Gå til innhold

Flere med april barn her?


Anbefalte innlegg

Skrevet

17.april jenta hær:)

 

Ho elske klappeklappe-søte. Ho klappe ofte når ho blir glad:)

Ho krabber, nettopp begynt etter uker me gynging i krabbestilling:)

Nu går det i ett! hehe. . .

Ho sir mye mammamamamam. . .:)

Ho smile. flire, leke og herje, og elske bade og plaske i vann:)

Ho utforske stemmen mye mer nu. Høye lyder! hehe:)

Når ho våkner på mårran snur ho sæ i krabbestilling, så drar ho ned den beskyttekanten eller ka det hete, så ser ho rett på oss og smile!

Ho e ei ånkli glajente:) Kose oss fryktelig med for tia:)

Å etter jul ska ho være hjemme lammi pappan sin:)

 

Leser at det er mange søte og forskjellinge babyer hær:)

arti! :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei hei . Jeg har også en jente som er født 3 april. Vi stoooooor koser oss fortiden.

Hun spiser bra. grøt til frokost, melk og såvidt begynt med litt brød til lunsj, middag (hjemmelaget eller glass) og grøt til kvelds igjen. Spiser godt og vokser godt.

Hun åler i full fart på gulvet men det går bakover og rundt og rundt. Men kommer seg dit hun skal da. Men koden for fremover har vi ikke knekt enda. Ellers så har hun begynt å synge litt for oss. Ligger på gulvet synger "la, la, la , la" Verdens fineste sang synes vi. Babler i vei og sier mamamama,,, og papppppapppa men tror ikke hun vet hva det betyr men morsomt er det.

Hun har verdens største glis og er blid hele dagen:) Har fått to tenner nede som hun gjerne viser frem.

Skrevet

Jenta mi elsker å bade å forresten, plasker i vei, så det er skikkelig vannkrig på gang! så "spiller" hun på munnen sin, uten å lage lyd vel og merke :)

Skrevet

Morsom tråd!!! :)

 

Min gutt er født 07.04.

Han har akkurat fått en tann nede, kjente det idag!! :)

Sikkert derfor han har vært våken de siste nettene...

 

Han kryper ikke, men drar seg frem med armene samtidig som han stønner og brøler.. hehe, sikkert slitsomt for han...

 

Så vinker han tilbake med hele armen når man vinker til han og sier hadet!

 

Så syns han det er kjempegøy når jeg tar hendene foran fjeset og sier; "hvor er mamma??" "DER"

Og storesøsteren på 4,5 år er den stooore helten, han ler og smiler til henne hele tiden!

 

Og så elsker han fjernkontroller og mobiltlf. og alt han ikke har lov til å putte i munnen!

 

Ja, og sist, men ikke minst, han tar "High Five" med pappaen sin!! hehe

Skrevet

min er født 3 april og han kan nå sitte(ikke helt selv enda) ved siden av meg i sofaen,han ruller begge veier,snur seg rundt i sirkler på gulvet og reiser seg på alle 4 i senga vår eller på teppe..:)

 

han spiser litt skive men mesteparten setter seg i ganen på han,har ikke helt lært hvordan han skal behandle den i munnen enda..

 

Skrevet

Har også ei tulle som er født 15. april, og hun er kommet så og si like langt som din tulle. Hun har funnet ut at det er likesågreit å bare rulle rundt nedpå gulvet, da dette er mye enklere enn å ake seg.. :) Må virkelig følge med henne nå - er ikke bare å legge henne ned på lekematten og gå ifra henne for å gjøre div ting lengre. Heldigvis synes hun det er stas å sitte i stolen sin å følge med meg da.

 

Så har hun begynt med "borte-bø". Skal liksom skremme oss hele tiden. Roper "WÆHH" og hylflirer når vi liksom blir skremt. Hærlig!!!! Vi har også bikkje som hun synes det er veldig stas og torturere... Heldigvis har vi verdens snilleste hund, som elsker barn og hun er så tålmodig med tulla.

 

Storkoser meg hjemme, og ser litt mørkt på at det er bare 3 mnd til jeg må på jobb igjen.. :(

Skrevet

Kanskje litt dumt spørsmål, men hvor er aprilklubben da?

 

c'',)

Skrevet

Morsom tråd!

 

Mi snuppe er født 6.4, og er også selvfølgelig helskjønn!

Hun sitter selv, setter seg opp selv av og til, åler seg fort rundt og krabber noen steg nå og da. Reiser seg opp på knærne overalt, og i natt våknet jeg av ei jodlende jente som STO i senga!!!

Veldig flink til å leke med seg selv, men de siste 2 ukene har ikke leken vært så morsomme lengre. Nå er vedkassa, blomsterpotter, tørkestativ osv myyye morsommere. Sier ingenting, klapper ikke, viser ikke hvor stor e.l., men vi øver fælt ;)

Vi leker borte-tittei med klut over hodet da. Jeg legger over mitt eller hennes hodet og hun drar av.

Elsker at vi synger, da gliser hun stort. Synger litt selv også ...hihi...

Skrevet

Mi jente er født 1.04.07. Hun ler og smiler masse, og elsker å være med på alt som skjer. Jo mer tull og tøys jo bedre er det. Hun har fått to tenner, og spiser 4 måltider i løpet av dagen i tillegg til morsmelk. Hun er flink til å spise og sulten støtt. Hun krabber ikke enda men drar seg rundt omkring på gulvet.

 

Skrevet

Så koselig å lese innleggene deres, tenkte egentlig at denne tråden er det jo bare å fortsette å skrive på, for de kommer jo til å gjøre nye sprell neeesten her dag fremover! Eller herlige ting!

 

 

Åsså veldig koselig å lese når ikke det er noe kritikk eller frekke uhøflige kommentarer!

 

 

Så tusen takk for svar jenter!

Skrevet

Jeg vil også være med:) Så koselig tråd da:) Sønnen min er født 28.04, elsker perioden han er inne i nå:)

To søte tenner små nede, og ler og gliser dagen lang. Kun sutrete når han er trøtt eller sulten.

Bading er det kuleste som finnes, ikke vann igjen i balja når han er ferdig med å plaske, hehe.

Akkurat lært seg og si bøø (fort) og mamamama, så jeg er jo lite stolt da over at mama kom før papa:)

Skrevet

SaNdRa & RiNa :)

Du lurte på hvor april klubben er; gå på klubbsider i menyen øverst til venstre, så på klubber 2007, og deretter april:)

Skrevet

Gullet mitt er født 24.04.07.

Hun sitter, men er ikke helt stødig når hun sitter alene.

Er kjempe glad i mat! Hun har ikke fått noen tenner enda, så har gitt henne brødskive..

Hun elsker når vi er på babysang! Er helt med og roper og "synger" med! :) Hun krabber ikke, men ruller rundt hele tiden og reiser seg sånn halvt opp i krabbe stilling! Og hun elsker å bade!

Skrevet

Artig at så mange sier

"mamammama" og "papapapapa"!!

La oss tro at det er genistreker hihi..Noen ganger sier Bo mamamma det når han våkner om natten og vil ha puppis. Jeg har lyst til å være godtroende.

Skrevet

Åjaaa, takk takk mille80:) Da skal jeg ta meg en titt!

 

Må forresten nevne at vesla smelter mammas hjerte om dagen, hun strekker armene mot deg når hun vil opp. Eller når vi strekker ut armene til henne og sier: komme til pappa/mamma?

Åhh, det er så koselig.

 

 

Skrevet

Jeg har en liten godklump som er født 30.04.07.

 

En helt fantastisk alder det her, han smiler og "skravler" dagen lang.

Morgenen begynner med at han våkner i 6 tiden for litt pupp, jeg tar ham gjerne inn i senga mi da for litt kos og kansje han sover en stund til. Når han vet at det er ståopp tid ligger han og spreller helt villt og hviner av fryd.

Storerbror på 3 år er den store helten, han ler av alt han gjør og følger storøyd med. Litt vanskelig å stoppe storebror noen ganger når lille ler og ler mens storebror ligger over ham...og hvis jeg prøver å ta lille bort så sier storebror " ikke ta bestevennen min mamma!!" *smelt*

 

Han sover ikke mye på dagen kansje 1-2 timer oppstykket..så det hender han blir litt sutrete på kvelden og da må det litt underholdning til. En av favoritt lekene da er å sitte i bæresjalet mens vi skrur på høy musikk og danser alle sammen. Titte bø! er også moro, legger stadig teppe over hodet og ligger å venter på at vi skal dra det av igjen. Er jo ikke alltid jeg får det med meg så da ligger han jo der med tepper over hodet og venter...

Favoritt sangen er "lille petter edderkopp" særlig hvis han får være med på beveglesene. Han er helt rå på og blåse med munn og lager de prompelydene på meg, særlig hvis han er ferdig med puppen og heller vil underholde seg selv litt.. hehe. Merker også at han har begynt å bli leken (hvis dere skjønner hva jeg mener) litt sånn tullete.

 

Han ruller rundt alle veier og åler seg såvidt frem, har begynt å stå på knea og gynge nå så da blir det kansje litt krabbing snart. Sitte gjør han ikke, men jeg setter ham ikke opp før han klarer det selv.

 

Bading er også kjempegøy. Han har en sånn badebalje med sete i, så der sitter han spruter og koser seg i 10 min tid før leggetid. Jeg legger ham i 19.00 tiden og da sovner han enten med en gang, eller ligger og lager litt koselyder før han sovner. Sover da frem til 6 tiden igjen.

 

ÅÅå det er så utrolig koselig å gå hjemme med lillegutten min nå, min store sorg er bare at tiden går så altfor fort. Kunne ønske denne babytiden var dobbelt så lang.

 

(Oi ble litt langt detta)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...