Gå til innhold

MARIMIN!!!


Anette_27 med Nathalie

Anbefalte innlegg

heisann ja!!!!

bra du fikk mange svar på det du lurte på... det er det som er så greit med dette at du kan spørre å få svar fra andre folk... :-) går bra med meg... dagen går no framover,,, er 5uker igjen no til vist det da skjer noe med jenten vår er det 97% får at hun overlever... så her telles uker... skal være glad når eg er der og er da syv mnd på vei..-.- kjenner eg er litt redd pga de to MA eg har hatt før.... jaja denne gangen skal det gå bra.... ellers er vi no på visninger inni mellom... kjempe spennende,,,, deg da??? formen fin og alt fryd og bra??

 

klem anette

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei og hopp,snuppa!!

Ja,kjmpefint med dette forumet,fordi det er mange engasjerte jenter her inne.Veldig betryggende og få svar fra folk som er eller har opplevd det samme:-)

Skjønner godt at du teller uker til du vet at dersom noe skulle skje,så vet du at lille jenta di overlever og at alt går bra:-)

Så spennende med visninger da,kan tenke meg det mye fint rundt omkring.Blir jo spennende og høre hva dere ender opp med til slutt:-)

Jeg var på julebord med jobben i går,veldig koselig det!!

Jeg og en til har vel arrangert det i 3år nå til alles glede.Men merker på ryggen at jeg kanskje styret litt vel mye i går,men pytt,pytt.

Utenom ryggplager er formen fin,og jeg kjenner at den lille prinsessa vår sparker og turner som bare det hver dag,og det er en kjempegod følelse:-)

 

Stor klem fra Mari`

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kjempe kos det da!!!! eg liker julebord... det er en fin ting...:-) min jente sparker også... hehe er tidlig å kjenne... men kan ikke kjenne noe på utsiden noe som gjør min samboer litt uttålmodig,,,, maser hele tiden... kan jo forstå de også da... kjempe at formen din er bra.... :-) har du kjøpt barnevogn el??? eg tenkte å kjøpe helt i begynnelsen av januar... :-) gleder meg... har du noen planer for hva du skal ha?? ja blir spennende å se hvor vi bor på termin,,, hehe.... håper det ikke er i en eske iallfall... gjort noe gøy ellers i helgen da?? eg har bare slappet av og vært sjøfår for mamma og pappa som har vært i 50års dag---- de skal ta igjen med å passe barnebarn så:-)

 

klem anette

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God kveld,snuppa!Akkurat spist litt kveldsmat her nå,deilig.Har hatt fullt hus og stormende jubel her i stad,for vi har hatt voksenbursdag for datteren til samboeren min se.Hun ble nemlig 8år på torsdag:-)Masse kaker,gele osv.

Har ikke kjøpt barnevogn ennå,og vi kommer til å vente til januar med å gjøre det.Det blir nok en ganske original vogn,en svart Simo kombivogn med sølvunderstell.Vet det er mange andre fine,spennende vogner der ute,men dette er min favoritt.Får heller pynte opp med masse rosa jenteting etterhvert:-)Jobber i barnehage,og der er det masse forskjellige vogner,så man får liksom noen favoritter da. Enn du da??Håper og tror at dere slipper å bo i eske da,og at det har ordnet seg med leilighet før lillemor melder sin ankomst:-)Som sagt var det julebord på fredag,lørdag var vi hos et vennepar og spiste racklett og creme brulet,og var vel hjemme 02.15.I dag sov vi lenge,bare tatt det rolig,og feiret bursdag.Jammen har helgen gått fort gitt:-)Dere da?Hva har dere gjort i helgen?

Klem fra Mari`

Lenke til kommentar
Del på andre sider

heia snuppa!!!!

sant det, helgene går alt for fort.... eg har slappet godt av i helgen.. fredag var det idol kveld,, lørdag var vi hunde vakt for mamma å de sin hund pluss kjørte de i 50års dag.. så var i seng kl.0300... var kjempe trøtt eg da vettu.. pleier bare holde ut til 12.. :--) i går var vi i middags besøk hos svigers og fikk svineribbe.... og det er snø her no så eg er begynt å få litt jule stemmning.... ellers går alt fint... eg vet ikke helt hva vogn eg skal ha.... bare det er kombi det har eg bestemt..:-)

ellers er det jo en ny uke med jobbing i dag...men må si eg legter etter helg igjen allerede... iallfall no når det begynner å bli jul og det er kjekt å handle å slikt... hehe.,,,, tøft det med store familie besøk... gleder jenten hans seg til hun blir søster da?? er vel kjempe stolt...

 

klem anette

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hørtes jo hektisk nok ut den helgen der da:-)

Så heldig du er som har snø hos deg,håper virkelig det kommer noe her snart også.Da får man i alle fall julestemning,gleder meg:-)

Jada,hun gleder seg veldig,men har også vært ærlig på at hun kanskje også gruer seg litt.Er litt bekymret for at pappa skal bli mer glad i den nye babyn,men det har vi pratet masse om.Hun blir uten tvil verdens beste storesøster:-)

 

Stor klem fra Mari`

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hei ja.......... unger har den følelsen av det virker det sånn når mor eller far får nye barn... lett å tenke sånn da virker det sånn... men vist dere snakker med henne å hun får se utviklingen av deg blir hun nok spent og en kjempe god søster....... :-) hehe kjempe søtt... eg elsker snø.. får skikkelig julestemning.... eg er litt barnselig der.....

 

stor klem anette

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei snuppa!!

Jepp,det er akkurat det vi har funnet ut også.Prate mye og sette av tid til bare henne,både ho og pappan,og bare meg og ho.Tror nok det ordner seg til det beste uansett:-)

Akkurat vært hos fysioterapeuten min på behandling med nåler,godt at jeg ikke har fobi mot nålestikk da,hehe:-)

Mener det var meldt snø her enten i morgen eller til torsdagen,får bare krysse fingrene og se.Det hadde jo vært så innmari koselig,elsker snø jeg også,og nei,snø er vel ikke barnslig,bare kjempegøy:-)

 

 

Stor klem fra Mari`

Lenke til kommentar
Del på andre sider

heisann!!!

 

i know...snø er kult... men no er det sånn at her i bergen ligger den ikke lenge og i natt har det regnet vekk:-( så no er det bare skikkelig dritt vær i dag.... det var skikkelig skuff azzå... det er jo kjempe godt du ikke er redd for nåler da nei.... ellers kunne det blitt litt vanskelig... i dag skal vi i kake besøk til den yngste broren til min samboer... han fyller 20år.. er jo en dag som må feires det... hehe så det blir kos på slutten av en onsdag...

 

stor klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen!!

Det er nettopp det som er problemet her i moss også,dvs når vi først får snø så.Da ligger det gjerne ikke så lenge hvis det blir mildvær,og blir bare slafsete og bløtt.I dag regner det så det virkelig spruter,hjelper ikke akkurat på julestmningen det,nei.

Var og handlet inn julegardiner og duker til avd jeg jobber på i barnehagen i dag,og gleder med veldig til å pynte i morgen:-)

Hørtes deilig ut med kakebesøk må jeg si,du får kose deg masse:-)

Jeg er flink i heimen,mens snuppemor skulle ha med ei venninne hjem fra skolen i dag.Så da blir det full lek på rommet hennes,tenker jeg.

Ha en fortsatt strålende dag,selv om været ikke er såå koselig da:-)

 

Stor klem fra Mari`

Lenke til kommentar
Del på andre sider

takk takk..:-) samme til deg!!! regner som bare søren her også... i hele dag.. skikkelig mye... bra du fikk fikset til barnehagen da sånn at du kan få litt julestemning.... vi får iallfall satse på litt hvitt på selve julaften........ er vel lov å drømme... hehe kos deg i kveld...

 

klem anette

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God kveld,snuppa!

Står alt bra til med deg,samboer og lille snupppa eller?

Tenk nå er det jammen søndag alt!!!!Synes denne helgen har flydd avgårde jeg.Fredag hadde jeg og marte(dattera til samboeren)jentekveld siden samboeren min var på julebord med jobben,lørdag var det tidlig opp på håndballturnering i vestby,men på kvelden var det bare kos med film og snop.Og i dag har vi vært i bursdag og så på julegateåpning.Puuh,tror nok kanskje det blir tidlig kvelden på oss i dag ja:-)

Du da,hva har du gjort for noe??

 

Klem Mari`

Lenke til kommentar
Del på andre sider

heisann. snuppa!!!

 

ja det var den helgen...:-( huff det går jo så sykt fort... er du klar over at i dag er det tre uker til julaften akkurat... alt står bra til med alle tre.-)

fredag var eg på nattåpent men ble fort sliten, lørdag hadde vi film kveld hjemme og søndag ut å spise og så på åndenes makt... hehe :-) så en utrolig rolig helg... deilig....hehe og dere sliter dere ut som vanlig dere.... koselig med jente kveld da... da var hun nok fornøyd kan eg tenke meg... kjekt det!!!

 

klem anette

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei snupp:-)

 

Hørtes ut som dere hadde en deilig helg,med mye kos:-)Bra det,det er viktig å senke skuldrene i en ellers så hektisk periode.Jeg,samboer og to andre vennepar av oss reiser til Roma i morgen,tror du jeg gleder meg eller???Dette var en overraskelse fra guttene våre,ho ene er nemlig bestisen min,og ho andre er også ei god venninne.Det ene venneparet vårt flyttet til arendal i fjor,men vi prøver å finne på noe rett som det er.Så dette har altså guttene våre planlagt siden august,de er jo bare skjønne.En langweekend i Roma med mennene i vårt liv,puss gode venninner,kan det bli bedre?:-)

Tror vi skal få det helt topp jeg,og masse romantikk:-)

 

Klem fra Mari`

Lenke til kommentar
Del på andre sider

heisann!!!!

oi, så kjekt..:-) må si dere har noen herlige mannfolk ja... herregud får en overraskelse... kan godt forstå du gleder deg:-) mye romantikk blir det vel.......... du får skrive til meg på søndag og fortelle hvor fantastisk det var:-) misunner deg kjempe mye.... roma er jo kjempe romantisk... lykke til.... kos dere kjempe mye....

 

klem anette :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen Anette:-)

Kom hjem fra Roma i går,og var supersliten.

For en fantastisk tur,og ikke minst en nydelig by å reise til både som et par eller sammen med gode venner.Utrolig masse flott å se på,colosseum,vatikanet,peters kirken,spansketrappene og trevi-fontenene.

Masse god mat,is,hygge,shopping og romantikk:-)Vi har gått mange mil i løpet av de få dagene vi var der,og gode sko anbefales.Selv hadde jeg skikkelige løpesko fra Asics,nydelig.

Jeg er superfornøyd,og kan nesten ikke tro jeg har vært der.Bodde midt i sentrum på et kjempekoselig hotell,ble hentet på flyplassen i maxitaxi og kjørt rett til hotellet.

Skal love deg at typen min(og de andre gutta selvfølgelig)har imponert meg stort,smelt!!

Anbefales på det varmeste:-)

Ellers da,hvordan går det med deg?Er formen din grei?

 

Klem fra Mari`

Lenke til kommentar
Del på andre sider

heisann mari!!!!

oi, det må eg si... høres ut som du har hatt en knall helg... det hadde vært stas å reise til roma ja... en hadde meg en uke i oktober med en venninne til amsterdam og ble så sinnsykt dårlig på flyet å redd så tror eg holder meg på bakken til etter fødsel... hehe :-) ellers er eg litt misunlig ja og virler som noen kjempe typer dere har...:-)

min helg har vært slappe av fredag---kino lørdag med min kjære og søndag i familie besøk hele dagen... formen er fin å hun sparker som bare det,,, ellers da??? tenkt på noe navn til denne jenten deres`???

 

klem anette

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen snuppa!!

Skjønner godt at du ikke tør å fly når du ble dårlig sist.

Hørtes ut som at du har hatt en koselig helg uansett da:-)

Har hatt litt problemer med datan her se,så derfor har jeg vært litt treg på å svare.

Vi har vel ikke helt bestemt oss for noe enda,men vi har to navn som vi synes er veldig fine,og det er Mia og Ida.Men hva vi ender opp med,er jeg ikke sikker på:-)

Enn dere da??

 

Klem fra Mari`

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kjempe fine navn det da... vi har snakket litt om Nathalie... og det har min samboer falt helt får... så vi får se når hun kommer ut om det er en Nathalie... hehe :-) ja helgen var kos den... denne helgen skal vi på hytten til mamma og de å passe hunden deres... og kose oss der med god mat alene...d blir kjempe deilig håper eg... vekk fra alt jule stresse selv om eg er akkurat som en unge... gleder meg noe sinnsykt til kul:-)

 

klem anette

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen ja:-)

Nathalie er fint da:-) Ja,det er nettopp det vettu.Om navnet passer til jentene våre når de kommer ut,men det gjenstår jo og se.Synes uansett det er deilig å ha funnet på noen navn sånn på forhånd.

Hørtes jo innmari koselig ut med hyttetur da,ble nesten litt misunnelig jeg,hehe:-)

Denne helgen blir rolig,hjemmekveld på fredag med taco,lørdag skal vi til foreldrene mine sammen med foreldrene til samboeren min på pepperkaker,gløgg osv.. Det blir sikkert veldig koselig.Og på søndag skal jeg til bestemoren min,er så utrolig bestemorjente se:-)

Gleder meg til helg i hvert fall,deilig med fri sammen med sine kjære.

 

Klem Mari`

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei der ja!!!!

de der helgene går jo så sykt fort... :-) har dere planer får julen el??

vi skal være hos svigers på julaften... der skal min samboer sin to brødre være også... og hun som er sammen med han ene broren er også gravid og det er bare seks uker i mellom oss... så det blir kjempe kjekt.... :-) blir nok mye baby snakk osv.... så skal vi til mine foreldre fra første til andre juledag... gleder meg veldig no, begynt å få litt julesteming no... hehe... ellers da??? hatt en deilig å fin helg???

 

klenm anette

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei:-)

Ja,så var denne helgen over også.Men det har vært en deilig helg da,og nå er det kun 1uke igjen til.Vi skal også være hos svigers på julaften sammen med søsteren til samboeren min de har 2barn,ei på 2år og ei lita tulle på2mnd,bare 6mnd mellom lille Frida og vår baby.Skal ha julefrokost hjemme hos oss 1.dag og på middag til foreldrene mine eller hos bestemoren min,gleder meg:-)

Ellers er alt bra,var hos legen forrige mandag,og hun synes jeg hadde lagt på meg så lite,3,5kg.Sa at jeg ikke trengte være så forsiktig,men jeg spiser jo vanlig.Ikke noe vits å trøkke i trynet uten grunn heller,det skal jo bort igjen også.Målte meg litt under kurven sist,men det skulle jeg visst ikke bry meg noe om.Skal til jordmor til torsdag,og hun måler litt annerledes enn det legen gjør.

Du da,mor??

 

Klem Mari`

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja har merket at legen måler annderledes... jordmor kom lenger opp på meg å skjønte ikke hvorfor legen alltid fikk lenger nede... hehe eg har lagt på meg 6kg.... og er i uke 25+2 men er den som har lagt på seg minst av oss tre på jobben.... :-) jormor da det var perfekt så eg er no fornøyd eg... ja tenk bare en uke igjen no til jul.... deilig.... derdig med alle julegaver??? det er eg:-)

 

klem anette

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 23+1 i dag,og jeg har lagt på meg minst av oss 3 som jobber i barnehagene og som har termin i april.men det tenker jeg ikke så mye på.Så lenge man får beskjed om at alt er perfekt så er det jo helt topp:-)

Jeg har bare bestemor igjen å kjøpe til,og hun skal få gavekort på Beautysenteret,så alt er i boks.Skal kjøpe juletre i dag,gleder meg:-)

Elsker alt som hører jula til:-)

 

Klem Mari`

Lenke til kommentar
Del på andre sider

eg også.... digger jula... alle blir så glade også:-) vi skal nok ikke ha tre hjemme hos oss i år.. vi skal jo vekk så vi venter til neste år... må jo kjøpe julepynt og alt da... og siden vi må begynne å pakke tingene våre får flytting i januar sånn litt og litt så ikke alt kommer på slutten når eg er stor og har bare noen uker igjen:-) så vi får ta det igjen neste år når vi har en liten jente på 8mnd da må vi har tre.... hehe :-) unger digger jo sånt...... kjekt å være ferdig med gavene å slippe å stresse på slutten.. eg må jo si at personlig så liker eg best å gi vekk gaver å se hvor glad folk blir får de og om de liker de.... sånn har eg vist vært siden eg var liten sier mamma:-) ha en fin dag videre....

 

klem anette

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...