Gjest Dick Laurent is dead Skrevet 25. november 2007 #26 Skrevet 25. november 2007 Jeg sero gså mange andre stygge feil som er til salgs. F.eks Tunfisk Biter i Gele
urigeller Skrevet 25. november 2007 #27 Skrevet 25. november 2007 Morsom du! Ha en fin kveld/natt - skrivefeil eller ei på pysjen...
stinen ♀ ♂ ♂ Skrevet 25. november 2007 #28 Skrevet 25. november 2007 Selv bruker jeg konsekvent aldri apostrof når jeg skriver på norsk (i denne sammenhengen), og jeg bruker konsekvent anførselstegn nede ved begynnelse og oppe ved slutt (utenom på engelsk). hehe.. Det er forresten ikke bare én lærer som har "lært" oss dette. Det er flere!! Er jo helt enig i at det er latterlig hvis det ikke er korrekt overhodet. For som sagt så trodde jeg jo at det var lov men ikke "anbefalt" hvis dere skjønner. Siden vi kunne velge. Det er mulig at de til slutt ga opp siden det var så mye feilskriving i klassen min;o) haha..
mayaya Skrevet 26. november 2007 #29 Skrevet 26. november 2007 Hehehe... Men jeg har et annet exit-plagg med leif på. Tror ikke de er helt stø i norsk, de der :-p
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå