LisaColli Skrevet 22. november 2007 #26 Skrevet 22. november 2007 kan telle alle gangene jeg har drukket alkohol det siste 1,5 året på ei hånd ;o) men da drakk jeg en del og da, hehe
Nosa Skrevet 22. november 2007 #27 Skrevet 22. november 2007 Når jeg ikke er gravid så tar vi både øl eller vin til middagen når som helst, kommer an på hva vi spiser. Eller vi tar et glass på kvelden, gjerne et lite glass porvin før vi legger oss. Samler på vin, artig og ta opp noen flasker innimellom som vi har både til mat og uten, har mange gode venner også som setter pris på det! Har vi fest ligger barna over til besteforeldre og vi får kose oss seint og slappet av dagen etter. Deilig! Hehe, blir nesten alkoholikere sammenlignet med alle "avholdsfolka" her!
Gjest Skrevet 22. november 2007 #28 Skrevet 22. november 2007 Nei kommer aldri på å ha alkohol i huset så om jeg skulle få lyst på så har jeg ikke noe:P Ellers drikker jeg kanskje en gang i måneden om jeg har barnevakt.
haater husarbeid Skrevet 22. november 2007 #29 Skrevet 22. november 2007 Her blir det sjelden drikking i helgene. Gidder lissom ikke når jeg vet at jeg må opp med ungene igjen på morgenen. En sjelden gang blir det en øl eller et glass vin.
imsdal med julesmak Skrevet 22. november 2007 #30 Skrevet 22. november 2007 Nei drikker aldri alkohol vi..
WP-TLogPeanut Skrevet 22. november 2007 #31 Skrevet 22. november 2007 Nei,er bare på fylla annenhver helg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå