Gå til innhold

Unge som tror de er så voksne her inne..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da får dere tro det er meg da:-) Selvom jeg sier det ikke er det.

Men spør dere selv om en ting...

Hvorfor skulle jeg som en meget ung mor, rakket ned på andre unge mødre? Altså, Hvor er logikken?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lurer jeg og på...??

Skrevet

Ikke bry dere om disse surmaga kjerringene som antageligvis kjeder seg svært, og i sin frustrasjon og mangel på sprell og glede i livene sine bruker energien sin på å ergre seg over andre..

Skrevet

hehe, ja..Bryr meg lite om hva de sier..

De har nok bare en dårlig dag som alle andre har av og til=)

Håper på en blidere og bedre dag i morgen for deg Hi=)

Skrevet

Disse har langt flere dårlige dager enn andre, fordi de ikke er særlig selvreflekterende.

Skrevet

Hehe, ja du sier noe der=P

Skrevet

Der kuppa vi tråden!

Og hør, de holdt kjeft, den som tier samtykker!

Skrevet

En mamma, er en mamma uansett alder.

Skrevet

"Kuppa tråden"........er ikke alle som sitter våkne hele natta!! og ungmamma... hadde du ikke byrdd deg om det jeg skrev hadde du vel ikke gidda og troppe opp for og forsvare deg selv og den uheldige situasjonen du er i..?

Og til Anikken eller noe........ skrev jeg at disse unge mødrene var dårlige mødre? Nei....?????????? bare skrev at jeg ble kvalm av at de skal være så bedrevitende.. det er jo i utgangspunktet et råd de burde ta med seg, fordi voksne forventer at en unge oppfører seg litt mindre vosent enn det veldig mange her inne gjør.....? sånn personlig kan jeg ikke si noe negativt om disse jentene heller, fordi ingen av dem har jeg møtt in real life.. men ut ifra hvordan de uttaler seg i diverse tråder (egentlig alt av tråder), så må jeg få lov til og si at jeg bli kvalm, fordi de tror de vet så mye..

var no i dårlig humør i går ja.. så må få sagt unnskuld for at jeg lagde et innlegg rettet mot ekneltpersoner.. skal aldri gjenta seg fra min side......... har aldri påstått at dere er dårlige mødre, dere gjør sikkert en flott jobb med ungene deres, men ikke vær alt for voksne osv. for da blir dere bare sett dumt på.. og kristine16Felix etter eller annet.. Det var IKKE jeg som startet den tråden bare for deg.. det var det noen andre som gjorde... Tydelig at det er fler som er enig i det jeg sier...

Med vennlig hilsen fra den mystiske

HI

Skrevet

er ikke vår skyld at du venter til eggene nærmest går ut på dato før du skaffer deg barn ditt gamle skinn!

Skrevet

hvem har sagt jeg ikke har barn..? og da sier dere "Stakkers barn...."

Skrevet

eg sa ikke at du ikke hadde barn. jeg sa du var gammal

Skrevet

haahha ;)

har jeg gitt utrykk for at jeg vet/kan alt fordi jeg har fått barn ?dette her tror jeg du må forklare meg anonym...:P

og jeg skjønner ikke helt,du kaller meg barn ?

blir 22 snart ??

haha :P

Skrevet

hvor går så grensa for deg da anonym ?

når man er 25 ? 30? 40 ? 100 ?

og får man så en lyspære som går av oppi hodet og bang så er man voksen ?

hehe..

Skrevet

ja, okey, var kanskje litt og ta i å kalle deg barn da.. visste forresten ikke at du var 22..

Skrevet

ja signerer her jeg.. aner ikke når man skal si man er voksne jeg, ene damen er inne sier man skal omtrendt kaste barnet på gata når de blir 18-19 år, mens andre sier at man ikke er voksen i en alder av 20 år.. jaja.. jeg er snart 21 og må si at jeg er myyye mer voksen i hodet enn andre damer som nærmer seg 40.. helt idiotisk å komme med sånne argumenter!

Skrevet

Ungdommens overmot vil ingen ende ta. Men bare vent. En dag våkner de også.

Skrevet

Jasså, så hver gang de unge svarer bør de unnskylde seg med at de er unge?

Kunnskap har ingen alder, særlig ikke dersom man ikke har vett til å bruke den.

Skrevet

men du mener fortsatt at jeg tror jeg kan alt og vet alt ?

lurer på hvilken grunnlag du sier dette..

Skrevet

nå kan du lure......har ikke tid akkurat nå, kan sende deg en PM om det en dag......... kan vel ærlig innrømme at jeg bare tok med navnet ditt i innlegget fordi du er såpass "kjent" her inne..... men som jeg har skrevet lenger oppe så hadde jeg en dårlig dag i går.......... så da gikk det ut over unge mødre....... sorry alle sammen det var skikkelig råttent av meg...

Skrevet

Er tildels enig med H.I., det er vel ikke helt optimalt at tenåringer føder barn nei.....

Skrevet

anonym 11.58:

er ikke tenåring,dessverre..

og det er heller ikke sauen...

de andre er jeg usikre på.

anonym HI:

ja ok..men syns det var råttent gjort uansett..

men fint du innrømmer det..

Skrevet

At jeg tror jeg vet så mye bedre? Hehehe.... Kan ikke si at jeg sitter inne med masse kunnskaper om barn og oppdragelse - annet enn det jeg har erfart selv.... Om det gjelder kunnskaper om alt annet, kan jeg kun det jeg har lært på skolen og igjennom andre.... Men ok, jeg er ikke alene i bedreviter gjengen så er greit gitt:)!

Skrevet

Me jeg lurer på hvorfor du tok meg med i dette innlegget..??

Jeg er ung,ja...

Men jeg svarer kun i de innleggene hvor jeg har opplev noe selv...jeg svarer aldri i innlegg om når man kan gi grøt feks, for det har jeg ikke vært innom, siden min begynte når han var 5 mnd.

jeg svarer aldri på innlegg der jeg er usikker....Jeg svarer egentlig ganske skjeldent...

Så jeg vet ikke så mye, har aldri sakt at jeg gjør det heller, jeg vet det jeg trenger å vite, resten lærer jeg...

Derfor jeg er glad vi har DIB til å spørre og sånn, med sånne folk som deg, gjør at DIB er ikke noe koselig allikavel...

jeg og har dårlige dager, men jeg lar de ikke gå utover andre.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...