Mrs. Bouquet Skrevet 20. november 2007 #26 Skrevet 20. november 2007 En levende veps i bolleposen. Oppdaga den etter at varen var gått gjennom kassen og jeg skulle legge den i handleposen. Var ganske så forskrekket personalet også.
mayaya Skrevet 20. november 2007 #27 Skrevet 20. november 2007 HVORFOR leser jeg sånne tråder`??? Uuusj! Jaja, trenger ikke mer mat i dag da, ialefall :-p
Dronningen! Skrevet 20. november 2007 #28 Skrevet 20. november 2007 Bør ikke denne holdes oppe på siden hele tiden? SLANKETRÅD!!!
Gjest Skrevet 20. november 2007 #29 Skrevet 20. november 2007 Kjø?te en chiabatta med ost, skinke og salat pa kafe. Helt tilfeldig løftet jeg på toppen og under kravler det en stor grønn åme med hår!! BLÆH!! Servitrisen spurte om jeg ville ha ny, men apetitten var borte...
chrisallic Skrevet 20. november 2007 #30 Skrevet 20. november 2007 Biller i pastaskruer,fikk det pastaskruene kostet. Pepsi max som luktet kloakk,skal sende den til de og de skal ta prøver av den. Hvordan sende den egentlig?en en og halv litersflaske med pepsi?skal hele innholdet være i eller går det an å tømme ut litt og sende resten? Dama fra forbrukerkontakt forklarte det med at det kunne være at noen hadde hatt vaffelrøre i flasken og at smaken hadde satt seg igjen.Melkeprodukter og plastikflasker var visst en dårlig kombinasjon.
Linda-Kristin=) Skrevet 20. november 2007 #31 Skrevet 20. november 2007 sambo jobba på et bakeri en gang og pakket brød... var et sånn bakeri som baker brød til bla. bunnpris... der fikk de beskjed om at hvis de mistet et brød i gulvet så åtte det ikke kastes, men pakkes sammen med de andre brødene.. de hadde ikke egne sko for å ha inne der heller, bare vanlige utesko:S
☆lillastjerne☆ Skrevet 20. november 2007 #32 Skrevet 20. november 2007 Usjjj........ble kvalm jeg!!! Men ikke så dumt å lese nei! Har sittet hele kvelden og tvihold meg fast for å ikke snike meg ut på kjøkkenet å hente meg noe å knaske i meg:( Tror jeg skal lagre denne tråden. og lese den hver kveld etter ungene har lagt seg, og jeg får lyst på noe godt!!!!! Har funnet pittesmå larver i møllerens brød på 1-2-3( i begge pakken jeg kjøpte) gikk tilbake til butikken med dem, fikk beskjed om at jeg kunne ikke kjøpt dem der!!! Og en gang jeg skulle åpne en ny kartong eplejuice, så jeg idet jeg drakk at det var noe som fløt oppi glasset, det var noe geleaktig med noe som lignet pels rundt:S så ut som et slags egg eller noe, helte det ut, og sjekket en gang til og kartongen var full av det...Ble så forkrekket at jeg hellte alt i vasken med en gang..(skulle jo selfølgelig visst dem det i butikken eller tatt bilde og sendt leverandøren!)
FrøkenSprøken Skrevet 20. november 2007 #33 Skrevet 20. november 2007 Så jævelig ekkelt! Har laget hjemmelagd pizza, jeg, men nå vil jeg ikke ha:( Men de eplegreiene er nok bare eple;) Har funnet slike selv...
selfangerkjerringa Skrevet 20. november 2007 #34 Skrevet 20. november 2007 Satt hor mormor en sommer og gomla på non kirsebær vi hadde fått av nabo'n. Siden jeg satt og malte et bilde så jeg på malinga, ikke bærene. Jeg hadde tømt halve bollen da jeg skulle riktig nyte et bær, delte det i to og så på det flotte, blodrøde fruktkjøttet. Og der var det en halv mark gitt. Sånn hvit, ekkel. Magott eller hva det heter. Jeg kasta faktisk opp der og da i rent sjokk. Mormor insisterte på at det måtte ha vært bare den ene, men så sjekka vi - det var mark i alle de andre i bollen. Dvs jeg hadde nettopp spist flere hundre gram mark-kirsebær. Da kasta jeg opp igjen.
cherry coke Skrevet 20. november 2007 #35 Skrevet 20. november 2007 Har funnet en stift i en salat. Klyse med hår i en chips pose negler i en skolebolle (avklipte, kanskje tånegler??=) Svarte krøllete (kusehår?) i et kakestykke. bille i en stratos. Æsj æsj ÆÆÆsSJ!!!
Gjest Skrevet 20. november 2007 #36 Skrevet 20. november 2007 Nei faen nå blir jeg anorektiker altså, æsj:S
Dailis Skrevet 20. november 2007 #37 Skrevet 20. november 2007 Å hjelp, jeg har funnet masse. Min mann mener jeg kunne fått jobb for å finne feilvarer hvor som helst, hehe. Men så sjekker jeg maten nøye og da, sikekrt derfor jeg finner ting. Eneste jeg klaget på var cola kork i babygrøten, fikk en eske med babymat da, hehe. Har funnet biller/insekter i mel, solsikkekjerner, sukker og melis. Og sikekrt mer.... Grus i sjokolade (vondt i tenna) Flere colaflasker med noe dritt i. Egentlig funnet mye dritt i godterier i det hele tatt... Jeg tror ikke jeg skal ramse opp alt jeg, hehe, men utrolig hva man finner om man har en tendens til å disikere maten... Jeg prøver å slutte med det, vi får nok i oss mengder av dritt uansett. Og bær...ja, hvem sjekker alle bær for kryp....(unntatt meg da, hehe)
Dailis Skrevet 20. november 2007 #38 Skrevet 20. november 2007 Forresten noe av det ekleste synes jeg var i chillinøtter. Hadde spist halve posen og stusset på noen av nøttene...så krøp det ut masse små hvite larver mellom nøtten og skallet på flere av dem. Tok sin tid før jeg spiste slike igjen, ikek så godt lengre, og den produsenten rører jeg aldri noe fra igjen.
Gjest Skrevet 21. november 2007 #39 Skrevet 21. november 2007 Mamma bruker å kjøpe masse krydder når hun er i utlandet, holdt på å lage mat- men så oppdgdehun at "krydderet" var i live. Tusenvis av små kryp. Noe som hadde lagt egg der ja. Hun sjekker krydder nøye nå for å si det sann. Mannen min fant en sneip i en bacon pakke for noe år siden Stefaren min skulle opne en sann hermetikkboks med lapskaus, da et (mest sannsynlig) stirret opp på ham. Det værete er at han var så sinnsykt sulten-og blakk (i studietiden) at han fisket øyet opp og spiste resten. Men han taklr til dags dato ikke lapskaus Men det skummleste er veninna mi. For en mnd. siden holdt hun på å ordne grøt til den åtte mnd. gamle datteren sin (sann fruktgrøt fra nestle) da hun ppdaget at det var fult av glassskår i grøtpulveret! Skummelt!
Gjest Skrevet 21. november 2007 #40 Skrevet 21. november 2007 Hadde vist glemt å skrive. Et okseøye var det han fant- med øyevipper på og det hele... niiiice
Banshee Skrevet 21. november 2007 #41 Skrevet 21. november 2007 Svær, sprell levende meitemark i ferdigpose salat for maange år siden. Aldri kjøpt siden.. Ellers diverse hår og annet slik alle har opplevd ;P
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå