Gå til innhold

Hvor mange barn har du lyst på?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har en , men har lyst på tre.. sambo vil nok bare ha to.. så.. vi får se.. =)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har 2 og har ikke lyst på fler enn de jeg allerede har:-)

Skrevet

Har 1, har lyst på 3, men sambo har en fra før så for han holder det med en til....

Satser på en attpåklatt jeg da... :P

Skrevet

Har altid drømt om 2 barn og nr to kommer i mai. Så får vi ta det etter det, kan jo være at vi vill ha nr 3 også. Muligheten er der.

Skrevet

Jeg har to barn, men har iallefall lyst på en til om noen år. Akkurat nå er det nok da tuppa er 1 år og mini blir 3 år like etter nyttår:-)

Men sambo mener det er nok med de vi har. Men det kommer nok en liten baby om noen år tenker jeg:-)

Skrevet

Har lyst på 3 jeg...har gutt nå,jente i magen (i.følge u.lyden vertfall) åso vil jeg ha en gutt til =)

Skrevet

Har 3, men kunne godt fått en til, men kroppen tåler det ikke.... :( Så her er det nok stopp.. får håpe at søsknene mine fortsetter å produsere ennå så får jeg kose meg med tantebarn.... Koser oss masse med litjtuppa nå da... Hun er fire mnd allerede...tida går så altfor fort....

Skrevet

har lyst på 3, men tror ikke jeg orker en tredje fødsel eller svangerskap

Skrevet

jeg har ei, og så lenge jeg er alene så holder det med henne :) er jeg alene om fem år også, så blir det ingen flere, men dukker han opp innen den tid kan jeg godt ønske meg to til :)

Skrevet

Vil ha til jeg får en jente.

Neida, holder med den jeg har+den som kommer forleby, men hadde vært fint med en til om noen år

Skrevet

Har lyst på to, en av hver. Men får jeg "bare" en og ikke flere, er jeg stooorfornøyd, uansett kjønn. Bare det er velskapt :)

Skrevet

Har 2 og vil ikke ha fler.

Nok er nok!!

;o)

Skrevet

Har 1, snart 2. Ikke lyst på flere akkurat nå, men mulig man fristes til å prøve på en 3. senere..

Skrevet

venter nr 2 nå, og tenker at det holder foreløpig. Kjenner jeg meg selv rett, så kommer jeg til ha lyst på en til, men det blir nok større aldersforskjell mellom nr 2 og 3 enn det blir mellom nr 1 og 2 (2 år). Syns dette svangerskapet har vært tungt, med blødninger i begynnelsen og tidlig bekkenløsning. Men det er vel fort glemt når snuppa kommer til verden :)

Skrevet

har 2, jeg har lyst på 3. men mannen har nok ikke lyst på flere...

Skrevet

Har to, og foreløpig er det nok.

Kanskje en atpåklatt om noen år... Får se:)

Skrevet

Har 3 flotte barn, og d holder! 2 gutter og ei jente ;o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...