Gå til innhold

Drikker dere alkohol hver helg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

her blir det som regel en par øl hver helga kveld, el en konjakker..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

nei,ikke alltid 1 gang i mnd hel hehe

ble oftere før...

Skrevet

Nei.. Men kan like så godt hende jeg tar meg en øl på en tirsdag eller onsdag..;o

kan også gå 2-3 mnd mellom hver gang jeg smaker alkohol..

Skrevet

Nei..Klarer ikke å drikke alene=) Drikker vel alkohol en gang i mnd eller mindre..Men da bruker det å bli mer enn et par glass=)

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Eh, nei..

Jeg dirkker aldri alkohol bare for og "kose meg hjemme".

Drikker det til god mat, eller til en god fest!

Og vi praktiserer "aldri drikke begge 2, når barna er hjemme"

Hender gubben tar seg en øl på kvelden, men det blir med den ene

Skrevet

Joa, kan fort bli det her. Ett par øl og god mat på fredagskvelden, og kanskje et glass rødvin el to på lørdagskvelden. Men vi er så å si aldri ute ellers da....dermed er det også svært sjelden at vi er fulle..

Skrevet

Nope, har blitt nesten annenhver helg, da vesla er hos pappaen sin ;)

Skrevet

har egentlig sluttet med å drikke jeg nå som jeg ammer. to to glass vin for to måneder siden, men da ville kjæresten min bare mer om du skjønner... så har ikke særlig lyst på det

Skrevet

nei drikker aldri alkohol utenom til fest..

Skrevet

Nei, langt ifra... Men, mannen tar seg en øl eller en cognac da.

Ikke fordi jeg er prippen på det, men orker ikke ta meg 1 glass vin, da blir jeg bare susen og det er ikke noe gøy, he he:o)

Men, spytter ikke i glasset på fest da!

Skrevet

nei, drikker kanskje 2 ganger i året. er ikke noe glad i alkohol.

Skrevet

Hehe,nei...

Er vel 2 år siden sist jeg drakk,før jeg ble gravid var siste gang. Har ikke drukket alkohol siden fødsel,(8mnd)har ikke blitt sånn.

Men til helgen skal jeg på julebord og da blir det alkohol

Kommer vel til å bli på snurr etter ett vinglass tenker jeg;)

Skrevet

Hehe... Nei. Nå har jeg bare drukket vin en gang på 15 mnd eller noe sånt, men det er fordi jeg har gått gravid og ammer da, mini er 5 mnd. Sånn ellers pleier vi egentlig å dele en flaske vin ca 2-3ganger på en måned, ikke nødvendigvis i helgene, kunne like gjerne drikke det en onsdags kveld.

Skrevet

Oj sist jeg drakk alkohol var sommern 99, på den festen hvor jeg traff min mann som og er far til alle mine 3barn.

Jeg og venninna mi klarte å få i oss en helflaske med vodka kurant. Og den dag idag føler jeg at all alkohol smaker høgg, akuratt som kurant. Det ligger i historien da at jeg ble jævlig dårlig av den vodkaen.

Gubben drikker stort sett en gang i året og det er på sin årlige rallytur til utlandet.

Så her i huset er alle alkoholflakser godt bevart i kjellern.

Skrevet

nei.. men det hender jo vi koser oss litt.. men det kan like gjerne være en kveld mitt i uka... men ikke hver uke og hele tida nei.

Skrevet

En gang i året mener du vel ?

Hehe, ikke ofte jeg drikker nei.

Må i så fall være på Dib treff det.

Skrevet

Har ikke smakt en dråpe alkohol siden juli2006 jeg;o)

Nei,jeg er av den typen at jeg liker ikke kosedrikke eller hva jeg skal kalle det..Er ikke så glad i øl/vin til maten;o)

Så her blir det sjelden alkohol med mindre jeg skal ut på noe;o)

Så nyter jeg ikke alkohol med barna i huset,men det er meg da;o)

Skrevet

Å ja,det er deilig!

Et par glass vin med venner til middag nesten hver helg når baby har lagt seg. Eller et glass alene med seg selv er også festlig.

Gjest renate&nydelige christina
Skrevet

Nei, drikker aldri i helgene.

Kun til fest en gang i blant...

drikker mye pepsi max da:-)))

Skrevet

Reiser en del til utlandet, så vi har ganske stor "lager", men har begynt å gi vekk.

Har så å si ikke drukket siden gutten kom, liker ikke smaken. Et glass hvitvin, men også det sjeldent. I hvert fall billig...

Gjest supersnupp
Skrevet

Nei,Liker ikke vin og øl så da blir det lenge imellom, men gubben tar seg gjerne en øl eller to.

men jeg tar det igjen når jeg er på fest da.................da drikker jeg med begge hendene:)

Skrevet

Ja blir alltid en fredagspils og 1 glass vin til maten! ingenting er så godt som en duggfrisk øl når ungene er lagt fredagskvelden, da er det held!! :D

Skrevet

nei... hender mannen tar en øl eller to. Jeg drikker sjelden!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...