Gå til innhold

pynte til jul

Anbefalte innlegg

Skrevet

når starter dere med d? jeg har så lyst til å begynne i begynnelsen av desember.er d tidlig?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

vi pynter til jul til helga.. første advent:) da er det julepyntnig.. pynting av tre dagen elelr 2 før juleaften:)

Skrevet

Skal pynte litt neste helg, og så blir det mer pynting lille julaften :)

Skrevet

Pynter ikke før lillejulaften vi. :)

Men mulig det blir før i år da, siden jeg nok blir gående en del hjemme i år..

Skrevet

Til helga skal det pyntes til advent, med lilla duker, lys og adventsstaker i vinduene. Kjøper også noen julestjerner og henger opp røde gardiner på kjøkkenet. Resten kommer opp 1-2 dager fø julaften =)

Skrevet

Neste søndag blir det satt fram stjerner og staker til vinduene, men blir nok å lure fram julepynten litt etter litt:-) Skal prøve å vente med det meste til etter 20 desember - da skal huset få seg en julevask av svigermor:-)

Skrevet

Jeg pynter til advent neste helg... Advent lys, masse andre lys, og blomster, også pynter vi ordentlig til jul 20. desember... Juletreet pynter vi lille juleaften. GLEDER MEG MASSE!!!

Skrevet

Det meste kommer opp til helga.er jo sååå kosli og vi er alle forskjellige (heldigvis) med valga våres. hva skal man med nydelig flott og dyr julepynt for og pynte noen dager før julaften for så og ta det vekk igjenn ei uke og to etter...bare slit! man må få med seg at nå er det jul i heimen;) synest EG da! men det er MEG;)

Skrevet

Jeg setter frem adventsstakene og henger opp lysene på grantreet i hagen til helga. Bortsett fra det, er det ikke mye med julepynt i dette huset før vi tar inn juletreet på lillejulaften.

Skrevet

Adventspynt første søndag i advent, men ikke noe julepynt før lillejulaftens kveld.

Skrevet

Jeg pynter 1 desember:) Da starter juletiden for min del:)

Skrevet

godt det er flere som meg her da! hehe...

Skrevet

Her skal det pyntes til jul på fredag og lørdag..:) Og på søndag skal jeg bare kose meg og nyte adventstida:) Juletreet tar vi ikke inn føre lillejulaften:)

Skrevet

1 desember setter vi fram lysestakene, henger opp julestjerna og henger opp julegardiner på kjøkkenet:) Og setter nissen utenfor døra.. (har en sånn nisse med lykt). Så hender det jeg setter frem et par nisse-telys eller noe.. frister sånn:)

Resten pynter vi kanskje en uke før jul.. Da er det frem med nisser, engler, røde lys og alt mulig julepynt:)

Skrevet

Begynner å pynte på lørdag vi.. Syntes adventstiden er den koseligste egentlig.. I år skal vi pynte treet enten 20. eller på dagen 21. da vi skal ha julekveld med venner den 21. Jula er over for vår del 1. nyttårsdag. Da går treet på hue og ræva ut av min stue:)

Skrevet

Tar det en ukes tid før jul. Alltid koselig å pynte!

MVH

Skrevet

Pynter egentlig 22. og 23. desember. Noe tidligere de årene vi feirer jul på annen kant av landet. I år er jeg 100 % sykmeldt og termin 31.1. så regner med at jeg kommer til å småpynte hele desember. Både for å slippe å gjøre alt på kort tid tett opp mot jul og for å kose meg med dette når jeg første går her hjemme allikevel.

Har allerede brutt alle juleregler i år i forhold til julebrus og julesnop så kan like godt bryte pynteregelen også ;-) Gjøre det skikkelig når man første er i gang :-)

Skrevet

Her pyntes det 1 des, til og med juletreet.

Kjekt aa bo i utlandet :)

Skrevet

Jeg er snart ferdig med julevasken nå, og har tenkt å være ferdig til 1.e Desember :)

Og da starter jeg med julebakst, og og pyntingen. Desember er julemåned for meg, og da synes jeg det er lov å begynne med pyntingen.

Men juletreet kommer ikke i hus før lillejulaften :o)

Skrevet

Blir å starte nå i helga =)

Opp med julegardiner på kjøkkenet, lage julevindu og hele pakken!

Går hjemme hele dagen og KLØR etter å begynne å pynte og bake mens julemusikken toner ut fra anlegget =o)

Vi er hos familien i jula, så jeg skal sørge for ordentlig julestemmning her i adventen, det er så utrolig koselig!!

Skrevet

Jeg begynner nå med litt generell "vinterpynt", litt mer lys og glitter :-) Er glad i å pynte inne når det er mørkt ute. Så øker det på mot jul med nisser og rødt. Juletreet kommer ikke i hus før en uke til julaften.

Gleeeder meg til julemat og julekos og julegaver :-) !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Skrevet

jeg pynter til advent 1 lørdag i advent: stjerne i vinduet, stake i vinduet (2 separate vindu) lys tre ute, lilla lys og diverse ant advent lilla.

litt ulikt når jeg pynter til jul, iår skal vi bort i julen så blir vel gjerne 2-3 søndag i advent eller noe. har plast tre- så tar som regel alt på engang.

elsker jul, å pynte, som regel vil jeg gjøre det veeeeldig tidlig. har masse fin pynt, engler og nisser og sant. masse klenodier som betyr noe og søte gamle nisser.

Skrevet

Jeg pynter lørdagen før første søndag i advent,eller første desember,alt hva som kommer først og i år blir det jo på en og samme dag.

Juletreet blir pyntet lillejuleaften.

Jeg synes det er så kos med julepynt og synes det blir alt for kort,hvis en venter tett opp mot julekvelden. Jeg liker å pynte til jule når advent starte og kose meg i hele advent tiden og bygge steminingen opp mot julekvelden.

Det er meg,men andre tenker anderledes og det har jeg full respekt for,hver må gjøre slik de føler er rett dem for dem.

Skrevet

Jeg pynter alt ferdig til jul 1 søndag i advent.... må nyde jula mens den er her... å masse lys ute i små trær :o) Juletreet blir pynta 1 uke før jul, må ha det ei stond siden jula ikke varer så lenge!!!!

Gleder meg sååååå mye til å begynne å pynte til helga... :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...