Gå til innhold

Har funnet ut at mannen har brukt hasj!!!!!!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Han brukte hasj når han var 17. Nå er han 26. Er iltranes forbanna. Hva skal jeg gjøre? Går det ut over meg og ungene hvis politiet finner det ut?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

æss...............ikke noe å ta på vei for. Han prøvde bare?? Solgte ikke eller smuglet? Prøv å lag en tråd du hvor du spør hvor mange som har røyka hasj;-)))

Skrevet

Er DET noe big deal da? Og hvorfor er du forbanna??? Han gjorde det når han var 17 år... Er det samme som om skulle ha drukket alkohol når han var 17 liksom... Ulovlig det og...

Tror du politiet bryr seg om at mannen din røyka hasj for 9 år siden????

Og du skal ikke gjøre noenting. Eller jo... du kan slutte å bli hysterisk over en liten bagatell! (JoOOO det er en bagatell!)

Skrevet

Hehe det du skal gjøre er å la vær å bry deg. Halve norge har røykt hasj... Ikke noe å bry seg med. Han gjør jo det ikke nå. Var dere sammen på det tidspunktet? er det fordi han har gjort det du er forbanna eller fordi han gjorde det mens dere var sammen uten å si det til deg?

Tror forresten ikke politiet bryr seg så veldig mye.

Skrevet

De aller fleste har røyka hasj en eller annen gang. Jeg er 26år, og fra jeg var 15 til litt før jeg ble gravid har jeg røyket i ny og ne!

Skrevet

Nei vi var ikke sammen da. Ble sammen når jeg var 21.

Men han burde fortalt meg det før vi ble sammen. Jeg er absolutt imot all dop, og stoler ikke på han. Han kan jo bli fristet igjen. En gang narkoman alltid narkoman, vet dere.

Skrevet

Hehe.....hvis definisjonen på en narkoman er en som har prøvd hasj, vil jeg tro vi er ganske mange narkomane her i landet.

Ikke bekymre deg for det, vi er mange som har prøvd hasj og de ble da folk av oss også ;)

Skrevet

Herrgud... Kan ikke kalle han en narkoman fordi han har røyka hasj! Ro deg ned... dette er ingenting å hisse seg opp over!!

Skrevet

ja men man blir jo avhengig og siden han brukte det flere ganger har jo han vært avhengig, ergo narkoman (=avhengig).

Og da er det jo lett å falle tilbake. Og begynner han på hasj igjen går det jo uansett videre til andre ting som heroin og sånt ikke sant? De må jo bruke andre stoffer når hasjen slutter å virke.

HI

Skrevet

Blir ikke avhengig av hasj! Hasj slutter ikke å virke. Og det er ikke sånn at en går over på heroin fordi en bruker hasj! Hasj og heroin er to heeelt forskjellige ting!

Skrevet

Tenkte jeg og Super-Langbein...

Om det ikke er tulle innlegg: slapp av han er nok ikke narkoman!

Skrevet

Tulleinnlegg?

Dette er rein skjær alvor.

man blir ikke avhengig av hasj liksom?

man går ikke over til sterkere stoffer?

hasjen slutter ikke å virke? prøv å bevise det du!

dette har jo politiet sagt i alle år. Politiet går ikke rundt og lyger heller liksom.

HI

Skrevet

Men når røyket han sist da?

Om han har klart seg uten i mange år er han vell ikke avhenig?

Skrevet

Ja, det går an å bli avhengig. Ja, folk kan gå videre til sterkere stoffer.

Men en blir ikke avhengig om en har røyka hasj ett par ganger på 1 år..

Skrevet

Ja... jeg og veldig mange av vennene mine er jo levende bevis på det... Politiet sagt i alle år... ? Javell...

Det er like stor sannsynlighet for at typen din skal bli alkis...

Klarer ikke å skjønne hvordan du kan bli forbanna...

Skrevet

Fra en annen anonym...

En ting som er utrolig fascinerende, er hvilket forhold folk her har til hasj. Folka som sitter her har tydeligvis et fornuftig syn på hasjbruk, og lever i den reelle verden (bortsett fra HI da)

men på skravlesiden, der man ikke kan signere anonym, er hasj død og hysteri for de fleste. hva mener dere EGENTLIG?

Skrevet

Har røkt hasj noen ganger, men jeg er ingen narkoman av den grunn. Det du skriver om dette er bare vås, ikke vær så hysterisk, bruk energien din på noe annet. Stakkar mann:(

Skrevet

Hjælp. Jeg røyka også hasj når jeg var 17. FLERE ganger!! Det gjorde nesten alle vennene mine også. Jeg er ikke narkoman, og det er ikke vennene mine heller. Det er 7 år siden jeg tok min siste blås, men mange av vennene mine tar seg en blås i ny og ne enda. De er IKKE narkomane. De har god utdannelse, vanlige jobber, hus, hjem og noen av dem har faktisk barn!

Slapp av.

Hmm, tror faktisk innleggeren må ha lagt inn dette som et tulleinnlegg.

Skrevet

hmm...og jeg er vist alkoholiker siden jeg tar meg en dram hver helg.. at det er mulig...

Skrevet

og så ...??? Det er da ingenting å bli forbanna på og du trenger ikke gjøre noe som helst.

Hjelpes, alle gjør da "feil" iløpet av livet. Det er jo definitivt mye som er verre enn å ha røyka hasj. Tror knapt jeg kjenner noen som ikke har prøvd...

Politiet gir fullstendig bang dersom de finner det ut. De kommer ikke til å bry seg i det heletatt!

Skrevet

og HI ... alkohol er også vanedannende, men man er da vel ikke alkoholiker for om man tok seg et par glass for nesten 10 år siden!

Man er ikke alkoholiker om man tar seg et par glass en lørdagskveld i ny og ne heller. Man trenger ikke bli avhengig av hasj. Det er akkurat samme med de som tar seg en hasj i ny og ne som de som tar seg et glass alkohol av og til. (Eller som festrøyker ...).

Skrevet

Om dette ikke er tulleinnlegg...

Kjæresten min har brukt både det ene og det andre da han var yngre, men det er nå lenge siden. Han sier at det hører til fortiden, så da stoler jeg 100% på det. Dessuten, de erfaringene de har gjort seg da de var yngre har faktisk vært med på å gjøre dem til slik de er i dag.

Det er sikkert mye du har gjort før du møtte han som du ikke har fortalt fordi du ikke synes det er relevant for deg, så det er sikkert det samme med han. Han syntes vel det ikke hadde noen betydning. Hvis han sier han aldri kommer til å gjøre det igjen, så stol på det. Hvis ikke du klarer å stole på han tror jeg heller det er andre ting i forholdet som må tittes litt på, ikke bare denne saken...

Skrevet

En kamerat av meg ble tatt med hasj og fikk dermed en prikk på rullebladet som visstnok kun skulle vare i 5 år. Så selv med faste bevis, video og tilståelse om dette som skjedde 9 år siden, ville politiet bare ledd.

Skrevet

Njaaaaaa... Jeg holder med Hi her. Han er nok narkoman. Send han til polisen og på avrusning, først best ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...