Tryne_ nr.3 på vei Skrevet 7. januar 2008 #26 Skrevet 7. januar 2008 Nå ble jeg nysjerring på hvem hun venninen er, har garantert hørt om henne;) Hørtes ut som en god plan å stå over da ja, er noe i det du sier med at han aldri kommer til å være hjemme på bursdager osv.. Når det gjelder de hormonene så er det ikke sikkert at de er farlig selv om de ikke er godkjennt her. Det er mange kinesiske urter som man ikke får her, men som likevell ikke er farlige. Jeg skulle virkelig ønsk jeg kunne få de, men jeg tror ikke jeg gjør det desverre
Gjest Skrevet 7. januar 2008 #27 Skrevet 7. januar 2008 Sender deg PM med navnet hennes =) Har forresten omsider fortalt at vi har prøvd i nesten 2,5 år til min eldste søster. Klarte ikke presset lenger, hehe, neida, jeg bare følte at nok er nok, og nå må vi si det. Men vil ikke at noen andre skal vite det, så fortsatt fint om du ikke sier noe?! Og ja - du har helt sikkert hørt om min søsters vennine. De (L og hun jeg snakker om) er en stor gjeng på - vet ikke - ca10 stk? - som er venniner. Ja, vi syns at vi var veldig lure når vi stod over denne pp'en Og vet du hva? Det var faktisk deilig å slippe alt stresset som følger med. Vi MÅ ha sex nå!, testing osv... Håper som sagt at du får tak i disse urtene?! Ikke gi deg før du får et skikkelig svar, heller. Typisk at folk ikke vet hvor viktig dette er for noen, og dermed skyver din "søknad" bak i køen... Masse, masse lykke til!! =)
Tryne_ nr.3 på vei Skrevet 7. januar 2008 #28 Skrevet 7. januar 2008 Sendt deg mail tilbake:) jeg fikk ikke tak i urtene nei, får de ikke inn i Norge. Så nå lurer jeg på om jeg skal høre med akupunktøren min om hun synes det er en ide at jeg går til en homøopat samtidig som jeg går til henne. de er også veldig flinke til å jobbe med hormoner
Gjest Skrevet 7. januar 2008 #29 Skrevet 7. januar 2008 Hehe, merkelig at du "kjenner" E! Vet at hu var her inne på BIM når hun ventet V. Både hun og min søster var her inne da. De har gått gravide sammen begge gangene, så vi har pratet litt om BIM osv. Gøy! Ja, det er en veldig livlig og kjekk jente Så synd at du ikke får urtene inn i Norge Dumme, dumme regler! Vet lite eller ingeting om akupunktur og homøpati, men sier go for it! Hvis du tror det kan hjelpe!? Alt (innen rimelighetens grenser, selvfølgelig) er jo verdt et forsøk dersom det kan lede til graviditet =) Har faktisk vært inne på tanken selv om jeg skal oppsøke en akupunktør, men vet ikke helt hvordan jeg skal gå frem. Lete i tlfkatalog? Spør lege? I tillegg så er jeg litt usikker på om jeg "tror" på dette.. Er så redd for å bli lurt. Det fins så mange der ute som sier det de tror at vi vil høre, og som gjør hva dom helst for å tjene penger. Men som sagt så er jeg i grunnen villig til å prøve det meste om det kan bli baby av det...
Tryne_ nr.3 på vei Skrevet 8. januar 2008 #30 Skrevet 8. januar 2008 jeg har hatt en akupunktør som er spesiallist innenfor barnløshet, jeg gikk til henne før jeg ble gravid med Leah, og jeg går til henne nå. Jeg var skeptisk, men etter en mnd så jeg resultat. Hun klarer å ordne på alt som heter syklus, får EL på dag 14-15, i stede for dag 20. hun gjør sånn at jeg får kortere mens (har laaaaaaang mens), hun får bort ømme pupper som jeg har slitt med før mensen, bort med smertene jeg har i magen under mensen, hun får lenger lutealfase (fra 10-14 dager). Ja, hun er virkelig perfekt. Jeg har stor respekt for homøopater da mannen min hadde slitt med INTENS hodeverk HVER dag i 2 år. Han hadde gått til leger, men ingen fant ut hva det var. Så i sommer gikk han til en homøopat. Han kom hjem etter en behandling og sa at hun mente han burde kutte ut hvetemel og melk. Vips så var det borte
Gjest Skrevet 8. januar 2008 #31 Skrevet 8. januar 2008 Så bra for dere begge!!! Ganske utrolig hva som går an. Kanskje jeg skal begynne å undresøke litt ang akupunktører i mitt område?! Det begynner vel sånn smått å nærme seg EL igjen for vår del? Jeg er på dag 9 idag, og ved forrige syklus hadde jeg EL på dag 15. Dere driver vel på som vanlig selv om dere ikke har store troen?!
Tryne_ nr.3 på vei Skrevet 8. januar 2008 #33 Skrevet 8. januar 2008 Vil absolutt anbefale deg å prøve noe alternativt:) det funker vertfall på meg. Vi driver som vanlig ja, selv om vi ikke har store troen;) kan ikke gi opp det lilel håpet jeg har, da blir man berre deppa. Det nermer seg EL for meg også, skal ha det de neste dagene, fra dag 13-15 eller noe sånnt. Er på dag 12 i dag
Gjest Skrevet 8. januar 2008 #34 Skrevet 8. januar 2008 Er enig i at en aldri bør gi opp håpet, ja! Uten det sitter en igjen med så lite... Jeg skal nå titte innom her fra tid til annen, å se hvordan det går med deg (og alle andre). Masse, masse lykke til med alt babylagingsstyret!!! (Som om jeg ikke har sagt det 1000 ganger før, hehe;)
Tryne_ nr.3 på vei Skrevet 9. januar 2008 #35 Skrevet 9. januar 2008 hehe, gjør ikke noe om du sier det mange ganger, trenger alle lykke ønskningene. Jeg får si lykke til til deg også Å jeg har ikke sagt noe til noen om dg, å kommer heller ikke til å gjøre det;)
Gjest Skrevet 9. januar 2008 #36 Skrevet 9. januar 2008 Takk for at du ikke sier noe! =) Og takk for lykkeønskninger, trenger det sårt!!
Tryne_ nr.3 på vei Skrevet 10. januar 2008 #37 Skrevet 10. januar 2008 Ingen problem, jeg er ikke av de typiske sladdrekjerringene;) Nå får vi håpe at spiren sitter hos oss begge rimelig kjappt, for dette er surt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå