Gå til innhold

TESTUKE UKE 46-ERE:

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå er det på tide med en ny tråd.... Nå er vi flere superspente, og ei glad-spent!.....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Endelig test uke! Eg har hatt en helt forferdelig helg. Føler ingen graviditetsynptomer. ( vet at det er tidlig men...) Hadde spor av mørkt blod fredag og lørdag var heilt sikker på at mensen kom. Men det er ikkje komt noe mer. Humøret har vore svingende, og eg er helt sikker på at dette ikkje gikk denne gangen. Testdag 28.11.07.......

Skrevet

Hei dere!

Jeg bytter på å ikke tenke på det til å syns det er helt forferdelig. Skal være glad når det er over for denne gang uansett hvordan det går.... Greit å ha vært gjennom det en gang iallfall.

Jeg har vært rimelig sikker på at dette ikke går pga mye menssmerter som skrevet i annen tråd, men dumme meg googler jo alt jeg kan på morgenen nå og finner ut at sterke menssmerter også kan være vanlig ved graviditet. Så like langt...

Mensen har jo fortsatt ikke kommet, så kan jo være håp :) Tror ikke jeg orker å teste før onsdag som blir to uker etter innsetting.

Når er det man pleier å få mensen egentlig?

Skrevet

Hei, hei

Jeg er også frykterlig spent. Skal vel egentlig teste på fredag, men trur jeg venter til på lørdag eller søndag. Greit å gjøre det på en fridag uavhengig av hvordan det går. Jeg har vært veldig svingende fra å være veldig positiv å kjenne meg gravid, til å tenke at "det her går aldri" - blir vel verre og verre synes jeg. Symptomene på graviditet er godt til stede, men samtidig kan jo det være tilforsel av østrogen... Blir litt gal av dette, jeg - tenk om det bare kunne vært et tydelig tegn.

Når det gjelder mensen så synes jeg at jeg har sett at noen sier rundt dag 10 - 13, mens andre sier senere.

Lykke til alle sammen - gleder meg til å høre hvordan det har gått med dere!

Skrevet

Uffamei, jeg spotter.... Bittelitt.... Enten er tragedien forestående eller så er det crinonen som lurer meg litt, tviler på det siste. Har jo ikke hatt noe spotting før nå idag,som er dag 12.... Testa ikke idag, heller, er det ikke slik at hcg er størst om morgenen, så hvis spottinga ikke går over i mensen, så kan jeg teste i morgen tidlig? SuSukk...................................................................................................

Skrevet

Vennen, husk at en av bivirkningene til Crinonen kan være småblødninger da ( se: http://www.felleskatalogen.no/), men du kjenner kroppen din best selv. Pleier det å være slik når du skal ha mensen også?... Test deg imorgen du, morgenurinen er mest konsentrert og gir deg derfor sikrere svar. Lykke, lykke til, krysser fingrene for deg!!!! Klem fra Augustbarn? og også sykepleier :-)

Skrevet

Da gikk nok ikke første forsøket bra for vår del.

Har hatt blødning i dag, mørkt blod. Kjennes ut i kroppen som at det er mensen som setter inn for fullt.

Er utrolig trasig. Nytter ikke å forberede seg på at det antakelig ikke går bra, like trist uansett.

For slappe av i jula og prøve på nytt over nyttår.

Lykke til alle dere andre, håper det går veien for dere:-)

Skrevet

Jeg er faktisk i ganske dårlig form i dag. Har sovet utrolig dårlig i natt, våknet av sikkelige smerter flere ganger, første gangen var jeg bombesikker på at det var mensen. Men ikke noe blod.

På jobben i dag ble alt bare verre og verrre, sliten, uvel og vondt. Så jeg dro hjem, og har nå tatt en test, til tross for at jeg bare er på rugedag 13, og fått beskjed om å vente til slutten av uka...

Men gjort er gjort...testen viste svakt posetiv!!! Herregud, hvorfor kjennes det da da ut som mensen kommer? Jeg må ringe sykehuset, de åpner telefonen om 45 minutter, jeg orker ikke å lure på alt hele tiden, så jeg håper jeg kan få noen svar etterpå.

Nå vet jeg ikke helt om jeg skal le eller gråte heller da...det finnes jo et godt håp for meg, da testen ble svakt posetiv...men jeg har hatt en SA i uke 8 før, så jeg tror det ikke helt ennå uansett...

Skrevet

Hei! Så koselig med litt omsorg fra deg," Augustbarn?" ! Jeg pleier ikke spotte, men det kan komme i lyselyserosa drakt enkelte ganger dagen før det braker løs... Så, derfor ble jeg litt nedstemt... Venter til i morgen med å teste, så sant det ikke tester seg selv, negativt...i mellomtida, da... Istad da jeg vannet litt, hehehe, var det merkelig nok blankt igjen, så ... Angrer på at jeg ikke testa i dag, men vil ikke teste midt på dagen, heller...

Skrevet

Merker at det er flere som har litt tynnslitte nerver enn meg her inne. Er kanskje ikke så rart siden vi er i test uka!! Jeg våknet på søndag morgen etter å ha drømt at jeg testet negativt og hadde en følelse i kroppen av at alt er over, vet ikke hvorfor. Har liksom ikke stresset så ille med test og resultat før i går. Men nå har jeg fått det!!! I det ene øyebliket tror jeg at jeg får mensen i det neste har jeg et håp om at det skal gå bra. Er på rugedag 11 og går noen runder med meg selv om når jeg skal teste....vet ikke om jeg orker å gå så lenge til uten å få vite... våkner hver natt av at jeg må på do (noe jeg ellers aldri gjør) og da jeg våknet i natt fikk jeg ikke sove igjen, trodde jeg skulle bli gal! Jeg er fortsatt fryktelig oppblåst og det er forstatt litt vondt å gå. Trodde dette skulle gi seg snart, men det ser ut til at dette blir hos meg!!! Kjenner jeg begynner å bli veldig klar for å få et svar på dette her!!! Og jeg håper så inderlig det er positivt!!! Det er ikke farlig å gå å være så oppblåst er det vel? Noen fler som fortsatt er det?

Ønsker alle her inne all mulig lykke de neste dagene, dette er heftige saker!

Skrevet

Først til deg Lund73, jeg føler så med deg! Den følelsen der er veldig kjent, mange trøsteklemmer!!

Til cocco og 8.august: jeg tror dere er gravide jeg jenter!!! Når jeg fikk mitt 1.barn var jeg både øm i livmoren og følte meg skikkelig oppblåst helt i starten av svangerskapet. Blir spennende å følge dere alle. Dere ligger litt foran meg og jeg prøver å forberede meg på de dagene som kommer, de er tøffe...

Skrevet

Nå har jeg ringt sykehuset, og noen god forklaring på hvorfor jeg skulle være plaget av smerter hadde hun ikke, men hvis det ikke blir bedre skal jeg ringe igjen på onsdag. Og ny test skal jeg ta mot slutten av uke, for å være sikker...så da er det vel bare å bite tenna sammen og håpe på det beste!

Lykke til ønskes alle som skal teste!

Skrevet

Mitt første forsøk har ikke gått i boks, begynte å blø på dag 10 og mensen har kommet for fullt:(

Ringt til St.Olav i dag og snakket med de og de var enige at mensen hadde kommet, så da starter jeg opp med mitt 1 fryseforsøk i fra Januar 08-har 5 på frys.

Nå skal jeg slappe av og prøve å tenke på noe annet selv om det er litt vanskelig akkuart nå

Lykke til alle dere andre og håper at så mange av dere blir gravide og får en fin julepresang:)

Skrevet

Åh, det var leit å høre! Men,så bra at du nå har 5 på frys.Mange trøsteklemmer til deg heidim79.!!!

Skrevet

Lund73, kjenner meg igjen fra sist, stakkars deg, håper du har flere muligheter?

Skrevet

Så fantastisk for dere som allerede har testet positivt!!! Og veldig kjipt hvis man har fått andre signaler. Jeg har vært lei meg i flere dager nå fordi jeg har hatt til dels kraftige menssmerter og vært overbevist om at mensen kommer. Men den har ikke kommet ennå, er vel på dag 12/13, satte inn onsdag for to uker siden, så måtte google litt i dag for å se om det ar noe håp. Fant denne herlige tråden:

http://www.snartgravid.com/plassen/showthread.php?t=39796

som er en symptomliste for dem som har lykkes med IVF/ISCI. Det hjalp på en måte ingenting å lese den, ble ikke så mye klokere, annet enn at man blir minnet på at alle symptomer kan bety hva som helst.

Men jeg ble uansett veldig glad igjen, der er det flere som har hatt til dels kraftige menssmerter og likevel vært gravide! Og noen som har blødd masse i flere dager og likevel vært gravide! Livsfarlig å lese sånt selvfølgelig, man blir jo helt gæern av det, men likevel! Det er faktisk håp inntil det motsatte er bevist med blodprøve. Jeg skal iallfall prøve å manne meg opp igjen med litt positivisme før blodprøven på onsdag. Det kan jo faktisk hende vi er gravide selv om vi er helt sikre på at vi ikke er det :)

Skrevet

Sorry, sendte litt for fort... Ble avbrutt her...

Nå er jeg rimelig spent, spotter ikke nå, men, hvem vet hva som skjer rundt neste sving? Håper det blir mange gravide, uansett hva som skjer med meg...!!!

Jeg ønsker alle lykke til, uansett!!!

Skrevet

Dette var første forsøket, så vi har enda 2 forsøk igjen:-)

Får tro at det slår til neste gang.

Hvor lenge må man vente mellom forsøkene?

Har lest om noen som starter på igjen ganske fort, men mener at det ble sagt på sykehuset at det måtte gå minst tre sykluser før neste forsøk.

Akkurat nå virker det veldig lenge.

Får håpe på noen flere egg neste gang, slik at det blir noen på frys.

Ellers får dere ha lykke til jenter:-)

Skrevet

Så ble det til at jeg testet i dag da, 2 dager før tiden. Sånn umiddelbart så den negativ ut...........men skimtet jeg en strek til.... eller ikke? Jeg er ikke helt sikker, følte kanskje at den "skimtingen" var et resultat av ønsketenking ;o). Uansett, så testet jeg 2 dager for tidlig og hadde forventet et negativt resultat av bare den grunn. Så jeg er egentlig like positiv ennå med det som trøst. Kunne bare ikke holde meg. Tr har fortsatt ikke kommet så.....

Skrevet

Det går ikke an å være litt gravid, derfor svak/skyggestrek er POSTIVT!!!

Krysser fingrene for deg ;-)

Skrevet

He he, sant det...men lurer rett og slett på om jeg så syner. Stirret forferdelig hardt der en stund ;o) Satser på et mer nøyaktig resultat til onsdag da. Skal prøve å la være å teste i morgen.

Skrevet

Hvilken dato satte du inn? Jeg kommer sikkert ikke til å klare å vente med å teste til tiden selv heller...:-)

Skrevet

Og ikke minst....Lund73 og heidim79: det var trist lesning. Ønsker dere all mulig lykke til videre. Dere har min største medfølelse. Sender dere mange positive tanker.

Skrevet

Jeg satte inn 14.11.

Så at* 2 vil bli 3 *fikk så tidlig positivt resultat, så jeg tenkte søren heller...jeg vil og prøve å teste tidlig. Da var det ikke fullt så ille å få neg resultat tenkte jeg, siden testen var 2 dager for tidlig. Nei, dette er altså en skikkelig tålmodighetsprøve. Det er i alle fall helt sikkert.

Skrevet

God morgen jenter!

Først av alt: jeg synes forferdelig synd på dere som har begynt med blødninger. Jeg har vært der selv for noen måneder siden - og vet at ting ser veldig svart ut akkurat da. Håper at dere kan klare å fokusere fremover, og slappe av i julen før neste omgang på nyåret.

Ja så har jeg også falt for fristelsen og tatt en test (en dag for tidlig)......

Det hjalp ikke på min nervøsitet for tiden.......først viste den kun den ene streken - men etter noen minutter kom det en svak strek til!!!!!!

Så leser jeg på testen at du ikke skal avlese resultatet etter 5 minutter. Jeg vet ikke om disse minuttene var passert når den andre streken kom frem. HERREGUD!!! Er skikkelig frustrert nå. Nå er jo liksom morgenurinen brukt opp da!

Er spent på deg tyr76 som opplevde det samme som meg i går. Har du testet på nytt??

Og du Josefin Grå? Har du tatt test?

Lykke til alle sammen!!!!

Klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...