Gjest Skrevet 24. november 2007 #26 Skrevet 24. november 2007 dømmer ingen for valgene de tar, men jeg hadde ALDRI fått ett barn til i den situasjonene. ville først fått mer utdannelse og sikrere og høyere inntekt. ville ikke taklet å leve på stønader i lang tid. er alene mor nå og kunne fint gått hjemme i to år til før jeg måtte gjør noe aktivt og bare levd på stønader, men det orker jeg ikke, så er i utdannelse og jobb for å sikre min og trollungen sin fremtid. men vi er alle forskjellige og har forskjellige krav og forventninger til fremtiden, så bare du og dine kan si hva som er rett for dere! lykke til!
3b@rnsmor-30* Skrevet 24. november 2007 #27 Skrevet 24. november 2007 jeg skjønner deg godt. med det at du vil ha et barn til.vil nemlig det selv... men anbefaler deg veldig å vente til dere får skikkelige jobber og en stabil intekt begge to. det er jo mye rart man kan jobbe som/med selv uten utdanning som gjør at dere får litt mer penger enn dere har nå! men lykke til med valget!
*Rutletutt* Skrevet 24. november 2007 #28 Skrevet 24. november 2007 Jeg ville nok ventet til du hadde fått deg en jobb, evt hadde det litt bedre økonomisk. Jeg ville aldri prøvd å få barn hvis jeg følte vi ikke hadde råd til det....det er jo ganske dyrt med barn.
Gjest Skrevet 24. november 2007 #29 Skrevet 24. november 2007 Kanskje greit å utnytte gode tider å få litt jobberfaring først? Må vel være ok å ha en jobb å komme tilbake til også når permisjonen er ferdig? Nå er vi selvfølgelig veldig materalistiske her i landet, men barn koster mer jo eldre de blir.
Meesah og HattiFnattene♡ Skrevet 24. november 2007 #30 Skrevet 24. november 2007 På grunnlag av det du sier nå, hadde jeg valgt å vente ja.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå