Gå til innhold

Da er verdens fineste leilighet vår *sukk* GLAAAAAD :) :) :) :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Leiligheten ble vår, ååå jeg er så utrolig lykkelig :) ikke flere visninger og dritt. Super beliggenhet, helt nyoppusset leilighet og bare fryd og gammen :) kan livet bli bedre??

Litt skrekkblandet fryd er det jo da :-s jeg som ikke liker å låne en hundrings engang har nå lånt over 1.5 mill wæææææ

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer!! Så deilig det må være=)

1.5 million? Det er jo bare lommerusk, jo=)

Skrevet

gratulerer så mye :o)

ble det den med brunt bad?

Skrevet

Jo takk :) Lommerusk? er du gæærn eller, er ikke røkke jeg altså :) Måtte gi 1.7 for den, det er fryktelig mange penger i min verden.

Ja snuppa, ble den med brunlig bad :)

Skrevet

så bra!!

gratulerer så mye!!!

Skrevet

gratulerer så masse, må føles godt å ha fått en dere ville ha...

ikke tenk på pengene..hehe...dere har jo verdien i liligheten...og den stiger :-)))

Skrevet

Åh så deilig da :) Er så dot når det endelig er i boks :) Har du noen link te leiligheten el?

Skrevet

Gratulerer så mye med ny leilighet!! Lenge til dere kan flytte inn da?

Skrevet

Tusen takk alle sammen :) aaaah er så deilig følelse.

mamma25 og wiwwi, dere får pm :)

Vil ikke legge den ut her i og med at det står adresse i linken.

Vil ikke at hvem som helst skal se det..

Skrevet

Gratulerer!!!

Sitter å venter selv på om jeg får den leiligheten jeg vil ha, får nok svar i dag.

Har du link til leiligheten? Send gjerne PM om du ikke vil legge det ut her.

Skrevet

Kan jeg også få se...? Eller kanskje du kjenner de to andre du ga pm til, så jeg skjønner hvis du ikke vil gi den til meg altså, du kjenner jo ikke meg ;) Men hadde vært veldig gøy å se da :)

Skrevet

Gratulerer, det er virkelig en deilig følelse! Send meg også gjerne en PM med link, er kjempenysgjerrig!

Skrevet

Josomamse :) skal diskutere det når vi skal skrive kontrakt, ser ut som om det kanskje bli i mars (!!!) men jeg håper å kunen overtale de til at det blir litt før hehe..

Noen har pm :)

Skrevet

Åh den var lekker da :) Og sånt gulv i stua er jo bare døds fint :) Gratulerer så masse :)

Skrevet

Jo takk :) ja jeg er helt forelsket i gulvet hehe.. Vi hadde jo planer om å kjøpe et oppussingsobjekt, så deilig å slippe det i grunn. Eneste jeg synes er litt dritt er at det er panel på veggene i stuen, meeen det passer jo godt inn så det få gå :)

Skrevet

Panel er jo kjempe fint da :) Blir jo så koselig med det :)

Skrevet

Grattis med ny leilighet! Vi har også lån på 1,5 mill. Jeg var helt skjelven da jeg signerte alle lånepapirene, hehe, en skremmende tanke å skylde noen 1,5 mill.!!

Det er mye penger - men du EIER nå en leilighet, jippi!

Skrevet

Takk for titten, kjempefin leilighet!! Gratulerer så masse! skjønner godt at du er glad nå ja :))

Skrevet

Skikkelig lekker leilighet, og med flott kjøkken og bad! Det er jo deilig å kunne flytte rett inn i nyoppusset leilighet. Kort vei til Lillestrøm, også!

Skrevet

Ja panel er fint, men det binder stilen litt :) passer liksom ikke heeelt til min stil. MEN jegd riter i akkurat det, for leiligheten er nydelig..

Mona + kid, ja det er det jeg tenker også, at nå kommer vi til å betale til vår egen lomme. Hadde vi skullet leie en treroms så måtte vi ha betalt rundt det samme som vi skal betale i lån..

Skrevet

Tusen takk tjeier :) ja det er deilig å slippe å puse opp gitt. Enste vi skal gjøre er å male taket på badet, male soverommene og bytte knotter på kjøkkeninnredningen :)

Sauen har pm

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...