

Mannen min er Linux-frelst og for de som kjenner til Linux er logoen en pingvin som heter Tux. Så da fant vi ut at den kvinnelige versjonen måtte jo være Tuxie. Og det er meg og har vært det i snart 5 år .-)

Skrevet

De fleste ser på meg som "yndig" sjønner ikke helt hvorfor;) hehe..så derfor nicket,umulie er min datter Emilie,synes nicket passet bra til henne:p hihi;) også har jeg da en liten spire i magen,så må jo ha med henne også!

Skrevet

Kjæresten min fant ut at "bobla" var et fint kjælenavn på meg en gang i tiden.. Det har bare utviklet seg med åra(bobla-biblo-bilobink-osv...-og akkurat nå er det boblis.

Jeg ser IKKE ut som ei boble;) -eller jo...litt nå så:)

Skrevet

da jeg lagde bruker her, kaldte jeg meg min baby (siden den lå i magen)

så når han ble født, ble det mammaentilprinsen06. siden det var min lille prins, som ble føst i 06. hehe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...