Gå til innhold

Flere med april barn her?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Åhh er det ikke herlig alder? Storkoser meg med jenta, født 05.04-07

Når er deres født og hva gjør barnet deres om dagen? (krabber, spiser, klappesøte, bakekake, sitter, sier noe osv osv) ikke ute etter å sammnelikne, men syns det er så koselig å høre/lese om hva de små gjør og ikke gjør :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Snuppelupp er født 15 april 07. Hun babler i vei og hyler i fryd. Har tydeligvis skjønt at hun kan "leke" med stemmen. Hun ruller seg rundt dit hun vil, og drar seg fremover og dytter seg bakover. Hun står på alle fire, men krabber ikke enda. Hun smiler hele tiden (bortsett fra når hun er sulten og vil ha mat NÅ) Selvfølgelig verdens nydeligste vesen (helt objektiv sett)

Hun elsker å "saga mann", "ro, ro til fiskeskjær" og alle andre bevegelsesleker. Hun elsker igrunn action. Hun er med over alt. Ut i skogen og på fjellet.

Hun liker også å kose med hundene våre, og leke med de. Hun klatrer på den største hunden. Han kommer bort og dytter på henne med snuta. Da tar hun tak i pelsen og drar seg bort til han og prøver å klarte på han. Hvis vi setter henne på ryggen hans (han er stor og veien 60 kg) så gliser hun fra øre til øre når han går forsiktig bortover.

Skrevet

April her ja ,men litt senere 24 april;)... Vi stoor koser oss vi å;)...

hva hun gjør om dagen hun rører absolut alt, krabber ja, spiser mye- vil smake det meste;).. hun kan sitte ,men velter ganske fort:-P... har ikke sunget så mye med henne nei, så kan ikke klappe søte o.l.. prate er det dårlig med ,men shabber hele dagen!!!!!!...

der da?

Skrevet

heisann:) min jente er født 03.04.07 :) ganske like ja!!:)

jenta mi spiser 6 toppede ts. til frokost med vann og 120 ml mme

lunsj spiser 2 skjiver me pålegg. Vann å drikke

middag. 1 gladd med middag å kanskje litt frukt. vann å drikke

kveld 10 toppede ts grøt til kvelds og 120 ml mme.

din baby då?? :)

Min Pia krabber, reiser seg opp, sitter alene.... sier papapapapapapa men hva det betyr vet ingen:) hehe

sover hele natten, men har begynt å våkne litt nå ,men kan være tenner.....

din baby då??:) gøy å høre andre på denne alderen!!!

klem t deg

Skrevet

Kjempe herlig:)William er født 14.04 .07.

Han er kjempe glad i mat og spiser alt,han har ikke spyttet ut noe mat han har fått(tror ikke han vet at det går ann en gang jeg.he he)Han sitter i sofaen og i stolen sin helt støtt , men ikke på gulvet uten støtte enda,men vi har ikke trent så mye på det heller.ellers så har han begynt og krabbe og har fått veldig fart på seg og syns det er veldig morro og krabbe bort til tv benken og rive ut alle dvd`ene .ellers så skal alt i munnen og favorit sangen er mikkel rev.:)

Hva med jenta di da?

Skrevet

Har en gutt født i april og stortrives hjemme med han. Han åler seg framover, er veldig nysgjerrig og elsker å bli rast med. Å hoppe til morsom musikk er det beste han vet, da går bena som trommestikker og ungen er et eneste stort glis. Han synes også at mamma er artig å se på når hun synger og danser ;-) Han spiser grøt, frukt og middag, litt brød og spiser mariekjeks alene. Er ute å triller eller drar på besøk nesten hver dag, noen dager er rolige og vi slapper av hjemme.I det siste så hørs det ut som han øver seg på "mamma". Han roper "mamama" for å få oppmerksomhet fra meg og jeg er kjempestolt :-)

Han kan ikke sitte, klappe hender eller krype ennå, har det å glede meg til.

Skrevet

Har ei som er født 19 april:-)

Hun har begynt å dytte seg bakover når hun ligger på magen, vil egentlig fram, men får det ikke til. Har ingen tenner ennå, prater og sjabber dagen lang, og har den søteste latteren som kan tenkes når storesøster tuller med henne. Hun eelsker mat (og det synes, god og rund frøken). Kan sitte selv, men er bittelitt rund i rompa ennå, elsker ror ro til fiskeskjær og å bli kilt er kjempestas. Å bli heist høyt opp i været er også gøy, da hviner hun av fryd.

Skrevet

Glemte og si at han hater og ligge i vogna,har fått 3 tenner fjerde på vei nå,er veldig blid og gleder seg til og bli storebror til sommeren:)

Skrevet

Åhh så søte!

Jenta vår har nettopp begynt med å "tulle" sitter sammen i sofaen, og plutselig i går bøyde hun hodet ned, og lot pannen komme nær kneet mitt, smilte som en sol, og gjorde det igjen og igjen! Hi hi hi, så skjønn! så tar hun hodet og hiver det i sofa puten og tøyser i vei, om igjen og om igjen. Vet ikke om dere skjønner hva jeg mener, dårlig på å forklare ;o) Ellers krabber hun ikke, men står og gynger i full fart på alle 4, så hele lekegrinda flytter seg. Men hun kan åle seg litt på gulvet.

Så kan hun "leite" etter ting, har en bok, som hun åpner når jeg spør hvor pippipen er hen :) Sier ikke noe, men hyler og lager go lyder. Åsså får jeg nuss og kos, deilig sikkel og snørr i fjeset, men det er verdens BESTE kos(er)

Sååå deilig å få respons! Hun er veldig flink til å underholde seg selv. Også har hun sikkert Norges største bollekinn ;)

Også kunne jeg sikkert fortsatt og fortsatt! Kan ikke få fullrost de nok :o)

Skrevet

Herlig alder ja!

Ler og babler masse, særlig til lamper.

Litt prematur, kryper/åler ikke enda, men han har veldig lyst å få fatt i resten av verden.

Smatter og nikker til seg selv i speilet he he.Elsker mat og gaper i sympati når vi spiser..

Skrevet

Bo er også født 14. april, årets beste dag!

Skrevet

Tulle har william begynt med også ,syns det er veldig gøy og kaste seg bakover og bryte ut i latter,han gjør seg veldig til om dagen.:)

Skrevet

Jepp,helt enig:)William ble født på bursdagen til mormor`n sin.:)

Skrevet

Kjempekoselig å lese ;)

Vesla her har melk til frokost, grøt til lunsj, middagsglass, grøt til kvelds, og melk igjen! Mamma`n er litt nervøs for brødmat, så dette venter vi med!

Og mors hjemmelagde mat smaker tydeligvis pyton, da får hun en ubeskrivelig grimase i fjeset, og rister i stolen.... ;) Hi hi hi!

Ellers ler hun en hjertelig latter når søskenbarnet på 11 år tøyser med henne, den latteren er det sjelden mor og far i huset får, så det er noe med barn til barn!

Hun er sååå kilen, og ler godt når vi kiler henne ja, og herjer! Telle til 1,2,3 er stas, også danse. synge er vi dårlig på. Hun sitter selv en god stund, men jeg er dårlig på å øve med henne på gulvet. Hun har fått 4 tenner, fortenner nede,mens det er sidetennene som har kommet oppe, ser kjempelurt ut når den ene sidetanna stikker frem... :)

Hun har kobberfarget hår, og blå øyne.

Gratulerer så mye med entilimagen, mamma`n til William :)

Skrevet

Hi hi! sånn snuppa her og holder på!

Skrevet

Åhhh herlige dah!

Hun har sovet hver natt siden hun var 8 uker, hatt 4 netter hvor hun har våknet, og dagen etter har en tann bryti ut, i forbindelse med dette, har fruen gjerne ønsket nattmat :)

Skrevet

Dette var en koselig tråd!

Jenta vår er født 15 april.

I helgen har hun virkelig fått teken på å åle seg rundt på gulvet. Nå kommer hun seg forover også (Noe hun synes er kjempe stas :) Blir såå stolt. Ellers sitter hun fint selv, men må passe på for hun kan plutselig deise i gulvet. Er så gøy nå, har skjedd så mye siste to ukene.

Hun har virkelig oppdaget stemmen sin, og høres ofte ut som en liten gris som hviner. Ellers babler hun hele dagen. Synes klappe søte er veldig gøy, men 'klapper' med knyttede never, hihi... Er en veldig blid og skøyeraktig jente, mammas sjarmtroll. Gjør seg veeeldig til innimellom, spes når det er mat, eller på¨stellebordet.

I matveien går det kun i grøt, vil IKKE ha noe annet. Vet ikke hva jeg skal gjøre... Håper det kommer seg snart. Kan jo ikke tvinge i henne noe, og jeg ammer jo til den store gull medalje så det er nok ingen fare.

Håper det kommer flere innlegg, var så gøy å lese

c'',)

Hun har fått to tenner nede.

Skrevet

Olgaolinehehe

Jenta mi sier også papapapapapa hele dagen, og du er ikke alene om å lure på hva det betyr ;)

Skrevet

Tusen takk jentejente80.William får også sidetennene oppe nå,ser litt komisk ut:)

Skrevet

haha her er det bababababababababa ... så det betyr vell kanskje noe?!.. hun strekker armene når hun vil opp, elsker å krabbe under klesstativet og til ledningene-har lært ikke røre.. da snur hun seg å ser lurt på meg, men rører noe annet i stedet.. en tann nede nr 2 på vei;)

Skrevet

jeg nyter også tiden hjemme sammen med vårt lille aprilgutt. han åler eller krabber rundt på gulvet. det hele avhenger av hvor god tid han har. han har nettopp lært å krabbe, så det tar lengre tid enn åling! han kan også sitte, men han setter seg ikke opp selv.

veslegutt er blid og fornøyd, og han elsker når storesøster kommer hjem fra barnehagen, fordi da vet han at hun leker og styrer, og han nyter synet av henne. og når hun stanser opp i leken, og gir lillegutt oppmerksomhet, sa ler og smiler han, slik at hele kroppen rister! slik reaksjon får aldri vi foreldre, selv om vi tuller aldri så mye med han. vi elsker jo å høre han le!

lillegutt her i huset er dessverre ikke så veldig glad i mat, han spiser små porsjoner, og han foretrekker mammas melk, ofte! også om natten! dette håper vi nå endrer seg, siden han nå har fått "mat" i over en måned.

Skrevet

Dere må komme inn på aprilklubben jenter!!

Gutten min er født 12.04.07 ;-)

Skrevet

Åhhh, kanskje det er litt mere klubben for oss :)

Skrevet

Men samtidig så var vi så godt igang her inne- så kan hende det kommer et par fortellerstrofer til :o)

Fyr løs jenter ;) Det dukker jo satdig opp rare ting de gjør nå i disse dager!

Skrevet

Lillegutt er født 24. april og er den blideste gutten jeg har møtt. Han smiler hele dagen bortsett fra når han er trøtt eller sulten (han elsker mat - spesielt banan. Sover ca 4 timer på dagtid og fra 19 -07 om natten. Han trenger 2 -3 matpauser på natten da! Vi har vært strenge på dette med å være usosial på natten slik at han bare sovner igjen etter han har fått mat, men i natt kunne jeg ikke annet en å le. Da hadde han rullet seg rundt, han lå å dro i sprinkelskyddet for å se ut.

3 ganger har jeg funnet ham med hodet der bena skulle vært... en skikkelig snurre rundt gutt! :-)

Han babler i vei og har en kraftig stemme. Han elsker å ligge på magen å leke, dytter seg bakover og rundt i ring. Han er sykt opptatt av biler... går det an? han kjører de frem og tilbake og synes hjulene er veldig spennende, han tar på de og vrir på de med en hånd!

Morsomt å lese hva andre barn i samme alder gjør!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...