Gå til innhold

Hvem er neste offer???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Enig i det lille propp. Men hvordan vet du at der BARE er de fra skravle og INGEN fra krangle som gjør nettopp det? Det er det jeg synes er litt naivt å tro....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er bare du som bruker bombastiske uttalelser her.

Det er vel ingen som sier at utelukkende ditten, og utelukkende datten.

Det er snakk om generelt. På generell basis er det logisk å konkludere med at anonyme som rakker ned på nick som er ganske så ukjente for de fleste her inne, er folk som i all hovedsak bruker et annet forum enn dette.

Skrevet

Nei, men det var du som lagde et poeng av det. Haha, nå snakker du mot deg selv! :)

Skrevet

Snakker mot meg selv? Begynner du å bli delirisk eller?

Skal vel ikke mye til for å slå seg på brystet som mester i diskusjonsteknikk når man er så selektiv i slutningene sine som det du er.

Skrevet

Åkei, trenger du t-skje skal du få det.

1. Jeg skrev at jeg tror kranglere gjemmer seg bak anonymknappen og hetser andre like mye som skravlerne.

2. Du skrev at hvis jeg trodde det, så kjente jeg ikke mange her inne. Du kjente derimot endel.

3. Jeg skrev at det fikk være ditt problem hvis du mener du kjenner folk du har møtt på nett.

4. Du spurte om hva jeg visste om hvem du kjenner i virkeligheten. (Altså: du gjorde først et poeng av at du kjente mange her inne, for så å antyde at du kjenner dem i real life. Et argument for å understreke at du kjenner folk her og dermed vet at det jeg sier er feil)

5. Jeg svarte at jeg ikke vet noe om hvem du kjenner her inne i real life, men at jeg tviler på at det er flesteparten. (Altså mener jeg at ditt argument om at du kjenner mange faller sammen, og at du ikke vet så veldig mye mer enn meg om hvordan folk oppfører seg her inne)

6. Du: Har jeg sagt at jeg kjenner flesteparten?(Eeeehhh... Nei, men hva faen er argumentet ditt da da????)

Skrevet

Vel... Jeg er uenig i det og tror det er 50-50. Det er bare det jeg har sagt! :)

Skrevet

jeg har aldri sagt at det er BARE folk fra skravle og INGEN fra krangle som gjør det, dessuten er det vel ingen her som hevder at de ALDRI er inne på skravle. Jeg hører til de som sjelden er på skravle så jeg vet lite eller ingenting om de personene det blir referert til, orker heller sjelden å engasjere meg i mange av de begredelige innleggene som blir servert på skravle, og det har jeg inntrykk av gjelder flere som er her inne fast.

Tilsynelatende er det de færreste som er her fast som lager kvalm og det er det jeg velger å forholde meg til, fremfor å spekulere for mye i hvem denne slemme og onde anonyme kan være. Dessuten virker det som om at de faste kranglerne her er fritt vilt for anonyme. I går var jo en hel dag viet til Sug Lut sin EGENTLIGE identitet og et gjennomgående tema er også hvorvidt Yppert har barn, er mann eller kvinne, er doktor eller mannsgris. Kjedelig spør du meg, men dette er iallefall mennesker som er i stand til å forsvare seg i motsetning til en del andre skjøre mennesker.

Skrevet

Men da er vi jo helt enige da! (bortsett fra at jeg i tillegg tror at kranglerne er like ille til å hetse under anonymknappen som skravlerne da selvfølgelig...)

Skrevet

Teskje i ett ord, uten bindestrek.

Vet ikke om du fikk med deg at jeg skrev kjenner i anførselsestegn.

Når noen har vært flittig bruker av samme forum over tid, så "kjenner" man gjerne hverandre i den grad at man vet hvor folk står i forhold til forskjellige temaer, hvilken humor de har, hva de syns er forkastelig og ikke, osv. Når noen nick går igjen med samme ståsted i de samme debattene, så er det rimelig å si at man "kjenner" hverandre.

At noen også har kontakt utover kranglesiden er heller ingen stor hemmelighet, noe som ofte kommer til uttrykk når folk tipser om pm, mail og evt treff.

Du er selektiv i slutningene dine når du påstår at jeg snakker mot meg selv.

Vet ikke hva du trodde jeg siktet til siden du mener jeg har sagt noe som helst om hvem du kjenner.

Jeg konkluderte vel tvert imot med at du ikke kjenner noe særlig til de som holder hus her, ganske tidelig.

Skrevet

Herregud... Så fordi du "kjenner" noen og hvilke meninger og standpunkt de har så tror du at du vet at de ikke trykker på anonymknappen. (Vil minne deg på at det var det diskusjonen handlet om...)Og da snakker jeg ikke om de du kjenner i real life, for det ombestemte du deg jo om, og fant ut at det ikke har noe å si likevel... Selv om det vaer et tungtveiende argument tidligere i tråden....Vel... De er jo uansett mange!! De du kjenner mener jeg. Men... Åja, stemmer!! Du bestemte deg jo for at det ikke har noe å si heller! (glemte det...) Bra du ikke snakker mot deg selv da!

Neida, jeg kjenner ikke så mange her. Gudsjelov er det ikke her jeg har vennene mine. Har heldigvis et virkelig liv og trenger ikke å henge her så ofte... Hva har det med saken å gjøre egentlig? Jeg tror uansett at kranglerne hetser andre anonymt like mye som skravlerne. Helt utrolig at det skulle bli en så het debatt av det!

PS. Tydelig. Med i, ikke y....

Skrevet

Du begynner å bli noe kjedelig..

Forstår du virklig ikke logikken, eller den manglende logikken hos deg?

Hvorfor skal en som ikke har noe problem med å ta for seg hvem det måtte være, som ikke har problemer med å ytre upopulære meninger, ikke er redd for å være upopulær, bruke anonymknappen??

Utgangspunktet i diskusjonen er at du hevder folk her inne bruker anonymknappen for å hetse. Det er jo ikke logisk i det hele tatt, når de du henviser til, gjerne skriver upopulære innlegg med nick.

Jeg har fremdeles ikke forandret noen mening, annet enn inne i ditt hode.

Dine kjappe slutninger, som ikke er så fryktelig riktige, for stå for din egen regning. Også dine latterlige utsagn om at jeg snakker mot meg selv.

Tipper de aller fleste her inne har gode nettverk, venner og gode liv, men gjør det deg til en mer lykkelig person å tro at du er unik i så måte, så må du jo gjerne det. Og selvsagt få blottstille en så lite attraktiv side, når du poengterer det.

P.S. Skal du rette, så får du prøve å gjøre det riktig.

En e for mye; tidlig. Klarer du ikke å lese i forhold til kontekst?

Skrevet

Ja, det er ikke akkurat krutt i innlegga dine heller for å si det sånn...

Det er ganske stor forskjell på å skrive upopulære innlegg, og å hetse andre, da... Så jeg tror mange som kan være frekke i kjeften med nick også hetser andre med som anonym. Sier ikke alle, men ganske mange tror jeg.

Gidder ikke å forklare hvorfor du snakker mot deg selv enda en gang. Får bli ditt problem at du ikke skjønner det.

Jeg tror også at de aller fleste her inne har gode nettverk, venner og gode liv, men tydeligvis ikke alle. Er jo litt trist å ha sine beste venner på et nettforum... (Nei, jeg sier ikke at det gjelder deg.)

Og forresten... Selvfølgelig er jeg selektiv! Er ikke dette en krangleside da???

P.S. Hvis du leser den setningen en gang til kunne det likegodt skulle ha stått "tydelig". Er jo ikke godt å vite når du skriver ord som ikke finnes ;) Skulle egentlig bare poengtere hvor teit det er å henge seg opp i en bindestrek... Det skriker "Hjelp, jeg har ingen gode argumenter!"

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...