Gå til innhold

Presentasjonsrunde?...

Lillemann blir storebror!

Anbefalte innlegg

Har vi hatt dette?... i tilfelle har ikke eg fått d me meg... men hadde vært kjekt å vite litt mer om mai folka!... så here it goes!

Eg e 22 år... kommer opprinnelig fra Bergen, men bor no i Kristiansand sammen me min flotte mann på 23 som kommer herfra... Går på lærerskolen her i byn og gleder meg masse til denne lille kommer. Det e vår første og d e jo bare så spennende... Jobber på en kiosk utenom skolen, men e no 25 % sykemeldt pga ryggen... isjas eller bekkenløsning... så d va meg jenter... ka me dokker?...

Å forresten... Termin 14 mai!.. : )

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/10984279-presentasjonsrunde/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei :)

Jeg er en 21 år fra Bodø :) jobber i underkant av 50 % og studerer fullt.

Bor sammen med kjæresten som er 2-3 år eldre enn meg.

Har termin i midten av mai engang, sist ultralyd sa 12 mai;)

Har hatt et helt problemfritt svangerskap til nå, med lite plager. Håper det fortsetter.....

Gleder meg kjempemasse :)

Jeg er 25 år, kommer fra og bor i Trondheim sammen med kjæresten min. Er lærer, jobber til vanlig 100%, men er sykmeldt 50% nå. Jeg har hatt et knalltøft svangerskap hittil med hyperemesis (ekstrem svangerskapskvalme). Jeg var sykmeldt 100% i 9 uker før det letta nok til at jeg nå kan jobbe litt.

Dette er det første barnet vårt, og vi får ei jente:) Menstermin sier 22.april, men UL-termin sier 3.mai. Så da er jeg litt her og litt på april-klubben.:)

Hei:) Jeg er 30 år, samboer og venter nummer 2. Kommer fra Østerdalen, bor og jobber i Oslo som forsker og er utdannet innen psykologi. Jobber 100 % men har drømt om sykmelding mange dager i høst. Ekstremt trøtt og sliten- noe ganske annet å være i full jobb og ha barn i forhold til forrige svangerskap da jeg studerte og sov så lenge jeg ville...:) Fra før har vi ei jente på 5 år og har en følelse av at dette er ei lita søster.. Får se på Ul 12.12. Foreløpig termin er 13 mai:)

Hei!

Jente på 25 fra Oslo her:)

Har hatt samboer i 3 år, og nå venter vi 1 barn! Jeg jobber fulltid som helsesekretær, men akkurat nå er jeg sykemeldt på grunn av kvalme. Slitsomt - håper det gir seg snart!

Terminen er 1 mai, og skal på den ordinære ultralyden onsdag 28 november, spent! Håper vi får vite om det blir en liten gutt eller jente da også! :)

Hei!

Jeg er 22 år, bor i Trondheim sammen med min kjære samboer på 24 år og lillegutten vår på 2 år. Er nå gravid med vårt andre barn og har termin 16.mai, foreløpig. Skal på UL 13.desember! Gleder meg:-)

Jeg studerer, går 1.året på førskolelærerutdanninga her i Trondheim. Stortrives med det, men praksisen nå før jul er ekstremt slitsom. Ser ut som jeg må droppe de siste 3 ukene som nå står for tur p.g.a plager med høyre hofta (høyre del av skinka) og kvalme som fortsatt henger i. Er også trøtt og svimmel og humøret svinger veldig p.g.a dette, så føler ikke det blir riktig å presse meg helt frem til jul ettersom det går utover familien min.

Annonse

Heihei!

Lurer egentlig på hvor mange vi er her inne...Hmm.

Vel, over til meg. 25 år, samboer i tre år og en jente på snart 2 år. Vi bor i Hardanger, men håper på å finne egen gård før veslenurket kommer, termin 25. mai. Spennende på alle områder nå. Jobben gidder jeg ikke snakke om for den er jeg så lei av at jeg nesten kaster opp :-)

Jeg er 27 år og kommer fra Rakkestad i Østfold. Er gift siden august 2004, har en datter som er født april 2005.

Jobber 50% som kjøkken designer i Fredrikstad.

Har akkurat flyttet tilbake til Rakkestad etter 9 år i Gøteborg.

Har termin rundt 10 - 12 mai. UL har ikke klart å bestemme seg ennå.Skal nok på ordinær UL snart så da får jeg vell se.

Hei:) Jeg blir 28 i desember, kommer fra en liten by i sør-sverige som heter Karlskrona. Prøver å integreres i det norske samfunn :) jeg må si jeg nermer meg etter snart åtte år..!

Bor i Oslo med min deilige samboer og vår lille store gutt som blir 4 år i mars. Jeg jobber som personlig assistent men blir snart sykemeldt pga bekkenplager.

Mens termin er satt til 15 mai, regner med at den blir noe endret på ul den 13 des. Gleder meg til å se den lille:)!

Jeg aner ikke hvis det er en gutt eller jente jeg bærer! Forrige gang var jeg overbevist om at det var en liten Olivia og ble dermed litt satt ut på ul som viste en liten Oliver! :D :D :D

heisann! jeg er 20 år fra Bergen. samboern min er 30 å vi venter vår første forløpig 13 mai, men UL den 13. desember viser kanskje noe annet?

studerer fulltid ved høgskolen i bergen som ingeniør på andre året, mens sambo jobber fulltid og jeg veldig mye deltid, med nesten 100 prosent til tider.

vi gleder oss vanvittig til den lille kommer, og ikke minst til ultralyd for å se om alt står bra til med h*n.

Er 25 år og bor i Haugesund, bor sammen m kjæresten min og vi venter min første 5. mai, han har en datter på 5 år fra før som gleder seg stort til å bli storesøster ;) Jobber 100 % som prosessoperatør og har hittil ikke vært plaget, kun litt hodepine som kan fikses m en time på puta ;)

Kjempe spent, lykke til jenter ;)

Hei..

Jeg er 23år og kommer fra Rakkestad i Østfold. Bor her sommen med kæll'n, og en liten bortskjemt hund... Jobber i barnehage, og har gjort det i snart 2år. Stortrives!! Vi venter vår første lille. Har mista 2 tidligere, en exu og en MA i uke 13. Dette har gjort oss litt nærvøse, men vi får god oppfølging, så til tirsdagen er det ny ul. Spent, ja... Mn alt ser bra ut så langt, så vi krysser fingrene og håper på det beste! Har foresten termin 31.Mai el 1.Juni..

Lykke til alle sammen!

Hei, er 32 år og venter nr.4 13.mai. Skal på UL 12.12, så da får vi en sikrere dato. Tror selv det er 11.mai, men de få dagen fra eller til spiller jo ingen rolle. Babyen kommer når den er klar:-)

Har en jente på 12 og to gutter på 9 og 7. Har en følelse på jente, men det blir spennende og se. Bor i Tønsbergområdet.

Annonse

jeg er 26 år og fra bergen. her jobber jeg som pedagogisk leder i barnehage. jeg bor sammen med samboeren min som også er 26 år.. og den viktigste av alle, datteren vår på 1.5 år..;) gleder oss masse til babyen i magen skal komme. tror nok datteren vår har godt av en søster eller bror..;)

skal på UL 30 november og har foreløbig termin 3 mai

Heia!

Jeg er ei jente på 29 år som venter barn nr. 2 rundt 25.mai. Vi bor i ei lita bygd midt i mellom kongsberg og drammen. Jeg har et barn på 3 år fra et tidligere forhold som samboeren min har vært stepappa for siden sønnen min var ca 6 mnd. Vi gleder oss fælt til å få en ny baby i hus alle sammen, selvom dette svangerskapet har foreløpig vært veldig vanskelig med både svangerskapsmigrene og kvalme ut av ville hel... hehe.

Snodig å se for seg at vi kal bli en "ordentlig" familie med to barn -føler meg liksom litt ung for det, hihi

Jeg er 26 år, bor like utenfor Oslo - tilflytter fra Stavanger. Bor i relativt nykjøpt leilighet med min flotte samboer. Vi har vært sammen i 5 år og gleder oss stort til poden kommer. Ingen formening om jeg bærer på gutt eller jente, men gleder meg til å forhåpentligvis få se nå på fredag(UL 30.11)!! Foreløpig termin satt til 4. mai, men har på følelsen av at den blir fremskøvet litt. Jobber innen livsforsikring og trives veldig godt med arbeidsplass og kolleger. Sykmeldt 50% og er suuuper glad for en kjempe forståelsesfull sjef! Håper på å få kommet tilbake for fult igjen (såfremt formen tilsier det), slik at vente tiden ikke skal bli så lang :)

Hei:-)

Jente på 27, akkurat kjøpt hus like utenfor Oslo(Ski), Giftet meg i sommer og er nå gravid i 15. uke. dette er første gang, utrolig spennende! Men er litt "bortskjemt" med å ikke merke noenting, bortsett fra ømme pupper?! Har så lyst å kjenne noe snart! Og liksom forstå litt mer! Skal på rutine ultralyd den 21.12, er litt spent på termin, men jeg tror den er rundt 27.mai. Lykke til alle sammen!!!!!!!!

HeiHei...

Tenkte jeg skulle komme å klinke til med å si at: jeg er 22 blir 23 i mars. Blir alenemor på en bitteliten en.. 12mai er terminen enn så lenge.. skal på UL 13 des..

Sliter litt med at barnefaren ikke får bestemt seg for om han vil ha kontakt med ungen eller ikke.. så da velger jeg å ikke ta han med på UL. Han har ei datter på 3 fra før..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...