miobell Skrevet 30. november 2007 Forfatter #26 Skrevet 30. november 2007 koselig å høre fra deg igjen "kjerstipusen" dine tanker og følelser er som å høre meg selv : det ene sekundet er jeg overbevist om at jeg bærer på en liten spire, neste øyeblikk tror jeg at jeg desverre ikke gjør det... slitsomt å gå og gruble, men det gjør jeg , så ingenting å gjøre med akkurat den saken... på vei hjem fra jobb trodde jeg mensen kom.... men viste seg å bare være masse utflod igjen.. heldigvis! sitter nå hjemme sammen med hunden min. skal jobbe fra i morgen tidlig og hele dagen , så da går jo lørdagen bort. kanskje finne på noe med et vennepar på kvelden i morgen. Søndag skal jeg slappe av!! hehe-- det er planene mine.. hehe.. kjenner til det maset om "skal ikke dere få barn snart da" fra familien.. men siden vi begge er eldste søsken i familiene og er i midten av 20årene begge to, så har ikke våre foreldre blitt så ekstremt masete ennå. det er vel mest min pappa som maser om sin bestefar drøm. han kommer til å bli så glad når han en dag får den beskjeden forstår det ikke var lett å holde masken når de kom med de spørsmålene til dere i dag. det er da en bare ønsker å lette på trykket med å slippe hemmligheten... men godt å bare ha det for seg selv også da bra du har fått snakket med venninnene dine vedr. morgendagen, så du slipper maset om vin. forstår du gjerne skulle hatt alkoholen og "manne deg opp på" - men trøst deg med at om de er beruset, så vil de ikke bry seg om hvordan ditt humør er. de vil ikke tenke over at ikke du har alkohol i blodet og du kan vokne opp søndags morgen, med god samvittighet åååå... skulle så gjerne ha visst det NÅ!!! hehe... men får vente en ukes tid til med å teste ja.. .det bør vi vel ideelt sett begge to.. mine symtomer kommer og går de også, så forde om dine symptomer ikke er ekstreme akkurat nå, så betyr jo ikke det at alt håp er ute ikke i det hele tatt! krysser fingrene for oss begge to. sov godt
Kjerstipusen og Ane-mor Skrevet 30. november 2007 #27 Skrevet 30. november 2007 Huff, misunner deg ikke akkurat jobbing på en lørdag! Hva er det du jobber med? (Hvis du vil si det her inne da) Får håpe det blir en grei dag da hvertfall! Det syns jeg du fortjener nå som du ikke er helt i hundre. Åh-nå har det blitt så koselig rundt om her hjemme. Sendte sambon opp på loftet for å hente adventstingene når vi kom hjem i sta, så nå er det adventsstaker og adventsstjerner i hvert eneste vindu her. Og noen smånisser rundt omkring. Tjuvstarter litt jeg-førstemann i nabolaget i år også Men det er koselig da! Og nå som det er blitt snø ute også blir det liksom ekstra stemning. Bestemte meg nå for at jeg skal sette opp adventsstaker hos mamma i morgen-de er ute og reiser, så tenk så koselig det vil være å komme hjem og se at det lyser i vinduene Nei, får vel krype til køys her snart. Håper du får en fin dag på jobb i morgen da miobell Nattinatt.
miobell Skrevet 30. november 2007 Forfatter #28 Skrevet 30. november 2007 jeg driver en spesialbutikk. daglig leder der også da, så er nok å gjøre nå mot jul..... typisk julegave sted. slitsomt med lørdagsjobbing, men jeg overlever vel så koselig å ha pyntet skikkelig da... er ikke mye pynt her ennå. samboeren min er så minimalistisk og design opptatt, så hehe.. smånissene mine får ikke så lett komme til men vi møtes på halvveien. jeg får pynte nå mot jul, men jeg gjør det enkelt. masse hvite kubbelys og lar øvrig pynt være i hvitt, trefarget og sølv. blir egentlig ganske så lekker. høres såååå koselig ut hos deg nå da kjerstipusen. vi snakkes mer siden. så utrolig koselig å ha deg å snakke med nattinatt
Kjerstipusen og Ane-mor Skrevet 1. desember 2007 #29 Skrevet 1. desember 2007 Hvordan har det gått på jobb i dag? Håper ikke det har vært for slitsomt da. Folk begynner vel å komme i julemodus når det gjelder shopping-litt halvpaniske tilstander... Skal på juleshopping med ei venninne på tirsdag jeg, så jeg håper jeg kan bli ferdig med mye julegaver da. Det var så koselig å stå opp i dag tidlig med julestjerner og adventsstaker. Må bare ut og kjøpe lilla lys i dag, så er alt klart til i morgen. Koser meg så med den tiden her altså, men må innrømme at desember har kommet litt kasta på meg i år. Pleier å være ferdig med alt sånt i god tid jeg, men ikke nå nei. Har vel hatt en del annet å tenke på nå da Hihi... Høres ut som det blir stilig hjemme hos dere også da. Det må jo ikke på død og liv være så mye. Uff-nå er jeg kvalm igjen, spiste litt mye til frokost, og da er det der igjen. Og søtt kan jeg bare glemme og spise. Så lurer på hvordan det skal gå i kveld med å lage julekaker og julekonfekt og drikke gløgg... Men ellers ingen andre symptomer, og det er egentlig litt deilig når man har planer. Du får ha en fin dag og kveld da, jeg får vel snart hoppe i dusjen og komme meg avgårde. Må jo innom og årne hos mamma først også Kjempekoselig å ha deg å prate meg også-man trenger liksom å få ut litt tanker
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå