Plutselig_gravid Skrevet 27. november 2007 #26 Skrevet 27. november 2007 glemte også å skrive at jeg hadde faktisk blitt litt sur om de hadde gitt gutten min kakao fra tåteflaske! De kunne i det minste latt han drikke fra kopp/tutekopp.
*musefis* med 2 store og 2 små Skrevet 27. november 2007 #27 Skrevet 27. november 2007 Jeg er vel kjerringa mot strømmen jeg da, for jeg synes ikke det var så det var noe stort problem... Må vel gå an å kose seg litt innimellom?
Gjest thricane Skrevet 27. november 2007 #28 Skrevet 27. november 2007 skal litt mer til før jeg blir sjokka og irritert:) men jeg hadde nok sagt fra at han ikke skal drkke kumelk enda, og at de kan begrense inntaket litt, samtidig gi etter maten, ikke før.
solstråle69 Skrevet 27. november 2007 #29 Skrevet 27. november 2007 Er det noe rart jeg er skeptisk til barnehager? ;-)
Gjest Skrevet 27. november 2007 #30 Skrevet 27. november 2007 Storm i et vannglass mener jeg, men så har jeg 3 barn da og giddr ikke detaljstyre alt. At ungene trives i bhg er det viktigste for meg. Sjokomelk inneholder ikke spesielt mer sukker enn yoghurt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå