Gå til innhold

Hvor er det blitt av maria lykkelig??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Du er hekta av forlengst, bjellekua, du nådde ditt inkompetansenivå for sånn ca fjorten innlegg siden.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har helt klart bikka.

Hvem av oss er det du snakker til nå?

Skrevet

Mulig kua har blitt introspektiv og snakker med straffestemmen til seg selv.

Skrevet

Bells24, dama bak "blir dere pult i ræva? Der er det jo ekkel bæsj"-innlegget - ikke annet å vente fra juniorklubben.

Skrevet

Har du googla nå igjen? Det kan hende du en gang kan bli både pult i bæsjen og håndkjørt, Bells, men du forstår at det er en seksuell lavalder her i landet, så du får bli seksten først, og dessuten så er det restriksjoner på seksuell omgang med folk med nedsatte sjelsevner.

Skrevet

Hvorfor så opphengt i Maria da Bells24 , hmmmm? Det var kanskje du som lagde alle de andre innleggene også?

Hah, spis en marsipangris til du, så ordner det seg.

Skrevet

Dumme nek - "etter at dere hadde den heksejakten".. som om "vi" sendte ut invitasjoner og dro på "oss" KKK-draktene våre for deretter å bestemme "oss" for at det var en fin dag for å ta Maria. Du er ikke videre lur sånn skriftlig - går det bedre for deg i den virkelige verden?

Skrevet

det er innlegg av denne standarden som ikke akkurat hever nivået av brukerne her.. Bell- kom deg tilbake til Skjønneheten og Udyret, dette kan umulig være virkelig.. Voks opp og ikke bli så usaklig- å si noe til deg er jo verre enn å stikke en honninghånd inn i et vepsebol!!

Grow up- damn it

Skrevet

hehe bells da;D..

du vet vel etter en stund nå,

at her inne får du aldri et svar/vettugt svar...

alt blir snudd opp ner, eller snudd mot deg..

om det så bare skulle vert et ja-nei spm...

Skrevet

Jeg er av den oppfatning av at man får de svar man fortjener her inne. Av folk med brains, såklart.:-)

Skrevet

hehehe, jeg synes Bells24 leverer usedvanlig bra her inne jeg da.

Bortsett fra at hun går imot hønseflokken så var dette et friskt innlegg i et ellers dødt krangledib for tiden.

Bells jeg tar deg inn i min varme om du vil være der ;o))

Kaaakakkakkak

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...