Gjest Skrevet 23. november 2007 #1 Skrevet 23. november 2007 Aldri om jeg hadde blitt.. uansett hvor mange barn vi hadde sammen. Jeg ville heller levd alene og hatt det tungt, enn å leve med en mann som valgte å ha sex med en annen enn den som fødte hans barn. Tenk å våkne opp hver dag å se han i det ansiktet hvor en annen har planta sine hete kyss, som han har gjengjeldt...æsj! det ville jeg aldri levd med. Nei, spark dem i ræva ut døra!! Hva syns dere??
trøndermamma Skrevet 23. november 2007 #3 Skrevet 23. november 2007 Min samboer og jeg har nettopp diskutert den saken (min svigerinne og svoger har nettopp flyttet fra hverandre pga utroskap) og vi er begge enige om at er noen av oss utro, så er det på hue og ræva ut! Ingen av oss aksepterer det og det finnes ingen unnskyldning!
ApriIbaby Skrevet 23. november 2007 #4 Skrevet 23. november 2007 Kunne ikke fortsatt om jeg hadde ønska det aldri så mye,...
hit og dit Skrevet 23. november 2007 #5 Skrevet 23. november 2007 Nei, det hadde øydelagt mykje av det som er viktig for meg i eit forhold.
Gjest Skrevet 23. november 2007 #6 Skrevet 23. november 2007 aldri i verden om han hadde fått bli. Vi har også akkurat diskutert dette og sambo mener at han tåler ganske mye , greit nok det men jeg hadde aldri klart å leve med han om han hadde drevet å kyssa/hatt sex med ei anna jente mens vi er forlovet.
Gjest Skrevet 23. november 2007 #7 Skrevet 23. november 2007 Nei, jeg hadde ikke vært utro mot han for å "ta igjen"! Men her er det på hue og ræva ut for begge av oss dersom det skjer. Noe jeg aldri tror kommer til å skje uansett.
3 blå Skrevet 23. november 2007 #8 Skrevet 23. november 2007 Jeg tror ikke jeg hadde klart å leve med det, så nei...jeg hadde nok ikke blitt uansett hvor mye han hadde angret seg.
Gjest Skrevet 23. november 2007 #9 Skrevet 23. november 2007 Selvsagt hadde jeg blitt. Det finnes mange gode grunner til å gå - den såkalte utroskapen er ikke en av dem, medmindre den er seriell. Men dere har sikkert alle gifta dere med menn som var uberørt av menneskehender på forhånd - bortsett fra sine egne svette.
Gjest Skrevet 23. november 2007 #10 Skrevet 23. november 2007 kom deg inn på krangle igjen,, Så unødvendig sug lut! Tør ikke tenke på hva slags mann Du har som holder ut med deg!!
Gjest Dick Laurent is dead Skrevet 23. november 2007 #11 Skrevet 23. november 2007 Jeg er her enda jeg. Det finnes så mye mer i gode forhold enn akkurat utroskap.
Mammapudding Skrevet 23. november 2007 #12 Skrevet 23. november 2007 Kommer litt ann på, syns det er vanskelig å svare på egentlig..Om det hadde skjedd EN gang i en helt spesiell situasjon med noen som han aldri ville truffet igjen..så kanskje. Hadde han hatt et forhold til noen så ville det vært over og ut med han! Kommer jo også litt ann på hvordan jeg fikk vite det da..om han angrende fortalte det selv eller om jeg fant ut av det på annet vis..
Gjest Skrevet 23. november 2007 #15 Skrevet 23. november 2007 Hva er det som er unødvendig? Uenighet? Andre synspunkter? Du er litt ute og padler her nå.
Sivalur Skrevet 23. november 2007 #16 Skrevet 23. november 2007 Synes du er ganske gjennomtenkt jeg, sug lut. Har som regel gode argumenter også, selv om jeg ikke alltid er enig i dem. Forøvrig lo jeg godt da jeg leste første svaret ditt på denne tråden. Mye sant der.
ana baroma Skrevet 23. november 2007 #17 Skrevet 23. november 2007 vanskelig å si egentlig. Aner ikke hva jeg hadde gjort... noe ville nok vært ødelagt, men kanskje ikke for alltid? For meg er det stor forskjell på å ha et forhold på si enn å miste hemningene på et julebord. Men helt klart hadde forholdet fått en meget stor knekk:/
Sivalur Skrevet 23. november 2007 #18 Skrevet 23. november 2007 Helt umulig å vite på forhånd faktisk. Omstendighetene rundt ville nok hatt mye å si. Men, i utgangspunktet tenker jeg også som de fleste andre at jeg hadde kastet han ut (og det vet han også, så regner med han holder seg på matta).
Junijenta - gifteklar:) Skrevet 23. november 2007 #20 Skrevet 23. november 2007 Hadde det vært før vi fikk barn så hadde jeg kastet han på hue og ræva ut uten og nøle, men nå så hadde det blitt vanskeligere. Det kommer an på omstendighetene også. Hadde han hatt et forhold så hadde det ikke vært nåde. Et engangstilfelle så hadde jeg vel ønsket å kunne tilgi og glemme. Men jeg tror ikke jeg noensinne hadde klart det. Tror jeg hadde blitt så utrolig sjokkert, sint og skuffet at det hadde spist meg opp innvendig. Det hadde nok bare blitt krangling! Så jeg håper inderlig at det aldri vil skje for da vil jeg nok bli alenemor.
Meesah og HattiFnattene♡ Skrevet 23. november 2007 #21 Skrevet 23. november 2007 Jeg hadde ikke villet vite det. Han får værsågod lide i stillhet. Men om jeg hadde fått vite det, ville jeg mest sannsynlig sett om vi kunne klare å komme gjennom det. Kommer an på situasjonen. men heldigvis trenger jeg ikke bekymre meg for den slags problemstillinger
Nickie_og_GuttaBoyZ Skrevet 23. november 2007 #22 Skrevet 23. november 2007 Det spørs igrunnen. hadde det vært noe som skjedde en gang som han angret bittert på, og var ærlig med meg om, så hadde jeg nok forsøkt å tilgi ja. er ikke sikker på om jeg hadde klart det, men gjort et tappert forsøk ihvertfall. hadde det vært noe han hadde skjult for meg, eller det hadde skjedd flere ganger, hadde han gått på ræva ut. Situasjonen avgjør ihvertfall en del for min del.
Gjest Skrevet 23. november 2007 #23 Skrevet 23. november 2007 Jeg hadde ikke blitt i vårt forhold da. Men det er fordi at hvis min mann var utro, så ville jeg måttet innse at han ikke er den jeg tror han er. Jeg ville følt jeg var gift med en fremmed, som hadde lurt meg og løyet for meg i måten han hadde vært på. Ikke utroskapen, men i alt forut for utroskapen- i selve fremstillingen av seg selv og sine verdier og i våre samtaler. Min mann ville aldri vært utro. Rett og slett. Så det bekymrer jeg meg slett ikke om. Har derimot en gang i tiden vært sammen med en som var utro- og a) jeg ble i forholdet og jeg var ikke spesielt overrasket over utroskapen. Han var ikke min store kjærlighet, men passet meg greit nok der og da.
☆Anonymia☆ Skrevet 23. november 2007 #24 Skrevet 23. november 2007 fra en som har valgt å tilgi,en som har opplevd det..så kan jeg si at ja,jeg har tatt han tilbake...men aldri mer.. og det vet han.. så å si en gang utro alltid utro er feil... gjelder sikkert for noen men ikke alle.
Northernlights Skrevet 23. november 2007 #25 Skrevet 23. november 2007 Jeg kan ikke svare saa bastant som mange, enda jeg har opplevd utroskap fra en jeg har 4 barn med. Jeg dro. Men; det kommer virkelig an paa omstendighetene rundt det,selv om jeg i utgangspunktet sier at all slags utroskap er noe skit. Det er fks mye verre aa bli,om man finner ut at det har paagaatt i mange aar, og maa finend et ut selv, - enn om det skjedde i et fryktlig dumt oeyeblikk, der mannen kom hjem full av anger,og graatende ba om tilgivelse. Saa det er visse omstendigheter som kansje er mere tilgivelig enn andre. Ting er ikke bare svart og hvitt..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå