Gå til innhold

Hvor mange av oss her inne har røyka hasj?

Anbefalte innlegg

Skrevet

..men fylleangsten hadde blitt erstattet av paranoia, hehe, det er vel ikke så veldig mye bedre.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har prøvd å røyke hasj to ganger, ingen narkoman av den grunn. Ser ikke at det er noen forskjell å røyke hasj enn å drikke seg dritafull hver helg. Faktisk er det slik at hasj er mindre skadelig for kroppen enn hva alkohol er. Men, mange som røyker hasj fast, har lettere for å prøve sterkere stoffer etterhvert, og det kan bli farlig.

Skrevet

ja ett par ganger da jeg var 19 år...

Skrevet

Jeg har røyka siden jeg var 13.

Ikke noe dagligdags, ikke engang ukentlig, men sånn innimellom.

Har en pause nå, siden jeg går gravid, kommer til å vente til jeg er ferdig med å amme før jeg skaffer meg nytt.

Det er herlig avslappende å kunne sette seg ned med en "lille en".

Samboern min har aldri røyka noe somhelst, han drikker langt oftere enn jeg røyker.

Ikke noe er som å våkne opp med morgenkvalme sidenav en fyr som stinker spritfyll.

Merkelig nok har han tatt det roligere etter at det sank inn i hue hans at han skal bli pappa. <3

Skrevet

Jeg og !! Har røyka de siste 10 åra, kanskje 3 ganger pr. år - men selvfølgelig ikke nå når jeg har vært gravid/ammer. Har aldri vært en sosial greie for meg, men noe jeg har gjort alene for å slappe av i stressende perioder. Narkoman for meg, er når det er noe man MÅ ha, for å fungere normalt, og prioriterer dette foran alt annet. Tviler på jeg kommer til å røyke noe nå på en laaaang stund fremover, da jeg er alenemor, og har ansvar for gutten min 24t i døgnet. Det måtte i såfall bli når han er større, og jeg har en barnefri helg...

Skrevet

Jeg også noen ganger, var da 20 år, gjør det ikke nå lenger.

Skrevet

Ja jeg har gjort det noen ganger opp gjennom ungdomstiden, er vel sikkert 7 år siden sist(er 25 nå). Ville aldri falt meg inn å gjøre det nå som jeg har barn, barnefri eller ikke. Å sammenligne hasj med alkohol blir for meg bare en måte å rettferdiggjøre noe som er ulovlig. Hvis man absolutt må ruse seg får man heller at konsekvensene av et dagen etterpå. Mener jeg(!!!);)

Skrevet

Har gjort det noen ganger, men har liksom aldri merken effekten av det. Men er helt enig med andre her: mye skumlere å møte fulle folk enn folk som har røyka...

Skrevet

ja, siden jeg var 15 år har jeg røyka sånn nå og da...i perioder hver dag, men nå de siste årene har det ikke vært så mye..og ingenting etter at jeg ble gravid og fikk vesla..kommer nok ikke til å gjøre det igjen..kanskje når jeg skal til Roskilde i sommer:)

Skrevet

Hvorfor begrense seg til ungdomsårene????!!!Ehh fordi du har barn og det er ULOVLIG! Tenk om du faktisk blir tatt for dette, da kan du miste barnet ditt. Skjønner ikke at så mange kan tenke seg å gjøre dette etter at de fikk barn. Trist!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...