Gjest Skrevet 20. november 2007 #1 Skrevet 20. november 2007 i mat? Og hva? Inspirert av hun med Foxen.:-) Vi fant senest for noen dager siden en stor trebit i brødet....:-(
LisaColli Skrevet 20. november 2007 #3 Skrevet 20. november 2007 søstra til sambo fant en svartsnegle i Snappels'n sin!! (sånn saft/juice på flaske)
LisaColli Skrevet 20. november 2007 #5 Skrevet 20. november 2007 jeg fant en død edderkopp i ølen min i syden. hadde drukket halve før jeg så den..uggggh :S
EnUndreneMor Skrevet 20. november 2007 #6 Skrevet 20. november 2007 jeg ar i italia i 2002 og hadde kjøpt nøtte sjokolade som jeg dreiv å gomla på i mørket, skjønte ikek helt smaken men spiste for det,, så skulle jeg stjele av samboeren min sin dagen etterpå.. og da var det samme smaken der.. så da skulle jeg se etter.. og la meg si det slik.. hele pakken rørete på seg.. det var larvet og sånn flygedyr og ''edderkoppspinn'' i hele sjokoladn.. ugg og dette hadde jeg spist dagen før oxo.. jaja.. litt proteiner:(
Meg + 2 prinsesser Skrevet 20. november 2007 #7 Skrevet 20. november 2007 Snegler i salat, møll og edderkopp i Tropo brus, plastikkbiter i brød, plastikkbit i grøt :S
Himmel og hav Skrevet 20. november 2007 #8 Skrevet 20. november 2007 Jeg har funnet: - en halv larve i salaten på en restaurant. - en muggen "tom" drueklase (bare stilkene) i en brusflaske - grus i et brød - papp i en fiskegrateng og flere lange mørke hår i en bolle... jeg satt hos bakeren og spiste den, så jeg tuslet rett bort til disken igjen og spurte om det var mulig at jeg kunne få en ny. De ble kjempeflaue, og ga meg med kaker hjem og gavekort på 200,-, og kasta alle bollene som lå i disken.
SusanneFraRogaland89 Skrevet 20. november 2007 #10 Skrevet 20. november 2007 Vi/jeg har heldigvis ikke opplevd enda å finne noe ekkelt i maten:P.. men "treklump i brødet"?...hehe jævlig bra da XD...hadde faen meg ledd mer enn blitt satt ut:P...
EnUndreneMor Skrevet 20. november 2007 #11 Skrevet 20. november 2007 ja jeg fikk oxo ett lngt lyst hår i maten (har selv mørkt\svart) når jeg var halvveis.. sa i fra og fikk alt gratis.. hehe
Linda-Kristin=) Skrevet 20. november 2007 #13 Skrevet 20. november 2007 tørka maur inni soltørka tomater og en larve under gulosten...
Zyan Skrevet 20. november 2007 #14 Skrevet 20. november 2007 tynn brun sauslignende suppe i en kartong med sjokoladepudding.( det var ingen pudding i den, kun denne "sausen") Skrue inni en pommes frites (=ødelagt tann og tannlegeregning osv.. det var butikken som betalte regninga samt ga en stor kurv mat siden produsenten nektet) jeg har hørt fra en som baker brød at det ikke er uvanlig å miste deig på gulvet, som blir sopt oppi igjen.. :/
~Snublefot~ Skrevet 20. november 2007 #15 Skrevet 20. november 2007 Fant fjær i picnic-skinke fra Stabburet, og sendte dem en mail for å opplyse dem om at de burde skjerpe rutinene sine. Fikk en hel eske med Stabburet-produkter i posten etter en stund, inkludert ny picnic-skinke! Tok en stund før jeg fikk lyst på den:p
Gjest Skrevet 20. november 2007 #16 Skrevet 20. november 2007 Husker for mange år siden at jeg hadde vært syk og ikke matlyst. Så endelig skulle jeg spise noe godt. Biff med ris og soppsaus. Koste meg helt til jeg fikk et sigarettfilter som var fra en ferdigrøkt røyk i munnen. Spydde som en gris:(
Northernlights Skrevet 20. november 2007 #17 Skrevet 20. november 2007 Kinamat: Svart,stritt hårstrå. Biller i broccolien /du og du så ofte jeg fant dem!) Sigarettstump (Marlboro Light) Brød; Hamptråd Sigarettstump Strisekklignende hårtust Mamma fant digre flyvemaur inbakt under hele brødet engang... Pølse: Beinrester :-O pjuuuuk! Da spiste jeg ikke ei eneste grillpølse på årevis etterpå... (er ingen pølsespiser uansett...men ei grillpølse kan jeg unne meg på sommern) Tror thats it....
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 20. november 2007 #18 Skrevet 20. november 2007 ikke så ekkelt egentlig, men fikk en sånn spagetti rimini boks som det er spagetti, saus, pølser og kjøttboller i som det bare var saus i. hehe.
PAVEEL Skrevet 20. november 2007 #19 Skrevet 20. november 2007 melfluer i en pk melblanding fra møllerens...sa ifra og fikk en kasse tilbake m produkter... en sneip i en soppboks (hermetikk) sa i fra og fikk gavekort på 200 kr fra den kjeden jeg kjøpte den i fra....
Nit@™ Skrevet 20. november 2007 #20 Skrevet 20. november 2007 Jeg og det to eldste spiste på Peppe`s. Får et laaaangt hår i munnen. Jeg hadde kort hår den gangen, og min datter er helt lys. Dessuten hang det en kjøttbit i håret. Urk. Servitøren beklaget, men måtte krangle meg til å slippe å betale for dritten da dama påsto "kokken var rakad" (barbert, hun var svensk ja) Holdt på å si at "det var synd han barberte vekk håret sitt på kjøkkenet da". Tror faktisk det var hennes hår. Hun trodde vi hadde puttet i håret selv. Hvordab skulle vi klart å steke det inn i en kjøttbit liksom? Tatt den fra hverandre og limt den? Dåååååårlig reklame for Peppe`s.
hit og dit Skrevet 20. november 2007 #21 Skrevet 20. november 2007 Me trudde jordbærsausen hadde "jordbærfrø" i seg (dei der som er på utsida av bæret), det viste seg å vera maur.....urk. Slo skeia ut av hånda til venninna mi i det ho skulle til å spise.
LizzyG Skrevet 20. november 2007 #22 Skrevet 20. november 2007 På ungdomsskolen hadde jeg arbeidsuken min på en stor hotellkjede sitt hotell i Drammen, og det var ofte kokken mistet f. eks kjøtt på bakken som han kastet oppi stekepanna si igjen. *disgusting, men sant*
Kanutten & småen + Lucia Skrevet 20. november 2007 #23 Skrevet 20. november 2007 Jeg fikk 2 snegler i salaten min på McDonalds... Jeg gikk selvfølgelig til kassa med maten. De beklaget og beklaget, men jeg måtte be om å få pengene igjen. En venninne av meg fant sånn "tablett-folie" i cola-flasken...
*Molly mus* Skrevet 20. november 2007 #24 Skrevet 20. november 2007 Jeg skulle ta med min kjære til bakeriet i byen der de har så nydelige boller. Vi kjøpte oss 2 store hveteboller, å gud som de knaste for det var massevis av eggeskall inni bollene. Det var ekkelt:-/
Gjest Skrevet 20. november 2007 #25 Skrevet 20. november 2007 dette er en stund siden men vi skulle ha stekt egg og karbonade hos svigers , ketshupen var ganske ny så jeg ante jo fred og ingen fare så jeg spiste en liten bit og syntes det smakte så rart. så kikket jeg litt nærmere og der var det hundrevis av små mark som kravla rundt!!! GURIMALLA, har aldri vært så kvalm som jeg ble der og da!!!!! og siden har jeg vært VELDIG skeptisk til ketshup :s
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå