Gå til innhold

Da er verdens fineste leilighet vår *sukk* GLAAAAAD :) :) :) :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå ble jeg utroli nysgjerrig på denne fine leiligheten. Kan jeg også få link?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Råstilig..., og spesielt det skipsgulvet...

Skrevet

Jeg har ikke fått noe. :( Har jo fått pm før så d skal gå ann.....

Skrevet

Wow... Den var jo kjempe stili... Litt misunnelig nå ja.. :)

Skrevet

WOW den leiligheten var jo bare helt rå! Helt min stil. Likte panelen på veggen og skipsgulvet. Akkurat sånn jeg vil ha! Misunnelig!! Gratulere med leilighet!

Skrevet

gidder du å prøve å sende til meg mami...

er det postkassen jeg skal skjekke?

Skrevet

Gratulerer så masse med ny leilighet - det er noe helt spesiell følelse å ha noe som er sitt eget :-).

Visste du egentlig hva du gav deg utpå da du begynte å sende pm`er? Og nå kommer jeg som nr 87 i rekka (eller noe i den dur) og spør om akkurat det samme... *ler*. Du _må_ ikke sende link, altså, men jeg må innrømme at jeg er innmari nysgjerrig!

Uansett: Glad på dine vegne! Du har snakka mye fram og tilbake om leiligheter her inne, og da er det godt når man virkelig blir fornøyd :-)!!!

Skrevet

Gratulerer med ny kåk :o)

Skrevet

Hva er forskjellen på å sende link til alle de som spør her eller legge ut en link i selve innlegget egentlig? hehe

¨

Grattis med leilighet :)

Skrevet

hvor i landet er det? i akershus, men hvor... er nysgjerrig:)

Skrevet

Ååå, gratulerer så masse! Det er virkelig deilig å få noe for seg selv. Har fulgt med på tidligere innlegg fra deg ang leilighet, men kan ikke huske hvilken leilighet det var. Kan jeg få se?

Skrevet

Åhh det var en kjempefin leilighet mami!!! Skjønner godt at du er glad og gleder deg til å flytte inn.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...