Anonym bruker Skrevet 26. november 2007 #27 Skrevet 26. november 2007 ja ,men du er en ego. Tenk på helsa. Barna skal ha deg så lenge som mulig!
Anonym bruker Skrevet 26. november 2007 #28 Skrevet 26. november 2007 barna skal ha deg så lenge som mulig?! herregud går det ann?! vet du hva jeg slutta å røyke den dagen jeg var gravid!!! jeg begynnte igjenn når jeg hadde slutta å amme ; vet du hvorfor?! fordi pappan min døde nemlig å jeg er bare 23 år! å han døde ikke pga at han røykte ,men av hjerteinfarkt noe hans far å døde av! noen ting skjer bare å kanskje røyken gjør at man lever kortere hvem vet, men skal man tenke sånn kan man jo bare slutte å leve! da ,visst DU mener det- ikke gå ut- man kan bli påkjørt etc..?! men jeg koser meg med den UTE og er en flott og omsorgsfull mor forde! hvor lenge vi er her på jord vet man ikke!! så folk får gjøre som de vil! å til HI som skrev dette innlegge! helt enig! røyk ute- ikke inne-fisj og æsj! jeg hater når lillegull lukter den shit røyk lukta av meg!! men jeg må få ha den kosen å trøsten så lenge jeg vil!!!
Gjest Skrevet 26. november 2007 #29 Skrevet 26. november 2007 Here we go again.... Dette er noe de fleste vet fra før, og de som har bestemt seg for å røyke inne driter i hva HI syns uansett. De ignorerer jo all annen slags info, så hvorfor ikke?!
Anonym bruker Skrevet 26. november 2007 #30 Skrevet 26. november 2007 Slapp av(: Når du er så fornøyd med å røyke forstår jeg ikke hvorfor du må gå slik i forsvar? Jeg ser bare veldig ofte tragiske føler av røyking på jobb hver dag. God kveld(o:
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå