Gå til innhold

Skravletråd for oss med IKM uke 50

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hmm... Jeg har IKM 16. des, så om TO hele, lange uker så kan jeg teste :-)

GruerGleder meg veldig. Hadde vært SÅ koselig med en Trøffel i magen på julaften....... Jeg har SÅ lyst til å si det på julaften til alle. Sikkert vanvittig barnslig, men nå har jeg vært voksen og ventet og ventet for å finne rett tid til å få barn i forhold til jobber, skoler, stebarn og stebarnas mor. Så å være litt barnslig nå er bare DEILIG!!!!!!!!!!!!!!!

Samboer og meg så på Scrubs i går, da Turk og dama skulle prøve å lage barna. Hele senga var dekket av charts, hun hadde tempen i hånda, ei pute klar, og NÅ VAR DET EL! Måtte le litt, for nå har jeg jo blitt sånn selv. Og samboer sa: Sånn er du litt..........! Hehe. Så jo det selv. Men jeg har jo SÅ lyrt på baby.

Stakkars pusen vår. Han er babyen nå så lenge, så jeg bærer rundt på ham overalt :-) Dumme dame.............!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Og så blir man jo litt sprø av alle disse symptomene man går og kjenner på da! Og prater om her inne :D Jeg har sikkert tusen symptomer og de er nok alle psykiske siden jeg har prøvd så lenge uten resultat. Vel, er uansett spent ifm IKM 10 des. Hadde vært kjempestas å annonsere nissespire på julaften ja...*drømme*.

Skrevet

Jeg har IKM tirsdag 11. desember. I går var jeg bombesikker på at jeg var gravid, kjente en hel bøtte med symptomer, men i dag er de nesten helt fraværende igjen, blir helt tullerusk, ja. Hvor tidlig er det mulig å teste positivt da? Jeg skal på julebord torsdag 6., og skulle lurer på å ta en test før det, men det er vel minst et par dager for tidlig. Vet noen om det er noen som helst mulighet for å få positivt utslag hele 5 dager før IKM?

Skrevet

Har ingen anelse...Vet bare at cbdigital kan du teste 4dager før. men da viser d bare på ca 50%....

Skrevet

Når skal dere teste da damer? Dere som har IKM i begynnelsen av neste uke, kan jo teste om en uke :-)

Jeg vet ikke hvor lenge jeg klarer å vente. Hadde EL på søndag........

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...