Gå til innhold

Frustrert og sliten...=(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Takk gode venner..... :)

Skal holde dere oppdatert.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hadde det ikke vært for spark, press i ribbein, oppblåst mage, hovne bein, halsbrann og flotte 3 d ultralyd bilder, hadde jeg lurt på om dette var et innbilt svangerskap- ha-ha- galgenhumor'n er god å ha... :)

Skrevet

en liten ting til; å bli satt i gang på torsdag betyr visst ikke at jeg har en baby på torsdag. Det kan visst ta flere dager fra de prøver å sette i gang. Sukk.

Skrevet

hmm... skjønner vel nå at jeg ikke skal sutre så mye... jeg har nesten 6 uker til termin og er fødeklar nå!! Har vært så frisk hele tiden, men nå gjør det vondt overalt og sover dårlig og alt er bare elendighet - men et lyspunkt i tilværelsen er at jeg ikke lenger gruer meg til fødselen som jeg har gruet for helt siden jeg oppdaget at jeg var gravid :o)

Jeg tror forresten jeg kunne levd med de "vondtene" mine (som jeg ikke tror er sååå ille i forhold til hvordan mange andre har det) hadde jeg bare fått sovet om natten - men som sagt - jeg skal ikke sutre såå mye mer - skjønner at jeg ikke har noe å klage over enda ;o/

Skrevet

Uff da,det var nytt! Trodde liksom at det skulle åpne opp og sette skikkelig igang av sånt! Æsj,håper ikke det i ditt tilfelle,Nettzi!

Dere som også undra om det med fostervannlekkasje o.l: Jeg ringte legen(som var gått,men snakka med noen andre),og de sa at så lenge hodet var festet,så var det ikke så farlig om en lakk littegranne(ifall det var det som kom ut,er jo litt vanskelig å si),for det kunne en visst gjøre noen uker før fødselen. Er verre om hodet ikke har festet seg,da må det sjekkes med èn gang.

For min del vil det si at det ikke er så nøye da,siden hodet sitter fast.

Men; don't kill the messenger,er jo mulig at en annen fagperson ville vært uenig!(var jo ikke akkurat en fødselslege jeg snakka med!)

Anyway,nå har jeg vaska og støvsuga,strøket sengehimmelen til babysenga(og knødd så mye med å få den hengt opp at jeg rev ned hele oppsettet,bah!),svart på ørten tekstmeldinger a'la "skjer det noe?" og spist meg kvalm på snickers!(var kvalm fra før av,så det ble bare værre,hehe)

Middag har jeg glemt av,men må vel på butikken å handle... Luft med biter av ingenting tenker jeg det blir servert idag! Er matlei og har ikke appetitt.

Skrevet

Angående det med fostervann: synes det er snodig at det skal være ok at du lekker fostervann....har til nå HELE tiden fått høre at hvis man lekker fostervann skal man etter 2 dager bli satt i gang eller jaffal bli sjekket!!!

Synes du skal ringe føden altså....

flere som tror de har inbiltt svangeskap ja? er nesten litt overbevist om at noen har satt inn en video når hun drev med ultralyd hos meg, at bildene jeg har fått er tegna og sparkene jeg kjenner bare noe jeg inbiller meg:P

Skrevet

Så lenge det bare er bittelitt en gang i uka eller noe,så skal det visst ikke bety så mye med festa hodet. Skal uansett på legekontroll på onsdag igjen,har det ikke skjedd noe til da,så skal hun "rekvirere" meg opp til en sjekk på føden,så får jeg sett om alt er bra!

Hehe,tenk om det bare er et stort komplott,alle er med på leken,og the jokes on us!

Fikk med meg fra novemberklubben nå at det er ny overtidsgrense på 12 dager. Ikke hørt om det før,men det virker jo bedre enn 3 uker ihvertfall,som noen må gå....

Sendte deg post isted,blomster og bier!

Nå skal det lages middag her,så får sjekke inn med dere senere,om noe skjer!

*klemmer*

Skrevet

Her er det flere som er på overtid ser jeg. Stakkars deg Netzi som bikket 11 dager. Kan kanskje ikke klage da, nei:-/

Jeg har vært hos jordmor i dag, forventet og håpet intenst på at jeg i det minste var en smule moden. HAr hatt så kjempevonde kynnere i et døgn. Men neida, ikke antydning til noe som helst.

Ble kjempelei meg. Tror virkelig at jeg er psykisk ustabil om dagen. Setter det på lite søvn-kontoen.

Jeg blir satt i gang neste onsdag om ikke noe skjer. Ble også fortalt at de da ville sette modningspiller hver 6 time i 2 døgn. Dersom det ikke resulterer i fødsel, ender det i keisersnitt. Så det med at vi ikke trenger å føde i løpet av igangsettingsdagen stemmer, men "heldigvis" kommer babyen innen relativ kort tid etter det.

Godt du sjekket opp det med fostervannet elli-karamelli. Det høres veldig fornuftig ut da- så lenge hodet er festet.

Krysser fingre for deg blomster og bier. Jeg tror du er i gang i løpet av kort tid. *Føler det* :-)

Skrevet

Takk MaliMali, ønsker deg at noe skjer snart! uff er ikke pent av oss å klage siden vi bare er noen dager over...men vi ahr vel alle våre ting å bære!

Håper du blir moden og får baby om ikke lenge, vi fortjener det alle sammen!!!

Jeg merker at jeg er litt roligere fordi jeg jaffal er LITT i gang, så kan det godt ta noen dager til, da er ikke smertene de siste dagene HELT uten grunn.......

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...