Løven,fisken og vekten Skrevet 29. november 2007 Forfatter #26 Skrevet 29. november 2007 Ja,jeg håper den snur til min datter kommer i den alderen og skal begynne på u-skole altså
Gjest renate&nydelige christina Skrevet 29. november 2007 #27 Skrevet 29. november 2007 Nei, så trist lesing da..stakkars søsteren din. Skjønner godt hun er helt knekt, det er en vanskelig alder i seg selv, og mobbing gjør jo alt bare mye verre. Jenter kan være så utrolig stygge med hverandre, det finnes nesten ikke grenser. Denne ex venninen har tydeligvis store problemmer , og dere for trøste dere med at hun sikkert har ett tøft liv, regner med hun ikke har spesielt oppegående foreldre heller siden hun er under barnevernet. Du for bare trøste din søster og gi henne oppmuntrende ord fremover...det ordner seg skal du se:-)
Løven,fisken og vekten Skrevet 29. november 2007 Forfatter #28 Skrevet 29. november 2007 Takk for oppmuntrende ord,det hjelper veldig mye Nei,hun har ei mor som ikke er helt justert i hodet,så hun lyver for å få oppmerksomhet....men det verste er at de andre tror henne...skjønner ikke at det går ann jeg... Og alt har eskalert seg fordi min søster hørte på mamma og de og ikke slapp inn noen...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå