Gå til innhold

Hvor mange av oss her inne har røyka hasj?

Anbefalte innlegg

Skrevet

I lys av en annen tråd, hvor man skulle tro at de som har røyka hasj som ungddom kan finne på å bli narkomane senere i livet ble jeg litt nyskjerrig på hvor mange mammaer her inne som har prøvd hasj i ungdomssåra???

Jeg starter med å rekke opp en hånd!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg rekker opp begge hender og vifter med tærne:-)

Skrevet

Jeg har.... Fra ca 16- 18 år... Er nå 25 og absolutt INGEN narkoman.

Skrevet

rekker opp handa:) kan ikke si je er stolt av det, men kan heller ikke si je angrer. gjør mye rart i ungdomsåra... hehe

Skrevet

det har jeg og +andre ting. Er ikke narkoman i dag:)

Skrevet

har røykt mange ganger når jeg studetre :) Har ingen ahengiheter.Til og med tobakksrøyking sluttet jeg med :)

Skrevet

Ja, jeg har prøvd .

Mange år siden nå og nei, jeg er ikke narkoman av den grunn:o))

Har aldri prøvd noe annet og kommer heller aldri til å gjøre det.

Har stor respekt for all slags narkotiske stoffer, for har sett nok av hvor mye det kan ødelegge.

Skrevet

Jepp. Røykte i ny og ne i noen år. Har aldri vært og kommer aldri til å bli narkoman.

Skrevet

her og! sliter ikke så mye med dopet nå heller faktisk... ;)

Skrevet

Jeg har røykt hasj. Har aldri vært og kommer aldri til å bli narkoman. (og til skeptikerne, det er ikke bare fornektelse. det er fakta.)

Skrevet

ja det var én eller to ganger da jeg var 14-15 år. har aldri vært i nærheten av å være narkoman ;o) men jeg var vel litt nysgjerrig da :P

Skrevet

har prøvd ja dessverre...ingen narkoman gitt

Skrevet

Jeg har.

Røykte ganske mye, men var aldri avhengig og hadde null problem med å slutte. Har ikke rørt det på 7 år, og har ikke noe lyst til å røyke igjen.

Er absolutt ikke narkoman, og ikke i større fare for å bli det enn de som aldri har rørt hasj. Kanskje heller mindre fare, for jeg har sett med egne øyne hvordan det går for de som ikke sluttet å røyke, men gikk over til sterkere saker.

(Og det er fullt mulig å kun røyke hasj, UTEn å gå over til sterkere saker.)

Skrevet

Prøvde ett par ganger når jeg var rundt 18 år, dvs for 15 år siden... Ikke noe stor opplevelse her i gården....

Skrevet

Hvorfor begrense til ungdomsårene? Jeg er en voksen dame som har røykt i mange år nå. Noen ganger sjelden, kanskje en gang i året, andre ganger oftere, kanskje et par ganger i måneden. Og ikke nå på lang tid med graviditet og baby. Jeg liker det veldig godt, men anbefaler absolutt ikke daglig røyking. Ja, jeg anbefaler ikke - mer sånn hver sin smak. Men veldig enkelt sagt; folk blir kjekke og snille (om enn litt sløve) av å røyke mye hasj, og de fleste blir ganske uspiselige i grøftefylla. Og så er det alle avskygningene i mellom, det går an å røyke bare litt, akkurat som det går an å drikke bare ett glass vin. Sammenligningen med alkohol gjør jeg for å sammenligne med en rus "de fleste" har et forhold til. Og så må man ta høyde for unntakene, det er ikke alle som tåler å røyke hasj, det er ikke alle som tåler alkohol.

Jeg har aldri signert med "anonym" før og synes det er litt pinglete, men gjør det likevel.

Skrevet

Jeg har også!

Røyka ganske mye faktisk også, i en periode var det faktisk det første og siste jeg gjorde om dagen. Uff, for et liv. Men jeg orka ikke mer av det og ga meg heldigvis! Siden har jeg bare tatt meg en blås i ny og ne. Men ikke etter at jeg ble gravid da.

Skrevet

En hånd her og, og jeg ser ingen problemer med å bruke hasj som rus istedet for alkohol. Foruten at det er ulovlig.

Hvis alle som drakk seg drita hadde røyka hasj istedet ville vi vært kvitt all volden som kommer pga alkohol. Har aldri hørt noen skade andre i hasj-rus?! Mye fylleangst hadde forsvunnet også. ;-)

Tenk dere Oslo sentrum en lørdagsnatt; noen i hasjrus ute og ser på stjernene og beundre de fine fargene, mens andre har dype surrealistiske samtaler inne på puben. Istedet for å slå ned noen i taxi køen.

Skrevet

Jeg har røyka hasj plenty ganger. Slutta for 7-8 år siden. Men kjenner at jeg godt kunne tenke meg å gjøre det noen ganger i blandt igjen. Men det blir det nok ikke noe av.., har en mann som er veldig i mot. Må vel bevare husfreden ;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...