Gå til innhold

Presentasjonsrunde?...


Lillemann blir storebror!

Anbefalte innlegg

Hei!

 

Er 32 år og ventar barn nr tre rundt 25.mai. Har to gutar på 4 og 7 frå før. Gift, bur i Nordfjord og har jobba innan media mesteparten av mitt yrkesaktive liv. Er sjukmeldt no og vil truleg vere det resten av svangerskapet pga problem ved tidlegare svangerskap/fødsel.

Litt kjedeleg å gå heime, men no kan eg jo snart begynne å bake til jul. Blir kjekt å feire jul med fin kul på magen:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er 26 år og bor i Vefsn kommune. Er samboer med en på 32, og vi venter vårt 2. barn. Snuppa på litt over 3 år gleder seg masse til å bli storesøster!

Har menstermin den 5.mai. Skal på UL neste(?) uke, og magefølelsen sier at vi får en gutt... Vet ikke helt hvorfor.

Jobber i 100% stilling i barnehage. Er aktivt sykemeldi i to uker nå pga sterk hodepine. Har hatt et perfekt svangerskap så langt(bortsett fra hodepine), og håper det fortsetter! :)

That`s me!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

 

Jeg er 26 år. Bor i sandnes sammen med min samboer og verdens herligste datter på snart 10 mnd. Nr 2 er ventet den 6 mai. Er hjemme i permisjon nå. Begynner igjen i jobb som er en bank i stavanger i januar. Skal jobbe noen mnd før jeg går ut i ny perm:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei hei.

Er 30år og bor i Oslo sammen med samboer på 31. vi venter barn nr.2. har en gutt sammen fra før som er 10mnd så her skal det bli liv fremover :-)

Begynte å jobbe igjen da gutten vår var 7mnd og kommer til å jobbe frem til termin og så ta ny 7mnd permisjon.

Var så heldig å få barnehageplass, så ting kunne ikke blitt bedre :-)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 28 år, kjøpte hus sammen med samboeren min i fjor rett utenfor Oslo. Har vært sammen med kjærsten min i snart 8 år ( har 8 års jubileum i feb!!) Jeg begynte i ny jobb 1 november, og de har tatt det kjempe fint på jobben, har så snill sjef :0) Jobber som program koordinator, så det blir mange timer forran pc`en hver dag.

Har termin 20 mai!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hallais!

 

Jeg er 20år.. (blir 21 før babyen) og bor i Stavanger med samboeren min.(25) Jeg ble gravid på pillen, så det hele var litt sjokkerende og vanskelig i begynnelsen. Nå har jeg snart gått halveis og vi venter en sønn i midten av mai Det gleder vi oss veldig til. Det nye soverommet kommer snart opp, og vi har byttet ut den forrige bilen med en stasjonsvogn:) Jeg gleder meg til å bli mamma, og har foreløpig hatt en problemfritt svangerskap. Men nå begynner prolapsen/isjasen og irritere veldig. SÅ jeg blir kansje sykemeldt.. Jobber 100% nå.. SÅ det blir litt kjedelig i tilfelle.. Men men... Jeg koser meg over å se den lille vokser inni meg.. Det er helt utrolig..!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

heisann:)

 

e 22 år å bor i alta. har samboer ( kjæmpe go gutt), en nydeli datter på 3 år, en valp på sart 10 månder:)

har termin 21.mai foreløpig. ska på UL om knappe to uker. gleder mæi kjæmpe masse, holder på en finger at d kasnke e gått litt lenger enn vi trur... pga masse bevegelser i uka 10+9:) e nu kommet i uke 16 å den lille gir litt svakt enda beskjed at den e der inne å venter den åsså:)

vel, e utdanna kokk, snart utdanna hjelpepleier

 

dette svangerskapet e kjæmpe tungt hittil, 100% sykemeldt pga sterke smerter i magen og hofter\rygg (bekkenløsning).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ble 23 år 3. des og kommer fra Kolbotn (litt utenfor Oslo). Bor med min 14 år eldre kjæreste og han har to barn fra før av på 8 og 12 som er her ca. 50%. Dette er mitt første barn og vårt første felles barn.

Jobber fulltid i en bolig for psykisk utviklingshemmede. Svangerskapet har gått greit hittill, men var mye kvalm i begynnelsen.

Gleder oss kjempe masse!

Har termin 1.mai .. Vet ikke hva vi venter, men har vært på ul.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei. jeg er 30 år gammel og kommer fra trondheim. vi venter vårt første barn og foreløpig termin er 15.mai. går ut fra at den blir flytta litt ved ul...

jeg jobber i barnehage og er for tiden sykmeldt i 50% grunnet bekkenplager.

:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei!

Jeg er 31 år og førstegangsfødende:-) Bor i Nordstrandsområdet i Oslo, og jobber innenfor HR. Tunge dager i høst ja! Men har foreløpig ikke vært borte fra jobben èn dag. Lurer på hvor lenge det varer...

 

Ul 21. ds, jeg tror det blir en liten gladkar!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei alle sammen!!

 

Jeg og sambo er 24 år, bodd sammen i fem år, vært sammen i sju. Bor i Bø i Telemark. Vi har en datter sammen på snart 16 mnd. Den lille i magen er ventet 6.mai, utifra menstermin. Skal på UL onsdag 12.12, så det blir spennende. Er sykepleier, men har vært sykemeldt pga ekstrem kvalme siden uke 6. Kvalmen har begynt å hjelpe seg, men har nå fått en kraftig bekkenlåsning som jeg går til kiropraktor x 2 pr uke for.

 

Koselig å hilse på dere alle!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Jeg er 26 år og bor i Troms sammen med min samboer gjennom 5 år. Vi venter vårt første barn i slutten av mai. Skal på UL 2. januar, er kjempespent :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei jenter! Jeg er 27 år, gift og bor i bydel Sagene, Oslo, og vi venter vårt første barn 14 mai. Jobber som kundeansvarlig innen boligutvkling, og har hatt en travel høst jobbmessig. Heldigvis har jeg vært i strålende form (bortsett fra ekstremt trøtt og ømme pupper) så ingen sykemelding enda. Satser på at formen vedvarer for det er jo moro å jobbe, ellers blir ventetiden lang. Lykke til alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei hei... tromsø jente på 30,samboer er 24.Flytter snart inn i nytt hus!:) Vi har en sønn på 2,5 og venter et nytt knøtt 22 mai!

UL 20 desember...spennende!!! Har vært masse plaget i begge mine svangerskap med hyperemesis og bekkenløsning! er 100% sykemeldt

så dagene blir temmelig laaaange!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, er 25år og venter gull nr.2. den 19 mai på Ahus (flere som skal føde på ahus). Jeg og forloveden har en suuuper datter som ble tre år 6.desember. Hun gleder seg stort til å bli storesøster til en liten lillebror. Jeg jobber foreløpig bare 20%, har vært 100% sykmeldt lenge, men håper på at jeg er på bedringens vei. Var kvalm og trøtt lenge og så gikk det over til å bli total utmattelse, orket ikke noen ting. På dager som er hektiske er jeg helt ødelagt senere. Men nå ser jeg framover og håper på å komme meg på beina 100% igjen. Har heldig vis en super sjef som her støttet meg masse.

 

Gleder meg masse!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann! Jeg er 30 år og bosatt i Lier utenfor Drammen. Terminen er 10 mai. Er gift(har vært sammen i 15 år i januar og gift de 3 siste åra) og vi har ei jente på 5 1/2 ,en gutt på 2år og 5 mnd og nr 3 på vei. Jeg jobber med biler på dagtid,og som healer på fritiden. Har hatt noen blødninger i svangerskapet som ikke har vært så morsomme akkurat, men alt ser bra ut nå heldigvis=o)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei alle sammen =)

Jeg er ei jente på 20 år og sammen med samboeren min venter vi vår første i slutten av mai, blir spennende og se hvilken termin ul sier, mens termin er 28. mai. Jeg er heltidsstudent i Trondheim og har 2 1/2 år igjen av lærerutdanning. Tenker å begynne på igjen til høsten, men skal selvfølgelig se ann formen. Har hittil hatt et ganske problemfritt svangerskap, har vært trøtt til tider, men nå kjenner jeg tegn til bekkenløsning, dessverre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann!

Jente på 25 her. Bor i Troms ilag med samboeren min på 27. Bodd ilag i 7 år nå, satser på mange flere :)

Har ei jente på 2 år, samt en englegutt.

Termin 19. mai, ser ut til at det er en gutt. Har vært i bra form stort sett, med unntak av en skikkelig omgang influensa siste 14 dg som førte til innleggelse pga dehydrering.

Er sykepleier, trives godt med det :)

Håper alle her har det bra, og ønsker dere alle en riktig god jul!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. Er fra Oslo, 22 år og samboer 26. Vi venter en liten gutt 22.mai, og gleder oss masse! :) Fikk et fantastisk UL bilde av han. Foreløpig hatt lite plager, kun det vanlige som kvalme og ryggplager osv. Virker som det er mange her inne som har hatt det verre enn meg, men må innrømme at jeg er ganske sliten akkurat nå etter en hard høst/vinter med skole og jobb. Er fulltidsstudent og jobber litt under 50%. Gleder meg helt sinnsynt masse til ferie i morgen!

 

Ønsker alle en god jul, og lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. Jeg er 29 år og bor i Oslo. Samboer og jeg har ei prinsesse født i mars 2004, og nå venter vi lille Noah 1 mai. Er Barne- og ungdomsarbeider og jobber 100% i barnehage. Vi gleder oss veldig til våren:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så nettopp denne tråden etter at jeg hadde slengt inn en liten tråd selv for å si hei. Kan skrive litt her også jeg :-).

Er 32, bor i Oslo. Gift med min Nederlandske mann, vi har vært sammen i ti år og flyttet hjem fra Nederland til Oslo nå i vår.

Vi venter vår første og er kjempespent begge to.

Nettopp blitt 20% sykemeldt grunnet bekkenløsning, satser på at det ikke blir noe verre! Eller har det så lang gått veldig greit med nesten ikke noe kvalme eller noe.

Føreløpig termin er 28. mai, men skal på UL i morgen så da blir den kanskje flyttet :-).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 25 år, gifta meg i sommer og venter førstemann i mai. Eller, på ultralyden mente de det var ei lita jente:) Bor utenfor Arendal, og koser meg med det. Har vært 100% sykemeldt pga ekstrem kvalme siden oktober, og har visst i tillegg sånn hyperemesis. Energien er ikke helt på topp kan man si.. Nå er jeg straks halvveis, og kan nesten ikke vente på å få tilbake kontrollen over min egen kropp!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...