Happy-Mama:) Skrevet 28. november 2007 #26 Skrevet 28. november 2007 samme her... er ikke det at det er flaut, men det er jo sånn en koselig hemmelighet å ha for seg selv en stund:) og svigermor + to svigersøs går bare å håper at vi skal ha små snart, derfor vil jeg ikke si at vi prøver... sånn som du så orker jeg ikke å måtte si hver gang at testen er negativ... jeg skal på julefest med venner og familie i helgen, og er tenkt å drikke litt vin... har ikm 10. desember, men tror ikke det har klaffet nå heller, så tar sjansen på at det går bra...
Flippa m Frida Skrevet 28. november 2007 #27 Skrevet 28. november 2007 Jeg har tenkt på en sak når man er i festlig lag på restaurant eller julebord. Det er jo alltid servitører eller kelnere som skal servere. Kan man ikke bare gå ut på kjøkkenet og si at når du kommer til mitt bord der jeg sitter så skal jeg ha noe alkoholfritt i glasset, vin eller øl etter smak. Tviler på at gjestene legger merke til at servitøren går å henter en annen flaske, uansett kan man jo også si at man ytret ønske om en spesielt god vin. Det er kanskje vanskeligere med øl, men servitøren kan kanskje komme med bare glasset? Det er jo bare be om at de er diskret på forhånd? Nå har jeg ikke testa opplegget selv, det var nå bare tanker. For min del vet stort sett hele verden hva vi driver med, så jeg har knapt inntatt alkohol i 2,5 år mellom el og ikm. Så trenger ikke skjule så mye. Annet enn at vi faktisk er gravid.
Kjerstipusen og Ane-mor Skrevet 28. november 2007 Forfatter #28 Skrevet 28. november 2007 Butterc: ifølge disser over her så er det jo ikke farlig for deg å drikke enda... Så da kan du nok trygt ta et glass vin eller to, men behøver jo ikke å bli full... Flippa: det var egentlig et veldig bra forslag. Så lenge servitøren ikke spør høyt og tydelig "Var det du som skulle ha alkholfritt??" da Hehe-det hadde vært noe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå