apriljente-66 Skrevet 29. november 2007 #51 Skrevet 29. november 2007 Hei, så utrolig mange gravide på denne runden Gratulerer alle sammen. Måtte spirene sitte i 9 mnd. Jeg har spottet siden lørdag, og mensen kom for fullt i går. Dropper å ta blodprøve. Har ikke hatt 1 symptom denne gangen. Skal ringe klinikken etter kl 09. Utrolig skuffende, må tenke litt på neste steg. Kanskje blir det Danmark. Ønsker tilbakemelding om noen er kjent hos Nordica med hatching! Klem
Cocco*med 2 små spirer* Skrevet 29. november 2007 #52 Skrevet 29. november 2007 God morgen jenter! Gratulerer alle dere som har testet posetivt denne uken. Selv har jeg vært sykmeldt denne uken pga. smerter, og svak posetiv test på rugedag 13. Fastlegen mente jeg trengte å ta det helt med ro en liten stund. Har også vært i kontkat med sykehuset, som nevnt i tidligere innlegg, og i dag kom endelig kontroll teste dagen min....og testen er fortsatt posetiv!!! Litt dempet lykke i heimen, vi har opplevd SA i uke 8 tidligere, så vi vil nok helst vente med de store lykke scenene til vi har kommet over i tryggere farvann. Men nå er det på nytt et stort håp og en god sjans for at vi to kan bli tre!!!! Jeg ønsker alle lykke til fremover. De som fikk negativt denne runden, jeg håper og tror at dere også får gode nyheter i fremtiden, det er mitt jule ønske for dere! Uansett reslutat, vi må alle sammen ta godt vare på oss selv fremover.
Lund73 Skrevet 29. november 2007 #53 Skrevet 29. november 2007 Hei, hei. Så utrolig morsomt at det har klaffet for så mange. Ønsker alle dere lykke til ogå håper det går bra med dere. Ønsker også masse lykke til for oss som det ikke klaffet for i denne omgang, og satser på at det klaffer i neste omgang. Er det noen som har oversikt over hvor mange som har testet positivt av oss i uke 46?
soesta Skrevet 29. november 2007 #54 Skrevet 29. november 2007 Blør kjempe mye og testa positivt i dag. Må ta ny test mang. Ringt sjukehuset. De snakka om evnt.Kjemisk graviditet. Søren og!!!!! Gratulerer til dere som har testa positivt jippi.
Lessen Skrevet 29. november 2007 #55 Skrevet 29. november 2007 jeg blør og har menssmerter... hadde jeg ikke testet to positive tester hadde jeg trodd at dette var mensen.... nå aner jeg ikke hva jeg skal tro lenger... er vel en tidlig SA... skal ta blodprøver i morgen og mandag.... faen assa...... lykke til til dere andre...
lykkeliten kom til meg.... Skrevet 29. november 2007 #56 Skrevet 29. november 2007 Å nei.... dette var ikke noe hyggelig!! Får virkelig håpe at det slutter og blø og at det er noen som bare setter deg på enda en test!! Krysser alt jeg har for at dette på en eller annen måte ordner seg for deg! Hold oss oppdatert da!!
Lessen Skrevet 29. november 2007 #57 Skrevet 29. november 2007 det skal jeg... er alt bra med deg da 8.august...??
lilly01 Skrevet 29. november 2007 #58 Skrevet 29. november 2007 5 st har testet neg, 6st har testet positivt, 3st har ikke testet en, vad jag kan se. Soesta får hoppas att den ikke er kemisk, og 2blir3 håller tummarna hårt før att spiren ska sitte kvar.
Lessen Skrevet 29. november 2007 #59 Skrevet 29. november 2007 takk lilly01.... godt noen har troen, kjenner at jeg har gitt opp litt.... men får bare se hva hcg-nivået sier.... men tror nok håpet er ute... blir det ny runde på deg snart..? så kan vi jo følge hverandre videre.... håper ikke så mange må oppleve SA, det er bare ikke gøy....!!
lykkeliten kom til meg.... Skrevet 29. november 2007 #60 Skrevet 29. november 2007 Jeg svarte deg inne på 1. trimester siden jeg. Og ikke gi opp håpet helt ennå da... det er fler som har opplevd det samme som deg hvor ting har ordnet seg...
lykkeliten kom til meg.... Skrevet 29. november 2007 #61 Skrevet 29. november 2007 jeg har dyttet opp ett innlegg om en blødningshistorie som endte lykkelig. Les den tråden og se om du kjenner deg igjen 2somblir3
Cocco*med 2 små spirer* Skrevet 29. november 2007 #62 Skrevet 29. november 2007 Nå har jeg fått time til UL 18 desember, og vi håper i første omgang å komme helskinnet gjennom ukene frem til det. Håper det ikke skjer noe dramatsik denne gangen...
Lessen Skrevet 29. november 2007 #63 Skrevet 29. november 2007 jeg så det 8.august... så søt og snill du er... var en fin historie!!! takk takk!!!!!!! er ikke lett å holde motet oppe, men jeg håper jo i det lengste... skal til legen i morgen og på sykehuset i morgen......
Lessen Skrevet 29. november 2007 #64 Skrevet 29. november 2007 sykehuset på mandag mener jeg... så da vet jeg vel hvordan det ligger an etter kl 12 på mandag... bare å holde ut...
lilly01 Skrevet 29. november 2007 #65 Skrevet 29. november 2007 Jag har testdag imorra så jag hoppas fortsatt. hemmetesten tog jag ju litt tidigt. Sist hade jag blødning nu, denne gången er det ikke spår av tr ennu. Så nu håller jag tummarna hårt. 2blir3 håll dig i ro!
Lessen Skrevet 29. november 2007 #66 Skrevet 29. november 2007 holde meg i ro??? hvorfor?? ja jeg har liggi på sofaen i hele dag.....hehe
longyear Skrevet 29. november 2007 #67 Skrevet 29. november 2007 Hei 2 blir 3! Hvordan går det med deg? Har du noe på papiret i dag også? Det her nemlig jeg....... Hadde litt på dagen i går, men så roet det seg ned. Nå har det startet opp igjen. Er liksom mest rosa, men ser også litt frisk blod. Skeptisk. Fikk målt HCG-verdi til 125 i går, noe de påstod var fint. Har lyst til å måle på nytt i morgen. Gidder ikke å utsette meg for flere spekulasjoner. Leser jo at det er gaaaanske mange som opplever det samme som oss nå, men kommer seg fint gjennom de utsatte 12 ukene. DETTE MÅ GÅ VEIEN FOR OSS!!!! Lykke til med legebesøket i morgen da!
Lessen Skrevet 29. november 2007 #68 Skrevet 29. november 2007 He longyear... joda, har ligget på sofaen i hele dag.... mange tårer å tørke gitt... idag er det mer frisktblod, men mindre smerter, er jo nesten som mensen, men mindre blod enn det da... jeg fikk beskjed om at jeg må måle 2 ganger for å se om hcg stiger eller øker, ellers har det ikke noe for seg.... jeg har lest mange fine historier, men har jo vanskelig for å tro at jeg skal være så heldig.... hehe håper du forblir gravid i 8 måneder til.... tvitvi
Bimmelim Skrevet 29. november 2007 #69 Skrevet 29. november 2007 Hvor er den blødningshistorien, 8. august? Trenger å lese en solskinnshistorie. Jeg blør også i dag og har hatt skikkelig mensen-vondt. Men det er mørkt blod, så kanskje det betyr at det ikke er så mye som kommer siden det ikke er så ferskt.... Skal ta ny test i morgen tenkte jeg. Like nervøs til det som jeg var i går. Er redd den skal bli negativ nå. Kanskje jeg og har vært kjemisk gravid? Har ikke vært hos legen og tatt blodprøver. Må kanskje tenke på det. Får man svar samme dag på slike blodprøver?
Lessen Skrevet 29. november 2007 #70 Skrevet 29. november 2007 historien ligger på 1.trimester... jeg kan dytte den til toppen, heter noe sånt som, tips til blødningshistorie...... tar 1 dag å få svar ca, så jeg får ikke vite før mandag hva resultatet blir... spennende helg da iallefall..... lykke til til deg... tyr76
longyear Skrevet 29. november 2007 #71 Skrevet 29. november 2007 Hei tyr76! Vet ikke hvordan du bor, men jeg fikk svar etter noen timer på sykehuset. Vet at det tar en dag og få vite det hos et legesenter, da de sender prøvene inn vanligvis. Så hvis du ønsker svar før helgen - bør du stikke innom sykehuset. Jeg har selv bestemt meg for å stikke innom sykehuset igjen i morgen for å sjekke om hcg-verdien har steget som den skal. Orker ikke å gå hele helgen med så mye spørsmål. Masse, masse, masse lykke til!!! Klem
Bimmelim Skrevet 29. november 2007 #72 Skrevet 29. november 2007 Tusen takk, longyear! Dessverre bor jeg veldig langt unna sykehuset, så jeg kan ikke bare stikke innom. Men ringer til legekontoret for å prate litt med de. Og så tar jeg selvfølgelig en test i morgen. Kan godt forstå at du ikke orker å gå hele hele helgen med alle spørsmålene. Heldige du som kan innom sykehuset. Fortsatt lykke til med alt ditt også ;o) Holder meg fortsatt til denne tråden.
lilly01 Skrevet 29. november 2007 #73 Skrevet 29. november 2007 Får virkligen hoppas att det IKKE springer runt en masse kemiske graviditeter her. Det må vare veldigt jobbigt og ikke vite. Jag er supernevøs nu. Ska ta blodprøve imorra mellan 8 og 9, får reda på resultatet etter noen timmar. Jag har fortsatt ikke noen tante rød antydning, måtte det fortsette så. Jag har ett problem og det er noe kopiøst med luft i magen.Viss jag ikke får "luftat" magen på 1 tim eller 2, så får jag kraftig mageknip, litt slitsamt kan ju knappt va ute med folk noen lengre stund. Inget stort bekymmer jemført med visse andre her, men ligger ju litt etter i løypa.
Lessen Skrevet 29. november 2007 #74 Skrevet 29. november 2007 hei lilly...' jeg slet også med luft i magen... kan være godt tegn det... sambo holdt på å besvime når han kom inn på soverommet når jeg hadde sovet en times tid.... hehe men det er over nå... det også hihi.... håper du lykkes lilly... da tar vi blodprøve samtidig i morgen.... skal du ta ny på mandag for å se om nivået stiger eller synker....??
lilly01 Skrevet 29. november 2007 #75 Skrevet 29. november 2007 Har ikke en aning må først få en positiv blodprøve. He,he. Du ska se att blodprøven din er fin.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå