Gjest Riga + snulla & vesla Skrevet 22. november 2007 #26 Skrevet 22. november 2007 Det høres ut som noe jeg kunne ha godt av...å døyve smerten mens jeg endrer livet mitt. Homeopati har jeg prøvd før, og det funka, men jeg trodde det kun var for fysiske ting, faktisk. Alltid fint å høre fra noen som forstår, og ikke minst har en positiv slutt!:-) Takk og klem!
Gjest Riga + snulla & vesla Skrevet 22. november 2007 #27 Skrevet 22. november 2007 Tusen takk for at du delte historien din, * WhiteLily *! Det virker som utgangspunktet ditt var mye værre enn mitt, og det gir meg selvsagt mye håp for min egen framtid å se at du greide å bli frisk...så flink du er, du har all grunn til å være stolt!:-) Men mye av problemet ligger jo i at jeg og eksen har barn sammen...dvs at vi må ha mye kontakt mens barna er så små. Jeg kunne gjerne ha tenkt meg å flytte vekk og starte med blanke ark et annet sted, men det går jo ikke.
Gjest Skrevet 22. november 2007 #28 Skrevet 22. november 2007 tankefeltterapi skal være veldig effektivt mot angst. http://www.tftbergen.no/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå