Gå til innhold

Hva liker du IKKE ved deg selv??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kropp: mage og hengepupper

Personlighet: at jeg blir ektremt hissig på betjening som ikke yter service :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kropp:uteblivende pupper og mangler kg på kroppen.....

Jeg blir hevngjerig og kan også bli fort hissig.Blitt litt sårbar med tiden og gitt

Skrevet

utseendet: håret er for tynt, rumpa altfor flat, og puppa altfor små..

personlighet: utålmodig, sta og hevngjerrig (selv om jeg ikke gjør noe ut av det for typen pleier og stoppe meg og snakke meg til fornuft, hehe)

Skrevet

Kroppslig: For små pupper, for stor rumpe, strekkmerker, og noen kilo for meget....

Personlighet: Er skikkelig drittal dagene før tante rød!!!

Skrevet

kroppslig: STREKKMERKENE!!!!! og slapp kropp....huff!!!!

personlihet: er ganske så sjalu, men jeg har skjerpa meg en del da;o) har også vanskligheter for å si ifra....

Skrevet

magen,låra,rumpa,puppene,leggene og strekkmerkene

Skrevet

Ræven og magen

Perfeksjonist når det gjelder jobben min, noe som har ført til at jeg har gått på en smell ett par ganger. Min arbeidsgiver kaller det "lojalitet" - jeg kaller det "på grensen til galskap".

Tålmodigheten min er ikke akkurat til å skryte av.

På privaten er jeg ganske belagelig anlagt..... Ikke så flink å holde orden f.eks - takk gud for at jeg har en flink mann som er KONGE på husarbeidfronten!

Jeg er sosial til det plagsomme hehe...

Skrevet

kroppslig: kroppen , minus puppene da ( de er kjøpt og betalt såd e må jeg vel være fornøyd med:) hihihi ).....

personlighet: at jeg alltid tenker det verste om meg selv ( sånni forhold til hva andre tenker om meg), litt kort lunte før mensen ( men ellers veeeeldig lang da), veldig sta, og at jeg ikke klarer å holde det ryddig rundt meg...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...