Gå til innhold

Hvor mange barn har du lyst på?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har 2. En gutt på 2,5 og ei jente på 14mnd.

Det holder foreløpig, men jeg har lyst på en til om noen år... men vet ikke helt om gubben er med på den :P

Videoannonse
Annonse
Gjest Riga + snulla & vesla
Skrevet

Har lyst på 4-5. Blir nok 4, tenker jeg. For nå har jeg jo to stk, og jeg har ikke lyst til å bli gravid på lenge. Har heller ikke lyst på én attpåklatt, så skal jeg ha noen flere barn så må det bli minst 2.

(Men nå aner jeg jo ikke hva som skjer i framtida)

Skrevet

Jeg vil ha en hel gjeng, gjerne 5-6, men vi stopper nok på 3 :)

Skrevet

Nå har jeg ikke lyst på flere barn =o)

Har 4 gutter og 2 jenter fra 2 til 23 år, og det er helt perfekt for meg.

Skrevet

Mulig jeg er "egoistisk", men akkurat nå føler jeg bare for han jeg har på 2,8 år......

Skrevet

Ville ha 3 hvis jeg kunne.......

Har nå 4.......

Kunne ønske en til om 3-4 år,men nå er det stopp......

De skal opp og frem i verden også.....

Skrevet

Hadde lyst på 3, og nå ligger den 3. i magen:)

Tror det får holde, men kan aldri si aldri.

Skrevet

Jeg har fått mine to snuskelusker:) Skal heller få meg hund om noen år

Skrevet

Snart 4... hadde lyst på 4 og men av en eller annen grunn så kunne jeg ikke telle før for jeg har sgt i alle år: to jenter og en gutt....og i den rekkefølgen.

Skrevet

Jeg er alene med jenta mi så må finne drømmemannen først å da håper jeg på to til:)

Skrevet

jeg ønsker vertfall 3, men vi får se, tror gubben vil stoppe etter en til ;). men jeg gir meg ikke så lett !! Det er oppe for siskusjon med andre ord.. hahaha

Skrevet

Har en, ønsker en til..

Skrevet

3.

Begge har lyst på en til, vi har to fra før.

Skrevet

Har alltid hatt lyst på 4, men samboeren min vil berre ha 2, så da har me blitt enig om 3!;) Og kanskje han kan overtales til fleire etter det? Ein liten attpåklatt? Hehe:-)

Skrevet

jeg har 2, men har alltid ønsket meg 3.. så vi får se om sambo går med på det!!

Skrevet

Vi er enige om at 4 kunne vært fint.

Skrevet

Har to, og vi er helt enige om at vi iallefall vil ha 3. Etter barn nummer 3 får vi se det litt an tror jeg, både økonomisk og hva vi orker.

Egentlig så kunne jeg tenke meg 5, men vet ikke om jeg orker å gå gravid så mange ganger. Så skal jo alle barna følges opp også, og jeg vil ha dem litt tett så ikke småbarnsperioden varer i mangfoldige år - og 5 tenåringer vet jeg ikke om vi noen gang får råd til...Eller klarer...

Skrevet

Har alltid ønsket meg tre, jeg har to nå og er usikker på om jeg vil ha flere, men nå er ikke mine så store enda.... hvem vet...

Skrevet

Har tre, og driver og diskuterer nummer fire nå:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...