Anonym bruker Skrevet 27. november 2007 #1 Skrevet 27. november 2007 blir helt kvalm.. Alle disse egentlig barna som har fått barn som tror de vet så mye bedre enn alle andre. siklerotte, UngMamma, Mami87,Grorud, kristine&Felix,kine,Sauen, kunne fortsatt i evigheter.. FY FAEN! *spyr*
Gjest Skrevet 27. november 2007 #3 Skrevet 27. november 2007 Psssst...man trenger ikke være gammel for å ha erfaringer forstår du. Noen eldre eier ikke erfaringer i hele tatt, det kan være mer tragisk det! Aner jeg en smule sjalusi her.....=)
Anonym bruker Skrevet 27. november 2007 #5 Skrevet 27. november 2007 skulle ikke forundre meg at det er en av dem som er nevnt i innlegget som er den som har skrevet dette!!!!!!!! sikkert grorud, hun tror jo hun er verdens beste mamma!!!! eller siklis.. hun må jo være verdens verste mamma..
Guttemamman:-) Skrevet 27. november 2007 #6 Skrevet 27. november 2007 Bra at du er så voksen da...For det er jo veldig voksent gjort å rakke ned på andre...
Anonym bruker Skrevet 27. november 2007 #7 Skrevet 27. november 2007 for og si det slik.. er i beg av 20 årene og ja,jeg føler meg mer voksen enn mange ''gamlinger'' her inne..
Anonym bruker Skrevet 27. november 2007 #8 Skrevet 27. november 2007 Har snakket en del med grorud og hun er faktisk (virker slik iallefall) en god mor.. er jo veldig sannsynlig at det er hun som har skrevet dette, hun har ikke vært inlogget siden 22 nov............ vet ikke noe om siklis som skulle tilsi at hun er dårlig mor slik som annie 00:10 her påstår.. Er selv en ganske "gammel" mor og jeg har fått mye råd fra yngre mødre.
KristineMed2Sønner<3 Skrevet 27. november 2007 #9 Skrevet 27. november 2007 Hehe dette var litt av ett innlegg du. Kunne ikke kommet på noe bedre? For hvis du trodde at det der kom til å svi, tok du grundig feil:-P Har aldri påstått at jeg er så voksen heller, eneste jeg kan påstå er at jeg er en unge med mye erfaring:-) Eller er det like ille for dine ingrodde øre? Biaatch:)
Gjest Skrevet 27. november 2007 #10 Skrevet 27. november 2007 Det hjelper lite når de har lite *vettu* å komme med.
Anonym bruker Skrevet 27. november 2007 #11 Skrevet 27. november 2007 ingen sjalusi inne i bildet og har heller ikke sakt man trenger og være gammel for og ha erfaring - men de unge som er nevnt ovenfor TROR de er så voksne, men egentlig så tror de bare at de vet og kan alt muleg, som de vel og merke har googla seg fram til.....
Anonym bruker Skrevet 27. november 2007 #12 Skrevet 27. november 2007 DET ER Kristine16MedFelix23\9-07 SOM HAR SKREVET HELE DRITTEN HER INNE.... Tar vel en Maria eller noe for at folk skal forsvare og synest synd på ho.. åå medlidenhet fordi du er ung og at noen baksnakker deg på krangle.. stikk inn på skravle og klag litt da.!!! Ble du ikke irettesatt no av tillab i går, da din 16 ÅRING! GUD en baby med baby..
Gjest Skrevet 27. november 2007 #13 Skrevet 27. november 2007 Mange som ønsker å være mer voksen enn de er, også....! ? Problemet er ................................da hva??? At du irriterer deg over de? Ta en pause fra nett da eller ta det som en kvinne og legg det for faen ut på skravle!!!!
Guttemamman:-) Skrevet 27. november 2007 #14 Skrevet 27. november 2007 Kanskje på tide å legge deg nå Anonym...Får krysse fingra for at du står opp med ritkig fot i morra!!
Synne&TheTerminator Skrevet 27. november 2007 #15 Skrevet 27. november 2007 Jada, spyr av deg og, GAMLA!! Faen så dum du er, og ikke minst BARNSLIG!! Jeg er no hvertfall gammel nok til å vite at man ikke skal drive rundt å slenge drit om andre personer!! Makan til trangsynt menneske!
KristineMed2Sønner<3 Skrevet 27. november 2007 #16 Skrevet 27. november 2007 ha ha. er nok ikke meg gitt:-P Hvis jeg først skulle skrivd ett så latterlig innlegg, ville jeg for guds skyld finni på noe bedre.
Anonym bruker Skrevet 27. november 2007 #17 Skrevet 27. november 2007 Oioi der kom sinnataggen innom også ja? vil ikke kalle meg trangsynt, men ser helst bare det jeg selv vil se.. selv om det dukker opp sånne idiotiske "ja, altså, jeg er lege, nei kirurg, i en alder av 16-17 år, og vet alt om dette, så jeg tror det er helt greit at du gir ungen din grøt før 4 mdr fordi jeg begynte når min var 3 skjønner du.."
Gjest Skrevet 27. november 2007 #18 Skrevet 27. november 2007 Ikke for å lage noe stort oppstyr her altså, MEN vil si det er en del av samme skrivefeil her i både anonym og kristine sine innlegg. Klarte bare ikke å overse det.
Anonym bruker Skrevet 27. november 2007 #19 Skrevet 27. november 2007 du føler deg nok smart nå, som ventet i HELE 4 min med og svare slik at ingen skulle skjønne at det er du som har startet hele greia? :-P
Anonym bruker Skrevet 27. november 2007 #20 Skrevet 27. november 2007 For og si det sånn HI, så vlle jeg heller trodd jeg var par år eldre, enn å trodd jeg var 10 år yngre, som sikker du gjør... Hils rynkene og appelsinhuden din fra meg då, å be de ha et forsatt rynkete liv!! Missunlige vrak!
Synne&TheTerminator Skrevet 27. november 2007 #21 Skrevet 27. november 2007 ja jeg er litt sinna idag, det skal jeg innrømme=) Men hvem som sier at de er lege, eller nei, kirurg her då?? Jeg er en som overdriver, men jeg overdriver jo nesten ingenting i forhold til du gjør..!
Sabina og gjengen Skrevet 27. november 2007 #22 Skrevet 27. november 2007 hehe, dette er vel en av de mest latterlige trådene jeg har sett her inne. Alle mennesker har hver sine verdier og syn på ting. Vi har alle fått forskjellige oppdragelser og oppdrar våre barn slik at vi selv mener de har de beste mulighetene for å leve sine liv etterhvert. Det å kunne oppdra et barn har nok ikke noe med alder å gjøre, men det indre, selve personligheten og evnen til å utforme seg selv som person. Og gi av seg selv til de som betyr mest for en. Akkurat på samme måte som en som er 30 vil. Det beste for sine barn. Alle har en "første gang" som forelder og alle prøver å feiler litt og finner sine måter å være forelder og omsorgsperson på. Ingen kan komme å si hva som er rett og galt (så lenge det ikke går utover primærbehov). Vi er alle her inne foreldre og vi har den samme kjærligheten til våre barn, vi vil alle at de skal vokse opp med best mulig muligheter for et videre liv. Med verdier som empati og det å vise omsorg for andre. Ikke som folk som slenger ut mindre hyggelige kommentarer om mennesker de ikke kjenner eller vet bakgrunnen til. Jeg håper inderlig du lærer dine barn empati og det å ta vare på hverandre. Og som forelder vil jeg tro du gjør det. Alle vi foreldre (alle aldre) har også noen sære meninger om ting og vi kan stille dumme spørsmål, kanskje det er noe vi ikke liker, eller vi er redde for hunder/edderkopper osv, men dette er ikke noe vi ønsker å videreføre til våre barn. Det er ting de selv må få utforske og finne ut av. Så til alle foreldre, unge eller gamle. Vi vil det samme!!
Anonym bruker Skrevet 27. november 2007 #23 Skrevet 27. november 2007 Du kan ikke legge ut personopplysninger eller skrive innlegg som angriper brukere direkte med nick , og må følge de norske lover, men ellers kan du krangle i vei her :-) Daa-aaa!
Super-Langbein Skrevet 27. november 2007 #24 Skrevet 27. november 2007 Heier på de unge mens jeg synger på " Vandrer med freidig mot" av mine lungers fulle kraft. Beklager at det ble så høyt at alle de sure mistet sjalusukonsentasjonen.
kikki..E&A Skrevet 27. november 2007 #25 Skrevet 27. november 2007 Dette la jeg og merke til, Angelica. Videre utover, syns jeg dette er en tåpelig diskusjon, alder har veldig ofte ikke noe med hvordan man er som mor, og på forum som dette kan en fort virke mer voksen enn det man kanskje er, fordi det er ingen av menneskene som leser dette som vet hvordan noe egentlig er ment. Noen oppfatter en tekst som veldig barnslig skrevet, andre stikk motsatt "Jøss, hun har virkelig peiling". Jeg har selv erfart at som ung mor har man mye mer og måtte "bevise" fremfor alle de "voksne" mødrene, og at man derfor prøver og fremstå som en veldig voksen og erfaren person. Ser heller ikke noe negativt i det. Det er jo en naturlig ting at man vokser opp når man får barn.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå