Northernlights Skrevet 23. november 2007 #26 Skrevet 23. november 2007 NB:hadde sagt fra at det ble med den ene gangen,om jeg tok tilbake en mann som hadde vaert utro 1 gang. Ingen naade,da.
Gjest Skrevet 23. november 2007 #27 Skrevet 23. november 2007 Jeg har også valgt å tilgi. For den lille familien vår sin del og min del. Jeg elsker jo mannen min. Han var dritings på kurs og havna i senga med ei kjerring. Selvfølgelig har det vært jæææævlig vanskelig. Har grått mine tårer, han også. Og det skjer enda, selvom det er et halvt år siden. Har også blitt sjalu etter han gjorde det. MEN....... Jeg tror vi vil greie det, tror vi vil få det helt fint igjen og TROR at han aldri vil være utro igjen. By the way så har jeg og han alltid diskutert dette før, og begge har vært VELDIG standhaftige på at da er det på huet og rævva ut. NO matter what! Og jeg stakk den første natta da jeg fikk vite det, jeg orket ikke være her og forlovelsesringen kastet jeg til helvete. Men så får man roet seg ned, snakket sammen og vi gikk til rådgivning sammen..... Det GÅR an..... Men om han er utro igjen så er det rett ut. For han har brukt opp tabbekvoten sin, skjer det igjen er det ikke en tabbe mer.
Gjest renate&nydelige christina Skrevet 23. november 2007 #28 Skrevet 23. november 2007 Nei, jeg hadde aldri tilgitt..jeg har vanskeligheter med og tilgi folk for mindre ting enn det også, så utroskap hadde betydd på RÆVA ut av huset!!
WorkingMom - m/jente og gutt:) Skrevet 23. november 2007 #29 Skrevet 23. november 2007 Aldri i verden! Hater utroskap og han kunne dratt et visst sted hvis det noen gang hadde skjedd. Han har blitt utsatt for utroskap selv for mange år siden, og begge stoler heldigvis på hverandre og vet at det er ikke i vår natur å finne på noe sånt. Hvis man absolutt ikke klarer å styre sine lyster, i det minste forlat han før du gjør noe dumt. Utroskap er lavmål.
Elaiza Valentine Leonstar Skrevet 23. november 2007 #30 Skrevet 23. november 2007 Jeg er nok altfor konrollfreak til å orke det nei. Så hadde kasta han ut. Selv om jeg paradoksat nok har vert utro selv tidligre. (mot en tidligere kjæreste)
☆Anonymia☆ Skrevet 23. november 2007 #31 Skrevet 23. november 2007 pusetøsa: helt sant.. her er det nesten 2 år siden og jeg tenker enda på¨det,gråter en skvett også,selv om det er veldig sjelden.. er også blitt veldig sjalu og han har ødelagt veldig mye for seg selv.. men han vet dette og tar det til seg,om jeg ikke vil han skal gå ut alene uten meg så gjør han ikke det. vi har kommet oss gjennom dette og har det godt nå,selv om det har gjort utrolig vondt og vert veldig vanskelig.. så ja,det går an.. tror det er mange som sier kast han ut uten å egentlig vite hva de sier..
☆Anonymia☆ Skrevet 23. november 2007 #32 Skrevet 23. november 2007 dette her var også en one night stand.. hadde det pågått i laaaang tid hadde jeg nok tenkt litt annerledes..
Gjest Skrevet 23. november 2007 #33 Skrevet 23. november 2007 Ja hadde det vært noe som hadde pågått bak ryggen min eller vært flere ganger så hadde jeg nok aldri greid det. Jeg sliter nok med at det var den ENE gangen, hadde jeg fått vite noe mer hadde jeg aldri greid det. Ja min samboer vet også at han har ødelagt både for meg og for seg selv, ang tillit osv. Kanskje jeg greier å stole på han en dag igjen, men det får jeg bare ta som det kommer. Han har hvertfall vist meg at han virkelig angrer.......
☆Anonymia☆ Skrevet 23. november 2007 #34 Skrevet 23. november 2007 samme her,ser på han hvor mye han angrer og han vet hva han har gjort for å ødelegge.. for min del,tror jeg at jeg stoler på han igjen.. ikke når det er alkohol med i bildet men utenom,jeg vet han ikke ville gjort noe sånt mot med edru. ikke at det er en unnskyldning men..
Gjest Skrevet 23. november 2007 #35 Skrevet 23. november 2007 Ja jeg tror jo selv at han ikke kommer til å gjøre det mot meg igjen.... Men jeg tør ikke stole på det. Hvertfall ikke så lenge det er alkohol i bildet.....
Gjest Skrevet 23. november 2007 #37 Skrevet 23. november 2007 Jeg ble jeg. Jævlig tungt, og null selvtillit igjen da... Hadde jeg visst det jeg vet i dag, så hadde jeg likevel blitt selv om vi ikke er sammen lenger.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå