Gå til innhold

MARIMIN!!!


Anette_27 med Nathalie

Anbefalte innlegg

Ja,kjempekoselig å gi bort gaver,helt enig med deg.Dere får vente med tre til neste år,det blir stas for ei lita tulle det:-)

Hvordan går det forresten med leilighetsjakten da??Funnet noe som ser interessant ut?

klem mari`

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

har funne litt, men har også funne ut at desember mnd er ikke den mnd folk selger... er jo jul og alt.. men kommer vist masse i januar sa megleren så vi satser på å finne noe da... no skal vi bare senke skuldre og ha en kjempe fin jul... :-) deres lille er vel helt klar får juletre...

 

klem anette

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja,kansjke like greit å vente til etter jul.Det er jo ikke noe stress heller,pluss at da får du tid til å nyte jula uten stress og mas:-)

Marte er klar som ett egg til å pynte treet:-)Er egentlig hos moren sin denne uka,men kommer til oss på lørdags formiddag for å pynte treet.Må jo få gjort det da siden hun ikke kommer til oss før litt utpå dagen på julaften.Hurra,kun 2jobbedager igjen dette året!!Gud,som jeg gleder meg:-)

Ha en fortsatt riktig god kveld,snuppa:-)

 

Klem fra Mari`

Lenke til kommentar
Del på andre sider

shnuppa!!!!!!!!!!!!

 

no må du senke skuldrene å slappe masse av i julen og kose deg masse:-) så sender eg meld etter jul å hører om du har fått noe fint og hva du har gjort... kos deg masse med familien:-) det blir knall dette og etter jul er det vel bare tre mnd igjen... wiiiiiiiiiiiii gleder meg no!!

 

 

stor jule klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

god morgen,snuppis!!

 

Skuldrene er senket og juleroen har kommet,endelig:-)

Ville bare få ønske deg og dine en riktig god jul,kos deg masse og nyt dagene fullt ut!

Snakker med deg etter jul,snuppa.

I morgen på julaften,min bursdag,er jeg 6mnd på vei,moro:-)

 

 

Stor juleklem til deg også:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja det begynner å bli mye no... da vil eg ønske deg gratis så mye med dagen i moro!!!! er nok ikke på pc i moro så... ha en kjempe dag da.

i morgen på julaften har eg akkurat 100dager igjen til termin,,, sikkelig koselig det azzå!!! kos deg du også shnuppa på bursdag og julaften... da får du nok mye fint.... snakkes vi...

stor jule klem:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Heia snuppa!!!

Takk for bursdagshilsen:-)Og ja,jeg fikk mye fint.Deilig å få ting til meg,og ikke til babyn egentlig.Vet at ho kommer til å få mer enn nok før ho kommer til verden uansett:-)

Nå,har du hatt en fin jul med masse deilig mat og fine gaver??

Her har det vært full rulle med mase deilig mat,koselig samvær med familien,bare fryd og gammen!

Har spist og stappet innpå med deilig julemat,uten dårlig samvittighet.Er jo bare i jula man spiser så feit og god mat da,hehe:-)

 

Stor juleklem fra mari`

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei shnuppa!!!!

her er det også full rulle med det ene julebesøke etter det andre.. jaja koselig det... eg fikk mye ting til babyen til jul... jaja overlever det også... hehe men fikk keen wood til jobb... kjøkkenmaskin... og det er kjempe greit også å lage baby mat i... hehe i dag har meg og samboer kjøpt: stellebord, bilsete, og seng,.... mangler bare vogn no... fikk gave kort på 3000 på reflex til jul av mamma og de.. så det fikk bein å gå på ja.. ellers er det deilig med fri og bare være med familien...:-) ha en nydelig dag videre..

store jule klemmer fra anette:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei snuppis!!

Hørtes jo ut som om du fikk masse fint og ikke minst nyttig,det kommer alltids godt med:-)

Ville bare få ønske deg og dine et riktig godt nytt år,kos dere masse og ta godt vare på hverandre.Også prates vi på nyåret:-)

 

Stor nyttårsklem fra Mari`

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...