Gå til innhold

Presentasjonsrunde?...


Lillemann blir storebror!

Anbefalte innlegg

Hei! :)

 

Jeg er ei dame på hmmm... la meg tenke... 32 var d! ;)

 

Har termin 6. mai. Det er mitt andre barn, har en gutt på 2.

Er hjemmeværende, bor i Hvittingfoss, utenfor Kongsberg. Bodd der ca et halvt år nå. Trives med masse natur og lite mas og jag.

Ønsker gjerne kontakt med andre småbarnsmødre og/eller gravide i nærheten.

 

Lykke til alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Trodde jeg hadde presentert meg..men det var visst tidligere en gang det.. hehe.. ;O) "gravidtåka har tatt inn"..

 

Jeg er 23 og sambo er 23, har vært sammen i 5,5 år..

Venter nå vår første og det blir ei lita prinsesse..

Vi kommer fra og bor i Trondheim.. Kommende far er student ved ntnu og jeg er sykepleier..

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Glemt å skriv at vi har termin 13. mai....

Spennende!!!

Lillemor har fest i magen hele tiden virker det som... sparker så hele magen flytter på seg.... 100 ganger pr. døgn.... så det blir nok livlig i heimen når hun der kommer ut ;O)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 27 år og venter nr. 1. Har vært gift i 5 år, og vi gleder oss stort begge to! Ultralyden viste tydelig en gutt, termin 19. mai. Godt å være halvveis, kjenner mye liv og røre og formen er på topp. Føler meg heldig! Vi bor for tiden i Perth, Australia, men flytter hjem til Kongsberg i august. Blir spennende å komme hjem med en liten krabat!

 

Lykke til alle sammen!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 29 år..kommer opprinnelig fra Tønsberg, men har de siste årene studert i Australia og så jobbet i Oslo. Vi har kjøpt hus på Holt Vestvollen på Skedsmo og flytter inn dit 22.februar. Termin er 23.mai og det blir en gutt! Synes tiden går ganske sakte akkurat nå, men er veldig glad for at det blir en flytteprosess snart så det er noe i mellom som skjer. Har vært sammen med samboern i 7 år, og vi gleder oss veldig til å få vårt første nurk:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei er fra Egersund, og vener barn nr 3. Det skal bli kjekt med en liten i hus igjen, dette blir en skikkelig attpåklatt. Har fra før barn på 10 og 12 år. Har termin den 11 mai.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er 30 år, bor i Oslo, opprinnelig fra Fredrikstad.

Har to jenter fra før, 4 og snart 8 år.

Termin 6. mai, med jente nummer 3 :o)

 

Foreløpig i full jobb, men gleder meg voldsomt til en velfortjent (!) Thailandstur 25. mai !!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...