Tpop Skrevet 28. november 2007 #26 Skrevet 28. november 2007 Det blir jo ikke det samme da bare for å flisspikke litt....hasj er jo ikke lovelig det er alkehol, men ikke for en 17 åring da....... Og en kommentar på de som sier at de aller fleste har røkt hasj, så kan dere jo tenke det samme når barnet deres kommer å sier det samme om ca alt annet og et stemmer jo som oftes ikke gjør det vel?? Jeg har ikke røkt hasj ikke mannen min og ikke mange av de jeg hang med som tenåring har røkt hasj. Så desverre så stemmer ikke den teorien barnet mitt:) hehe. Men til Hi....som sikkert har skrevet dette som et tulleinnlegg men dog....Det var når han var 17 år og ikke nå når han var 26 så det er vel ikke så veldig farlig og ja det er vel bevist det at de som røyker med hasj er i faresonen til å bli fristet til å prøve andre narkotiske stoffer. Jeg hadde personlig ikke ropt hurra og tenkt ja ja det er jo helt vanlig at sønnen min røyker hasj når den tid kommer, men samtidig så kan alkeholen være like farlig for mange, så roper heller ikke hurra for de heller så jeg er glad det fortsatt er noen år til jeg trenger å bekymre meg for dette:)
Gjest Skrevet 28. november 2007 #28 Skrevet 28. november 2007 Huffamei, håper du ikke virkelig går og bekymrer deg for at mannen din er narkoman! Faktisk er alkohol langt mer vanedannende enn hasj, og jeg antar du har tatt et glass uten å ha blitt alkoholiker. Det som er skummelt med hasj er ikke at man så lett blir hekta på det (kjenner flere som har sluttet uten problemer), men noen får jo personlighetsforstyrrelser av det (to av de jeg kjenner som røyka hasj før har paranoia i stoooore doser, type går til behandling), men det hadde du vel merket før om var tilfellet med mannen din?
Gjest Skrevet 28. november 2007 #29 Skrevet 28. november 2007 Jeg har ikke røkt hasj ikke mannen min og ikke mange av de jeg hang med som tenåring har røkt hasj. Så desverre så stemmer ikke den teorien barnet mitt:) Så fordi du ikke har røyka så stemmer ikke det jeg sier om at nesten alle JEG kjenner har prøvd?? Jeg vet de har det ... jeg var jo der sammen med dem! Og om sønnen min kommer og har prøvd, ja da får jeg sette meg ned og snakke med ham om hva det er, konsekvenser det kan få osv ... akkurat som jeg vil gjøre når han kommer og har prøvd andre ting (som f.eks alkohol som jeg regner med han vil prøve før han er 18...). Den praten kommer jeg til å ta uavhengig av om "alle andre" gjorde det eller han var alene. Jeg tenker som så at jeg kommer ikke til å bli begeistra for det, men det fins tross alt verre ting han kan gjøre.
boble <3 Skrevet 28. november 2007 #30 Skrevet 28. november 2007 For å flisespikke litt til:0) Noe alkohol er jo like ulovlig som narkotika da...Hjemmebrendt. Mange som drikker det uten å være alkoholikere, blir vel noe av det samme som å kalle folk som har prøvd hasj av og til for narkomane?
Gjest Skrevet 28. november 2007 #31 Skrevet 28. november 2007 For å si det sånn, hvis politiet finner det ut nå så DRITER de vell i det! Hva skulle de liksom gjøre?? Hallo...
Anonym bruker Skrevet 28. november 2007 #32 Skrevet 28. november 2007 Leste dette innlegget for kjæresten min, vi fikk oss en god latter ja. Har prøvd diverse typer dop selv, men det er mange år siden nå. Og neste gang jeg skal prøve det blir når kuer flyr og det fryser over i helvete på samme dag.
Ane** Skrevet 28. november 2007 #34 Skrevet 28. november 2007 Mulig noen burde lagt inn en bekymringsmelding på meg hos barnevernet hvis det å røyke hasj som 17åring gjør at man er narkoman. Jeg røyka hasj maaaange ganger som ungdom. Og slapp helt av ang politiet, de gir da blanke i om gubben røyka hasj for ni år sia. Ro deg ned litt du! Syns du lager en enormt stor sak av noe som bare har vært tull&tøys&fanteri i ungdomsåra til mannen din. Herregud!
Lisa81 blittmamma! Skrevet 28. november 2007 #35 Skrevet 28. november 2007 I alle dager...Ikke for å være slem,men slapp av litt HI. Du er faktisk hysterisk!
Februarmoren Skrevet 2. desember 2007 #36 Skrevet 2. desember 2007 hei! Mannen min var narkoman før jeg traff han og røyket både hasj og tok andre stoffer. Det går ikke ut over deg og ungen hvis politiet finner det ut. Det var ikke noe du kunne gjort noe med, og det er ikke ulovlig å gifte seg med folk som har gjort noe dumt (eller kriminelt for den slags skyld). Når det gjelder graviditet, har ikke det noe å si heller. Eneste med hasj er at det svekker sæd-kvaliteten mens man har det i seg (ikke etter at man har sluttet med det). Hasj er absolutt avhengighetsdannene (henviser til noen som sa det ikke var det), men man kan slutte med det som med andre ting. Vanskelighetsgraden kommer jo an på både hvor mye man har røyket og grunnene (psykologiske) til at man begynte i utgangspunktet, men nå forstod jeg det som at mannen din ikke har hatt noe problem med det på 9 år, så da går jo det bra. Er du forbannet fordi han ikke sa noe før nå, eller av frykt for politiet, eller av andre grunner? Politiet trenger du som sagt ikke frykte, og at han ikke sa noe før nå, kan jeg forstå du reagerer på. Samtidig er det ikke noen "big deal" for mange som har prøvd (med mindre de har holdt på lenge og tattandre ting), så det behøver jo ikke være noe han bevisst har ønsket å skjule for deg..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå