Truseprinsesse Skrevet 28. november 2007 #1 Skrevet 28. november 2007 Lagde en ny tråd, jeg. Den andre ble så langt. Går det bra med prøvingen og livet generelt?
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 28. november 2007 #2 Skrevet 28. november 2007 Her går det bra med livet, og prøvingen starter for fullt i kveld;) For nå fikk jeg positiv EL-test! Hva med deg?
Truseprinsesse Skrevet 28. november 2007 Forfatter #3 Skrevet 28. november 2007 Oi. Så spennende da! Har du brukt el-tester lenge? Lurer på om jeg skal starte med det om det ikke klaffer denne gangen. Jeg sitter og jobber med eksamensoppgaver. Har eksamen i bedriftsøkonomi i morgen. Gruuuer meg. Føler jeg kan lite. Men med prøvingen går det veldig bra. Tror jeg hadde EL i går pga mensliknende smerter. Kjempevondt! Så satser på at det var et lite egg. Du får termin 22.august du da om det klaffer for deg i kveld. Syns det er så gøy å tenke på termin og sånt, jeg. Jeg tror jeg sendte på deg en melding på nettby forresten?
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 28. november 2007 #4 Skrevet 28. november 2007 Jeg begynte vel med EL-tester i 2. pp, jeg synes det er en veldig grei måte å finne EL på. Dessuten så er syklusen min så stabil at jeg trenger bare bruke 1-2 tester hver mnd, så da blir det ikke så dyrt selv om jeg bruker CB;) Anbefaler CB sine, for da er man ikke i tvil. Men i begynnelsen hvir man er litt usikker på når man har EL kan man bruke billigtester, og så dobbeltsjekke med CB hvis streken er sterk:) Uff, stakkars som har eksamen i bedriftsøkonomi i morgen! Eksamen er aldri noe gøy! Men du kan helt garantert mer enn du tror. Krysser fingrene for deg, går sikkert kjempebra! Masse lykke til! Så bra at det går bra med prøvingen! Håper det var et egg som løsnet, og at dere får full klaff! Synes det er så koselig å tenke på termin jeg og! Hadde vært såå koselig med termin 22. august! Når har du termin hvis det klaffer da? Jeg har ikke fått noen melding på nettby. Sendte du til siljeeh?
*Kristin25Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒskrållan* Skrevet 28. november 2007 #5 Skrevet 28. november 2007 Hei dere! Jeg henger meg på! Jeg fikk også positiv EL test i dag:):) Jeg er opplagt for å sette inn all energi til å klare det denne mnd!! Tenk hvilken julegave:)
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 28. november 2007 #6 Skrevet 28. november 2007 Så spennende!! Håper det blir full klaff;) Det hadde vært litt av en julegave ja! Hadde vært koselig om vi alle kunne følge hverandre over i august-klubben:)
Elisabeth '79=lykkelig mamma Skrevet 28. november 2007 #7 Skrevet 28. november 2007 godt me ein ny tråd ja...begynte å bli litt lang den andre:) eg fikk blåst ut litt steam der tidligere...Va så irritert over el-tegn som eg pleie ha som ikkje va denne gang, på el-tester så bare va svake o.l:) men då eg kom jem fra jobb idag så blei det ikkje någe utslag på el-test så då regne eg me at eg har hatt el når eg sko. på mandag eller tirsdag..Det kjentes litt sånn ut på kroppen igår:) Så då va d bare å smøre seg me tålmodighet og vente på ikm...Hb d går fort...og at d blir ein liten der inni t jul:) ellers har alle d fint i disse el-tider? einaste så svive i håve mitt utenom el...e julegaver..har så lyst bli tidlig ferdige iår:) D seie eg alltid men klare d ikkje:)
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 28. november 2007 #8 Skrevet 28. november 2007 Håper det har klaffet for dere da! Irriterende når man ikke finner EL, får satse på at du hadde den når du skulle:) Håper det går raskt fram til ikm ja, men det pleier å gå alt for treigt! Men nå har jeg mye annet å tenke på som eksamen og jul, så da går det sikkert fortere. Jeg har kjøpt mange julegaver allerede jeg, hihi. Er alltid så tidlig ute, er så glad i jula, så jeg må tjuvstarte litt:P Gleder meg til julebaksten og til å pynte leiligheten!
Elisabeth '79=lykkelig mamma Skrevet 28. november 2007 #9 Skrevet 28. november 2007 ja eg og e ekstra glad i julen:) Eskene står klare og pyntinga begynner i helga:) Julekortene er nesten ferdig og sendes forhåpentligvis ut innen neste helg:) Pakkene e eg sånn passe godt i gang me for me gifta oss i juni så då va plutselig någen gjort allerede der:) Bryllupsbilde t foreldre og besteforeldre;) Håper d går godt på eksamen:) har forstått at det er mange som er midt oppi det...masse lykke til iallefall t alle sammen:)
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 28. november 2007 #10 Skrevet 28. november 2007 Tusen takk!! Åå så koselig at dere giftet dere i juni, gratulerer så mye! Greit at noen gaver ble gjort allerede der;) Så flink du er som har skrevet julekort allerede. Håper vi alle har en liten hemmelig julegave i magen på julaften:)
Elisabeth '79=lykkelig mamma Skrevet 28. november 2007 #11 Skrevet 28. november 2007 Takk ska du ha:) Ja, du kan sei me har fått gjort unna ganske mye og vente egentlig bare på ein liten ein i magen:) Me har vore samen i 10 år så alle går jo egentlig bare å vente på at d ska poppe opp ein liten...Litt stress fra de nyskjerrige så spør innimellom...Kan de kje bare forstå at de får vite d når d skjer:) Ja, hadde ikkje d vore fantastisk me ein hemmelige julegave i magen på jul:) Krysse fingrene for d:) Iallefall for deg som har prøvd en stund:) Jeg er så spent på hvor lang tid vi kommer til å bruke...Føler alt er ekstra spennendes denne mnd siden der første pp...Håper jeg blir litt mer avslappet til det hele ittekvert:) Nå e eg avhengig av bim og lese d eg kan komme over for å vite mest mulig:)
¤¤angelina¤¤ Skrevet 28. november 2007 #12 Skrevet 28. november 2007 Hei! Slenger meg på jeg også, fikk pos el-test på mandag. Har virkelig troa denne måneden! Men blir uke seks i jula da? Var skikkelig dårlig fra uke 6 forrige gang... Men ofrer gledelig jula hvis jeg er gravid! Er jo ikke helt sikkert at jeg blir dårlig fra uke 6 denne gangen da. Lykke til alle sammen!
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 28. november 2007 #13 Skrevet 28. november 2007 Elisabeth '79-1.pp: 10 år, ja da har dere vært sammen en stund! Nå mangler det bare en spire ja, hehe. Vi har vært sammen i 4 1/2 vi.. Kan tenke meg at folk er nygjerrige, kan skjønne at det er litt stressende, spesielt hvis man må prøve en stund. Er det noen som vet at dere prøver? Tusen takk:) Krysser fingrene for at du har en hemmelighet i magen til jul og. Er skikkelig kjedelig når spira lar vente på seg, men det klaffer jo for mange innen et halvt år. 1 pp er jo veldig spennende og spesiell, og man blir mer avslappet etterhvert. Men håper dere slipper mer enn 1pp;) angelina 6pp: Så bra at du har en god følelse denne måneden! Håper det har klaffet for dere nå Får håpe du slipper å bli dårlig i jula da. Masse lykke til!
tullemoren ♀ + ♀ Skrevet 29. november 2007 #14 Skrevet 29. november 2007 Heluuu! Hopper inn her jeg også! Står til folkens? Her i huset var det EL i går. Eller tirsdag kanskje? Er ikke sikker.. EL testen viste positivt allerede på søndag..så skal si det har gått for seg her siden da! Er så spennende å gå rundt å tenke på at det kanskje blir laget en baby i magen min akkurat nå! *eksase* Plutselig har jeg en god følelse på at det kommer til å klaffe allerede nå, så en dårlig.. en smule ambivalent kan du si.. hmf.. Flere som er litt opp og ned for tiden? (",)
Elisabeth '79=lykkelig mamma Skrevet 29. november 2007 #15 Skrevet 29. november 2007 Dreamer- Svarte deg på innlegget men d kom visst ikke med så jeg skriver et nytt:) Det er to vennepar og et par venninner av meg som vet at vi prøver. Disse har vi snakket mye med barn om og slik så d er ingen hemmelighet:) Men ingen andre skal få vite. Synes egentlig for mange vet d allerde:)Men men..disse hadde jeg sagt d til om d går gale også Jeg håper inderlig vi blir mer avslappet til det hele ittekvert. Akkurat nå e eg ganske avhengig av bim og lese d meste eg komme over for e jo kjekt å vite ka som skjer i kroppen:) Men merke mannen føle litt prestasjonsangst. Igår fikk an d ikkje t....Så ane kje heilt ka eg ska sei for å han til slutte tenke på d eller stersse over d... Men håper og tror at el va man eller tir...og ikke ons:) Synes det er så fantastisk at dere som har prøvd så lenge er så positive:) Håper jeg har likt humør skulle jeg bruke lang tid:) Håper d blir full klaff for deg snart:) Ha en fin fin dag:)
har4barn Skrevet 30. november 2007 #16 Skrevet 30. november 2007 Da var vi falt ned til side 2, gitt! Hvordan går det med dere andre her inne. Her er det endelig helg, og vi skal bare kose oss i hele helga!!!!! flere?
*Kristin25Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒskrållan* Skrevet 1. desember 2007 #17 Skrevet 1. desember 2007 Hallo folkens! Da var EL uka unnagjort, men vi fortsetter i samme bane bare får å være sikker... I kveld er vi invitert på fest, jeg vil ikke gå fordi jeg ikke føler suget etter alkohol.. Hva gjør jeg? vi har lovet å komme! folk kommer sikkert til å spørre hvorfor jeg ikke drikker... æsj!
Høstspire 2011 Skrevet 1. desember 2007 #18 Skrevet 1. desember 2007 Du kan jo gå, men si at du ikke følte for å drikke i kveld? Gjerne at du er dårlig i magen eller noe. Ingen som trenger "bevis" for å forstå det=)
PROVOSERT!!!!!!!!!!! Skrevet 2. desember 2007 #19 Skrevet 2. desember 2007 Hallo damer :-) Beklager mitt fravær, men det har vært så mye i det siste. Greier med stebarn, jobb, foreldre....... så etter Kos på kvelden, så har vi bare sovnet. Men da er altså EL i dag, tror jeg. Jeg tester jo ikke El ennå. Men vi har jo vært et kaninektepar i et par dager nå, og skal vel fortsette til og med tirsdag/ onsdag også :-) Jeg ønsker meg jo SÅ en julegave som lever i år...... Håper det går bra med dere jenter som leser til eksamen. Her har vi pyntet til advent i alle fall. Deilig å få gjort det en har satt seg fore. Da føler en seg SÅ fornøyd med seg selv. Vi har også kommet langt i forhold til julegaver, så jeg er VELDIG fornøryd med meg selv i dag. Nå skal jeg snart se Robinson-finalen. Se hvem av damene som vinner. HEIA ALICE!
*Kristin25Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒskrållan* Skrevet 3. desember 2007 #20 Skrevet 3. desember 2007 dyttet litt på denne! Hvordan har dere det jenter!? Merker dere noen symptomer eller andre "kriblinger" Jeg har vondt i magen bare...
lana<3 Skrevet 3. desember 2007 #21 Skrevet 3. desember 2007 Heia...her var det en tråd for de med ikm uke 50...henger meg på jeg...har ikm lørdag den 16 desember....jeg hadde el igår eller forigårs så lite tegn hos meg ja annet enn el-tegn da...he he..god natt dere og håper det blir mange blå kryss i uke 50...
har4barn Skrevet 4. desember 2007 #22 Skrevet 4. desember 2007 Hei1 Er hjemme med febersykt barn i dag, så jeg kan surfe å¨dagen! Her går dagene så utrolig sakte denne perioden. Aner heller ikke helt når jeg hadde el. kjentes ut som to ganger. Hadde litt rosa utflod på det som kjentes som første el, og litt rosa på det som kjentes som 2. el. Hvis jeg er superpositiv, så kan jeg jo drømme om at det var festeblødning det siste? Har veldig liten tro på det, men tro KAN jo flytte fjell. Vurderer å begynn med el-tester i neste pp hvis kroppen lurer meg slik flere ganger. Da er det bare å begynne å skrive ned alle mulige symptomer, jenter!!!!!!
Elisabeth '79=lykkelig mamma Skrevet 4. desember 2007 #23 Skrevet 4. desember 2007 Hei:) Her igården føler jeg ikke noe særlig symptomer....Har ikm 10/11...men føler ikke noe som får meg til å tro jeg er gravid. Og det jeg eventuelt kjenner tror jeg bare er innbilninger fra alt jeg leser her inne og som jeg håper jeg kjenner....Men kan jo aldri vite:) Føler innimellom at jeg er øm i korsryggen, "stram" i magen. Og i går bittelitt ømme pupper. Humøret mitt er alltid litt opp og ned så der kan jeg ikke lete etter noe:) Prøver å ikke fokusere for mye, men der er jammen meg ikke lett. Ellers er det deilig med desember og adventstiden:) En kjekk tid å gå håpe på en liten spire i magen:) Håper det står bra til med alle sammen:)
hemmelig :) Skrevet 4. desember 2007 #24 Skrevet 4. desember 2007 Hiver meg paa her jeg ogsaa... begynner aa naerme seg naa, er det noen som har sniktestet da ? Har klart aa holde meg , men skal bli vanskelig aa holde seg helt til den 10. De sier jo at flere tester kan gi positivt flere dager foer IKM ogsaa.
Elisabeth '79=lykkelig mamma Skrevet 4. desember 2007 #25 Skrevet 4. desember 2007 Hei hemmelig:) vi har ikm samme dag vi:) skal snikteste me cbdig. den 7. for skal på julebord og meget mulig fortelle d til noen der om vi er gravide...gir den ikke utslag så skal jeg holde meg til gruppen som skal teste den 21. om ikke tr kommer da:) Spent på om jeg klarer holde meg:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå