Gå til innhold

Hvem er neste offer???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå har dere klart å mobbe ut både Maria Lykkelig og Pølsa på bare ett par uker. Hvem blir neste offer når T.V.N.S. kaster inn håndklet og forlater forumet???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fordi hetserne kommer derfra, kanskje? Eller bare for moro skyld?

Skrevet

fordi det er de som henger på skravle som bruker kranglesiden som en plass man kan hengeut og "terorisere" andre brukere som har gjort eller sakt noe feil på skravle. kranglesiden bruker de til dettegrunnet den anonymknappen. derfor spør å skravle de vet bedreenn de som ikke henger der å får med flausenentil andre.

Skrevet

Ikke første gang skravlere avslører som anonym at de er her å slenger dritt om andre skravlere som irriiterer møkka av de, i tillegg til alle de slenger dritt om er på skravle...........

Skrevet

Javel. Synes nå likevel det var mest naturlig å spørre på det forumet hetsingen foregår... Og det er kanskje litt naivt å tro at ingen kranlere benytter seg av anonymknappen for å hetse... Synes det virker som om de fleste henger begge steder jeg da...

Skrevet

Det er da ingen forskjell på kranglere og skravlere??

Samme dritten kommer fra begge leire. Det er jeg helt sikker på.

Skrevet

I det siste tilfellet tror jeg faktisk de fleste fastboende på krangle er nokså uskyldige. De fleste som oppholder seg mest her på krangle visste ingenting om personen da det første anonyme skuddet falt - men plutselig var det haugevis av anonyme som satt inne med mye, for ikke å si ALL info, og som hetset i vei. Så det er nok flest skravlere som burde føle seg en smule truffet her.

Skrevet

Sikkert riktig det Tribal. Men jeg tror nok de fleste kranglere henger mer på skravle enn de innrømmer også... Og kranglere som sier at de aaaldri bruker anonymknappen, men gjør det likevel og lar folk tro de er skravlere... Ellers enig med nordlyset...

Skrevet

Vanskelig å vite, det er uansett uhyrlig dårlig gjort så langt som det går enkelte ganger. Og denne gangen har mod. nådd et nytt lavmål ved å glimre med sitt fravær så lenge.

Skrevet

Hva du tror er utrolig uinteressant for resten av menneskeheten, bortsett fra at det gjør deg til hovedmistenkt i identitetsspekulasjonstråden som nå akkurat ble pusha opp igjen, siden du da impliserer at vi har skravlenick til pusebruk. Du er på altfor dypt vann, kom deg over i barnebassenget igjen, og husk armringer.

Skrevet

Jøss... Hva er problemet ditt da Sug lut? Har jeg fornærmet deg? Eller tråkket jeg på en øm tå? Følte deg litt truffet nå?

Uansett... Siden du har rett til å uttale deg på vegne av hele menneskeheten er det skremmende at du er så naiv at du tror at alle på kranglesiden bare har ett nick, aldri er på skravlesiden og aldri er anonym....

Du må forresten tro akkurat hva du vil om meg, men hvis listen over nicka til de anonyme hetserne blir lagt ut kommer ikke jeg til å stå på den, nei... Men det gjør kanskje du? Er det derfor du er så sur?

Skrevet

Regner med at den var til joolimooli eller hva hun heter, luten, og henger meg på: joolimooli har ikke forstått mye av kranglesida om hun tror det er slik - hun må jo ha sett at kranglere faktisk ikke er redde for å være "seg selv" på skravle - både hyggelig og kontroversielt - og til tider fått pepper der også, både HKH, Doppler, Angelica, sug lut og andre har fått masse motbør på krangle, men også vært helt "vanlige" svarere på innlegg om infor ang. diverse.

Skrevet

Jeg melder meg frivillig som hakkekylling...så kan gribben la de andre `stakkarene` være i fred..

:)

Skrevet

Du er dårlig informert, jeg veit hvor mange nick jeg sjøl har og det veit storparten av befolkninga her inne også, samt hvilke det er, jeg veit også at mange andre har flere nick, og jeg veit at både jeg og andre er på skravle - med det/de nicket/nicka vi bruker her inne - og faktisk også for å si helt nøytrale, ikke-kranglete ting. Jeg har heller ikke noe problem med å ha nicket mitt på mer kontroversielle uttalelser, det ville du også visst om du hadde så god oversikt som du påstår.

Til syvende og sist koker det imidlertid ned til mitt aller første svar: hvorfor ikke legge dette på skravle?

Skrevet

Jeg forstår ikke helt logikken din, Jooli.

Du mener det er naivt å tro at de fleste her inne har baller til å stå for sine ytringer og ikke har behov for å være bestis med alle fjortisene inne på skravle?

Jeg er aldri inne på skravle, med unntak av kansje to - tre ganger på to år.

Jeg har kranglet såpass med så mange, opplevd hvor utrolig ubehagelig det kan være å ha et nick, bli hengt ut i andre tråder pga av krangling i én tråd. At folk mener ditten og datten om meg, og alt uten at jeg ser behovet for hverken å være anonym eller skifte nick.

Jeg tar det som en selvfølge at folk som er her inne, og har vært her over tid, tatt imot mye dritt og gått videre ikke skifter til et annet nick, annet en for moro skyld.

Ellers er vel de fleste som "kjenner" hverandre også kjent med hverandres alter egoer.

Er ikke du det, så betyr det vel bare at du er litt utenfor?

Skrevet

Anonym: Nå tror jeg du har missforstått saken litt... Jeg selv bruker også samme nicket rundt omkring. Kan være ufordragelig på krangle og gi gode småbarnstips på skravle og småtroll på samme halvtimen noen ganger, og med samme nick. Vet at veldig mange andre også gjør det. Men hva faen har det med saken å gjøre da???

Jeg tror likevle at garva kranglere kan finne på å hetse andre under anonymknappen (Og jeg sier IKKE at det gjelder hverken HKH, Doppler, Angelica eller sug lut...) For så å skylde på skravlerne... Så siden jeg tror det vet jeg ikke noe om hvordan det fungerer her? Forklar er du snill...

Skrevet

Sug lut og KaMa: Så ikke innleggene deres før nå.

Sug lut: Jeg skjønner ikke hvorfor du blir så provosert. Jeg har ikke sagt at det gjelder deg! (I allefall ikke før du så tydelig følte deg truffet! Neida... jeg tror egentlig ikke det gjelder deg.)

KaMa: At du tror du KJENNER folk du treffer på nett får være ditt problem...

Skrevet

Hehe :) Ja, du får bare vente og se da vettu. Håper lista med hetser-nicka blir lagt ut!

Skrevet

Poenget er vel mer at det er en vesentlig forskjell på å svare ærlig på innlegg som blir lagt ut, enn å løpe inn på krangle å henge ut den personen og leke detektiv og "samle bevis" på hvor forferdelig denne personen er, samt legge ut fullt navn på vedkommende. Selvom mange her sikkert kan være enig om at den personen som blir hengt ut har dritt seg kraftig ut eller ikke virker helt i vater, synes ikke de vanlige kranglerne at det er greit å henge vedkommende ut her inne. De personene som henger folk ut her inne gjør det for de ikke tør å si sin mening med nick på skravle.

Skrevet

Hva vet du om hvem jeg kjenner irl her inne og ikke?

Skrevet

Ingenting. Men regner med at det ikke er de fleste av de som er her....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...