stinen ♀ ♂ ♂ Skrevet 25. november 2007 #26 Skrevet 25. november 2007 hmm... Men da roer han seg kanskje litt ned snart da? ) Hvis han pleier å "over"reagere litt på sånne ting mener jeg. Er det helt fullstendig krise får du komme og bo her en liten stund;) Hehe.. Alt ordner seg nok skal du se! Masse lykke til!! *klemme*
Queen_of_the_road*2_gull Skrevet 25. november 2007 #27 Skrevet 25. november 2007 Nei, men herre min da... Er det slutt?? Bare fordi du reagerte som du gjorde??? Det var da en helt normal reaksjon.. Man blir da veldig redd for de man bryr seg om... Og når man da atpå til blir bortvist når man vil hjelpe, så er det helt vanlig å bli både sint, redd og forbannet. Såppas syns jeg faktisk han burde forstå. Og han burde heller bli glad for at du bryr deg om han, og var villig til å bruke kvelden din på å være hos han. Syns dette er en forferdelig barnslig oppførsel av han. Har du spurt han om det er noe annet som ligger bak? Om han er lei av forholdet eller noe? Syns dette var forferdelig rart.... Spesielt siden dere prøver å få barn... Og når det gjelder de aksjene, kansje du burde sjekke opp hva det er for noe.. Og evnt. bare kvitte deg med de så snart som mulig... For 6000,- er da ikke noe å leve for, særlig ikke om nesten 5000,- går med i husleie.. Får så vondt av deg, og situasjonen din.. Alt blir liksom så håpløst når man får livet sitt lagt i grus på dette viset.... Mange varme klemmer til deg.
Miss Dynamite Skrevet 25. november 2007 Forfatter #28 Skrevet 25. november 2007 takk for svar... jada har spurt han...Det er rett og slett fordi jeg klikka... og ja jeg kjørte litt idiot og var irritert...men sinnet mitt har han jo i det minste visst om lenge...hmm... jeg vet ikke så mye om de aksjene..jeg spurte mamma, for hu er den ENESTE som evt vet noe om de...og hu var såå skuffa, nei huff du kan ikke kvitte deg med de ..bla bla bla... hallo liksom, la meg søke om hjelp!!! skal se på en leil på tirsdag. 4500+ strøm.... pappa har sagt han ska hjelpe meg osv.. men vil jo klare meg litt selv... sånne materielle tin har jeg ALT av..jaja bortsett fra vaskemaskin da... jeg får vel 3200 eller noe annenhver uke...så må samle ALT det... og evt kjøre venner litt i helgene... blir jo litt av det... ikke mye men... takk for at dere bryr dere så mye...her og nå vet jeg ikke hva jeg skulle gjort, hvis jeg ikke kunne skrevet til dere.... ja ganske håpløst dette...... klemmer til dere og
Queen_of_the_road*2_gull Skrevet 26. november 2007 #29 Skrevet 26. november 2007 Hvordan går det med deg/dere? Har tenkt masse på deg i dag..
Miss Dynamite Skrevet 26. november 2007 Forfatter #30 Skrevet 26. november 2007 åååh så koselig å høre... Vel nå ska du høre her gitt........ Han har jobbet på en pizzarestaurant, litt ekstra for å hjelpe sjefen som han kjenner...vel igår måtte jeg bare ta en kjøretur...rundt kl 11 fikk jeg en mld av han : min kjære..du har sikkert ikke spist noe på disse dagene...så det står en pizza på utsiden av døra di og venter på deg...håper du får spist litt, og klarer å slappe av litt...dette er kanskje siste pizzaen...fordi jeg ikke ska hjelpe til hos han mer.... jeg visste ikke han var på jobb engang så jeg forta meg hjemover... vi møtte hverandre (motgående) på veien.... vi stoppet ikke.. men bremset og bare kjørte sakte forbi hverandre... jeg ringte og han tok faktisk tlf..vi pratet litt osv.... og han sa en del søte ord... men idag.. idag fikk jeg den søteste mld..... kan jo skrive den her : til min kjære som jeg elsker hele livet. du er solen som skinner på himmelen min.som lyser min verden.gir meg energi og lykke.gir meg glede og håp.som støtter meg i fall,og lyser opp i mørket..Tårer og glede. gode,trygge kyss.. når jeg er i byen,leter jeg etter deg overalt.banker på dører i håp om å finne min kjære..står ved stranda,kanskje jeg ser deg. står i mørket,kanskje dukker du opp..du er den jeg elsker,den jeg liker,den som gir og har gitt meg glede,støtte i alle situasjoner.. synd dette skjedde med oss kjære, men får håpe tingordner seg en dag for oss...og få lykke med deg til evigheten... en UTROLIG søt mld.... satt på kurset o bare gråt .... jeg håper han finner veien FORT tilbake.. jeg begynte å nevne så smått noen av planene våres for desember...for jeg kan aldri feire jul uten min kjære!! han sa, vi får se... hva som skjer! hmm... håper alt ordner seg.. ska jo se på leil imorgen kl 4... den er bare 45-50 kwm.. ikke stor... men, tar det jeg kan få, og er det koselig der inne, da tar jeg den...kommer som sagt til å slite som faen, men.. hvis han kommer, så kan vi jo evt ha den leil litt...hmm... prøver å tenke litt sånn også...selv om jeg ikke vet enda.. skal til banken imorgen, spørre ang garanti på depositum...har aksjer osv som sagt, så ska sjekke om de kan brukes som garanti da...hmm... takk for at du tenkte på meg... (sorry at dette ble så langt)
Miss Dynamite Skrevet 26. november 2007 Forfatter #31 Skrevet 26. november 2007 stinepinekline... : hehe takk for at du tilbyr deg da... så hyggelig
Queen_of_the_road*2_gull Skrevet 27. november 2007 #32 Skrevet 27. november 2007 Godt å høre at han sier og skriver sånn til deg. Da er vel forholdet på bedringens vei. Men syns fortsatt at det er helt utrolig at han tar sånn på vei over at du ble sint og skuffet da han ikke ville ha deg hos seg på legekontoret.... Han burde jo heller være glad for at du bryr deg om han... Så dere bør vel gjerne diskutere litt om hvordan dere vil at sånne ting skal være når/om dere blir sammen igjen. Siden dere prøver på en liten en, så bør dere ha sånne ting i orden, for da blir det plutselig en part til å ta hensyn til. Håper alt ordner seg for deg og dere. Lykke til med leiligheten. Mange klemmer.
Miss Dynamite Skrevet 27. november 2007 Forfatter #33 Skrevet 27. november 2007 ja er jo koselig det altså.... hmmm... ja må mye prating til, for jeg gjorde jo ikke no galt ( bortsett fra å neste sprenge min egen motor,på bilen ...haha) var på visning idag, og jeg fikk leil..... psser bra til meg da... (litt liten MEN...) hmm nytt bad...fin stue... sånt jævla lite te kjøkken hvor du har alt veeeldi nærme rundt deg!! noen som har hatt slikt før?? (aldri jeg, virker grusomt) og jeg har en såå god seng,men nei på dette rommet i den leil, det er lite, og innebygd seng i høyden, og skuffer osv under.. men jeg kommer jo til å slite som F... alt jeg får av penger må så og si gå til husleie osv..hmm... får splitter ny vaskemaskin da..det er koselig..heh... så hvis det finnes noen som trenger litt kjøring hjem i helgene,ta kontakt..hahaha.... i tønsberg.... men er ikke nett der :( da får jeg ikke snakket med dere!! hmm, ska ta med dataen, og søke litt rundt men.. jeg må bare prøve å få dette til å gå rundt, hvordan det vet jeg ikke men.. mange klemmer
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå