Gå til innhold

TESTUKE UKE 46-ERE:

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei longyear,

ta en digital..

jeg gjorde det samme som deg, den ene streken er mye svakere, men hun på apoteket mente at så lenge det er en strek der, så er du gravid. det mente de i porsgrunn også...

hvisker, gratulerer til deg også....

Puh, dette er jo forferdelig nervepirrende....

Jeg hører til på Ullevål og der tar de ikke blodprøver, så jeg fikk egentlig beskjed om å ta en hjemmetest neste uke. Men det er forferdelig lenge til, og HCG-stigning burde jo være der nå. Jeg satte inn onsdag for to uker siden i morgen, så kunne vel hatt sikre resultater fra i går av strengt tatt. Så nå drar jeg privat og tar blodprøve i morgen, kan jo ikke trekke ut dette lenger nå...

Jeg har som skrevet vært skikkelig pessimistisk siste tiden, men tror egentlig ikke det hjelper noe særlig på evt skuffelse, kommer jo til å bli like trist over negativ prøve i morgen uansett.

Men man kan jo ha flaks også! Trøster meg med at jeg ennå ikke har spor av menstruasjon (bortsett fra til-og-fra vondt), men det trenger vel kanskje ikke være noe symptom. Eller? Er det sånn at man gjerne får utsatt mens av crinone?

Ja, jeg går snart på veggene av denne uvissheten. Tok ikke en test i dag. Oppdaget ut på morningen at jeg hadde litt blødning. Og da vet jeg ikke hva jeg skal tro. Er det hersens tr som har kommet, er det bivirkning fra crinonen, eller kan det hende at festeblødning kan komme på rugedag 13? I morgen er "den egentlige" testdagen min. Hvis jeg har litt blødning da også, kan det gjøre til at en test ikke fungerer? Gratulerer så mye *2vil bli 3*. Fantastisk. Håper på snarlig oppdatering fra dere andre også.

Rugedag 12 og du verden for mengder utflod! Noen andre som opplever det samme?

Jeg tror nok testen fungerer fint selv om du har en liten blødning. Ikke godt å si om det er tr som er på vei, men jeg har da hørt om mange som har hatt småblødningeri starten av grviditeten. Vi krysser fingrene for at det løser seg! Blir spennende å høre hvordan det går med testen din i morgen!!

Annonse

Ja, nå har jeg trålet noen sider på snartgravid. Der var det flere sider med innlegg av den store velkjente symptomjakten. Jeg fant faktisk flere historier som var lignende min. Med blødning omtrent på den tiden jeg er nå. Så grunn nok til å holde håpet oppe. Men likevel.....synes det er litt nedtur med denne blødningen. Det er ikke mye som kommer, men det er det jo sjelden i begynnelsen av tr for min del. Ellers så titter jeg stadig innom disse sidene for å se etter oppdateringer fra denne gjengen. Så utrolig gøy og spennende å følge med når vi ligger likt i løypa.

Jeg har testdag på torsdag, vurdererer å teste i morgen tidlig. Men vet ikke om jeg tør. Så det er mulig jeg venter til torsdag. Så kan man i alle fall ha ett håp.... om ikke tanterød dukker opp da.....Grattis med positiv test!! Håper jeg kan henge meg på, så får vi vel ultralyd samme dag også da vel.....tihi. Men er ett stykke dit for min del ennå...

Da var det over for min del...

Jeg fikk mensen i dag, skulle teste i morgen :-(

Dette er samme dag som sist.

Etter 2 avbrutte forsøk så hadde jeg virkelig håpet nå når det ble innsettng, men forholdene i kroppen min er for dårlig.

Jeg trenger en mirakelkur når det gjelder slimhinna...

Vi får ett naturlig forsøk til nå før jul, det er en liten trøst.

Lykke til og gratulerer til dere som har lyktes :-)

Jeg testet i dag tidlig og testet POSITIVT! Jeg er gravid, hurra. Må nok hjem og teste litt til, siden jeg bare har testet en gang. Men testet på 13 rugedag med CB digital og der stod det GRAVID. Så da må jeg vel nesten stole på det da....for en lettelse,nå kan jeg virkelig puste ut og slappe av noen dager før jeg orker å bekymre meg for fortsettelsen, at denne lille gullspiren min skal holde seg der i 36 uker til.....Men det krysser jeg fingrene for at skjer...

Lykke til alle dere andre som har eller ikke har testet ennå!!!

Men hvorfor har du termin 7.? Vi satt inn samme dag? Og de teminkakulatorene jeg har vært på har sagt 9. til meg....

Supert å kunne følge hverandre sånn og noe særlig mer like vei enn vi har hatt sålangt kan vi vel ikke få.....

Annonse

kansje termin har med sykluslengde å gjøre, for man puncher jo det inn også...?! vet ikke.... jeg teller 36 uker fra og med i morgen da....

og ja, vi er vel helt likt i løpet... kjempe gøy... hvordan er formen din da?? er du over på 1.trimester....? trenger jo ikke plage" folk her inne med grav symp.....

men håper alle får det til her snart....

Hei, jenter!

PCn var opptatt i går, gubben holdt på med noe greier, hehehehehe...

Jeg fortsetter å spotte minimini, men kun hver gang jeg har tatt crinone...Testa negativt idag, men mensen er ikke kommet, så jeg ringte til Porsgrunn. Der sier de at spotting ikke teller som noen mens, det kan forekomme under graviditet også... De foreslo å vente to dager, og hvis mensen uteble da fortsatt, mens testen fortsatt var negativ, ville det ikke være håp, da var det kun sen mens. De sa også at det er veldig sjelden at crinone utsetter mensen... Jeg har nemlig hørt det et sted at den kan utsette mens.

Så, nå vet jeg ikke hva jeg skal tro. Med lille Karamell så tok jeg ikke testen før det hadde gått en dag over, så jeg kan ikke sammenligne helt heller....

Halloen!

I dag føler jeg at nervene ligger utenfor kroppen.

Har testet positivt (JIPPI!!!!!!) og har vært på sykehuset for å snakke med dem. Der fikk jeg tatt en HCG-prøve som viste 125. Er det bra?

Klarer ikke å slippe jubelen løs - for jeg har en del mens-smerter som kommer og går, og har litt rosa på papiret..........

Jeg går fremdeles på progestan og sykepleieren mente at det kunne irritere slimhinnene slik at jeg fikk rosa på papiret. Håper inderlig at det stopper opp snart!!!

Har en historie som sier 2 SA og 1 MA før vi startet opp med assistert befruktning - så jeg er dessverre blitt skeptisk etter dette.

Leser også at det er flere her som har nervepirrende timer/dager.

Er veldig ofte innom sidene for tiden - mye som skjer med oss.

Masse lykke til!!!!!!

Nope, det gikk ikke for oss. Veldig trist, hadde begynt å håpe nå når mensen ikke var kommet. Tok blodprøve, så ikke noe feil på testen. Er på dag 14/15 og ikke fått mensen, så det kan skje. Krysser likevel fingrene for deg Josefin.

Gratulerer til alle dere som har fått positiv test :)

Det er jammen ganske mange i denne gruppen. Håper jeg kommer etter snart.

Hjelpe meg vel for en dag........... stod opp veldig tidlig i dag og registrerte at jeg fortsatt blødde. Men siden det var testdagen min så var det jo bare å trø til. Jeg var helt skjelven der en stund jeg, før jeg skulle teste. Med denne blødningen kunne det vel ikke være så mye å teste tenkte jeg. Men tror dere ikke...........det lyste gravid mot meg i displayet! Det er jo så fantastisk vidunderlig og utrolig! Samtidig er jeg bittelitt tilbakeholden pga blødningen. De på sykehuset sa at det var litt vanskelig å vite mht blødningen, og anbefalte derfor ny test om et par dager. Men som sagt før, har hørt flere historier om gravide som har hatt blødninger til denne tiden og likevel vært gravide. Så det trøster jeg meg med enn så lenge.

Gratulerer til dere andre også som har testet positivt! Så mange da! Veldig spennende.

Og jeg sender mange varme tanker til dere som ikke fikk det til i denne omgangen, og krysser fingrene for dere som ennå ikke vet.

Hei trondheim 74.

Må bare høre med deg....har du testet etter at du begynte å blø? Du skjønner jeg har blødd litt nå i 2 dager, og jeg testet positivt på rugedag 14 som er i dag. Tenkte jeg bare måtte si det sånn i tilfelle..... Fortsatt lykke til!

Takk for tipset, jeg skal teste i morgen da.

Jeg trodde ikke at det var noen vits, men tar med alle små håp.

Jeg satte jo inn 2 så kanskje ett er igjen, vi trenger bare ett...

Har hatt vondt i magen i dag og det bruker jeg ikke å ha.

Lykke til :-)

Håper testen din viser positivt også om noen dager.

Grattis alla som har testet positivt. Måtte spirerne henge fast på allihop av er. Jag har tagit en før tidig test idag (rugedag12) den var negativ,negativ,negativ. Får bare hoppas det sker noe innan fredag. Sist kom TR denne dagen, det har hon ikke gjort denne gången.

Lycke till ni i grenseland som fortsatt er litt osækra, måtte det gå rett vei før er.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...