MajjaHarToVakre♥♥ Skrevet 26. november 2007 #26 Skrevet 26. november 2007 Vi har ei gordon setter tispe på halvannet år, som er mors lille gull og fars store jakt- og turkompis. Fantastisk godt lynne og herlig personlighet, lett å dressere, imponerende jaktegenskaper og jeg er helt sikker på at hun også blir en ypperlig familiehund med små barn i hus.
Mamma til snart 4 Skrevet 26. november 2007 #27 Skrevet 26. november 2007 boxer tisoe på 2,5 år, brukes til kos, og slite ut sofaen;)
Anonym81 Skrevet 26. november 2007 #28 Skrevet 26. november 2007 Har to golden retrievere, eine er godkjent redningshund - lavine. Bur også på vestlandet, så da kan det jo hende me har møttest GuriMalla :-)
Jordbæret <3 Skrevet 26. november 2007 #29 Skrevet 26. november 2007 Jeg har ei rottweilertispe som for tia bare er til kos og turbruk. Vi trente bruks og lydighet noen år, men så gikk jeg lei og hun ble omskolert til sofahund.
Mixon *m/ baby i magen* Skrevet 26. november 2007 #30 Skrevet 26. november 2007 Alaska husky her... bruker henne som turhund=)
Siza m/prinsesse og juleprins Skrevet 26. november 2007 #31 Skrevet 26. november 2007 Phaléne jente på snart 2 år, (papillon, bare med hengeører, lett forklart), og hu er en kosehund de lux! Ypperlig lekekompis for snuppa på 16 mndr:) De leker bedre sammen enn jeg noen gang hadde håpa på Skal ha ei golden jente om noen få uker, å hu vil jeg prøve på utstilling. Får se om det blir tid til noe mer, lydighet f.eks..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå