Gå til innhold

Hva liker du IKKE ved deg selv??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kroppslig: Magen

Personlighet: At jeg blir hevngjerrig om noen gjør meg eller noen jeg er glad i vondt!(dessverre tar jeg sjeldent hevn, og må bite det i meg for ikke å lage ståhei)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kroppslig: Mye... Feks. magen, håret mitt....

Personlighet: Blir alt for fort sint - og jeg blir kjempe sint..!

Skrevet

magen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

hengepuppene........

ikke tøff nok... sier ikke alltid ifra....

Skrevet

Kroppslig: MAGEN etter fødsel

Personlighet: Laaaaangsint....spes på sambo, trekker fram ting som har skjedd for lengeg siden i hytt og ver. Så er jeg litt for nærtakende.

Skrevet

kroppslig: puppene....

personlighet: ustabilt humør, upp, ned,hit,dit.... litt syd europeisk tror jeg;-)

Skrevet

kroppslig:magen,puppa og låra + håret(veldig tynt)

personlighet:veldig kraftig tempramang,lite konsentrasjon og varierende humør.

Skrevet

kroppslig: fleskpølsa på magen og lovehandles'n!

personlighet: at jeg pirker/maser/henger meg opp i småting som er helt unødvendig.. bare til sambo da. sånn generelt må det være at jeg ikke er flink nok til å si i fra om ting og blir lett dørmatte for enkelte.

Skrevet

Uteendemessig - magen og munnen.

Personlighet - er ikke det grann tålmodig + lite flink å si i fra om ting som plager meg.

Skrevet

MAGEN!!! (og takk for at jeg ikke var alene om den!!)

Ellers... at jeg er litt for frekk, mener bare ironisk, men frastøter meg noen da, hehe..... Jeg er bare sånn!! Egentlig snill, men frekk........

Skrevet

Biter negler(usj) sjenert,amme(henge) brystene,å ellers det at kroppen har blitt så slapp etter fødselen.lite tålmodighet til hårordning og ellers ting som tar tid for å se bra ut.

Skrevet

Utsende: Magen, henge pupper og fleske armer :P haha...

Personlighet: Om noen sårer meg noe sinnsykt så har jeg aaaaltfor vanskelig for å glemme, har et sinnsykt temperament (når det kommer til slike ting som løyner, utroskap osv) og kan drlmme litt for mye om å kaldkvele noen personer :P hehehe....NAIV er jeg også by the way!

=)

Skrevet

magen og puppene mine..ALTFOR stort...

også det at jeg blir så fort sint,..og er langsint..

Skrevet

Det meste egentlig.

Men så har jeg aldri hatt så god selvtillitt heller

Skrevet

Kroppslig: Den breie nesa mi og at jeg er så liten

Personlighet: At jeg er distre

Skrevet

Kroppslig: stor mage

Personlighet: hissig og feig, skyr konflikter!!

Skrevet

Kroppslig: Øya

Personlighet: sjenert

Skrevet

Kroppslig:

Ansiktet, lårene, sidefettet, puppene.......osv. osv. osv....

Personlighet: Alt for følsom, litt for sjalu og alt for sta.

Skrevet

Kroppslig: puppene (de kunne godt vært omtrent like store...)

Personlighet: litt for sjenert og tafatt, har så lyst til å komme meg på dib-treff og møte andre mammaer og kompiser til snuppen, men "tør" liksom ikke.

Skrevet

kroppslig:magen,puppene er ikke så store og henger,men det fikse push upen,men magen må ordnes kirurgisk.

personlig: sta,litt sjalu,dårlig selvtillit pga magen.den plager meg så mye.sukk

Skrevet

Magen, magen og atter magen.

At jeg alltid er blid og positiv på jobb eller sosiale sammenhenger, og de gangene jeg er lei og sliten er det de hjemme som får mitt dårlige humør. Må finne en bedre balansegang ja,,

Skrevet

Var inne på hjemmesiden din? Utrolig fint hus dere har! Og nydelig ytsikt og uteområder. Hvor bor dere? et så stort og flott hus hadde vi aldri fått råd til her i Bergen.

Skrevet

Kom litt feil denne... Skulle være til Hope - i den 7. himmel.

Skrevet

Kroppslig: håret, lårene og nå også puppene *sukk*

Personlghet: jeg er nok litt for sta, er født uten evnen til å tilgi mennesker og jeg sier til tider ting litt for rett ut og glemmer å tenke meg om først..

Men, man må da ha noe å jobbe med eller? hehe :)

Skrevet

kroppslig:magen(som alle andre),tjukke ben,skjev nese+++

personlighet:sta,henger meg opp i ting som blir sagt og gjort..så mye at jeg blir besatt av det..

Skrevet

At jeg er så dømrade utålmodig!

Pluss at jeg kan ha en tendens til å eksplodere i (lattelige) raseriutbrudd over småting, les; om jeg mister noe, knuser noe, skaller i skapdør etc. Heldigvis varer de bare noen sekunder før jeg finner ut hvor teit jeg høres ut der jeg hopper og skriker, hehe. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...