Gjest Skrevet 20. november 2007 #26 Skrevet 20. november 2007 Du er hekta av forlengst, bjellekua, du nådde ditt inkompetansenivå for sånn ca fjorten innlegg siden.
supergyda Skrevet 20. november 2007 #30 Skrevet 20. november 2007 Har helt klart bikka. Hvem av oss er det du snakker til nå?
Gjest Skrevet 20. november 2007 #31 Skrevet 20. november 2007 Mulig kua har blitt introspektiv og snakker med straffestemmen til seg selv.
Anonym bruker Skrevet 20. november 2007 #32 Skrevet 20. november 2007 Bells24, dama bak "blir dere pult i ræva? Der er det jo ekkel bæsj"-innlegget - ikke annet å vente fra juniorklubben.
Anonym bruker Skrevet 20. november 2007 #33 Skrevet 20. november 2007 Har du googla nå igjen? Det kan hende du en gang kan bli både pult i bæsjen og håndkjørt, Bells, men du forstår at det er en seksuell lavalder her i landet, så du får bli seksten først, og dessuten så er det restriksjoner på seksuell omgang med folk med nedsatte sjelsevner.
Gjest Skrevet 20. november 2007 #35 Skrevet 20. november 2007 Hvorfor så opphengt i Maria da Bells24 , hmmmm? Det var kanskje du som lagde alle de andre innleggene også? Hah, spis en marsipangris til du, så ordner det seg.
Anonym bruker Skrevet 20. november 2007 #36 Skrevet 20. november 2007 Dumme nek - "etter at dere hadde den heksejakten".. som om "vi" sendte ut invitasjoner og dro på "oss" KKK-draktene våre for deretter å bestemme "oss" for at det var en fin dag for å ta Maria. Du er ikke videre lur sånn skriftlig - går det bedre for deg i den virkelige verden?
Gjest Skrevet 21. november 2007 #37 Skrevet 21. november 2007 det er innlegg av denne standarden som ikke akkurat hever nivået av brukerne her.. Bell- kom deg tilbake til Skjønneheten og Udyret, dette kan umulig være virkelig.. Voks opp og ikke bli så usaklig- å si noe til deg er jo verre enn å stikke en honninghånd inn i et vepsebol!! Grow up- damn it
Anonym bruker Skrevet 21. november 2007 #38 Skrevet 21. november 2007 hehe bells da;D.. du vet vel etter en stund nå, at her inne får du aldri et svar/vettugt svar... alt blir snudd opp ner, eller snudd mot deg.. om det så bare skulle vert et ja-nei spm...
♥Prinzessin♥ Skrevet 21. november 2007 #39 Skrevet 21. november 2007 Jeg er av den oppfatning av at man får de svar man fortjener her inne. Av folk med brains, såklart.:-)
Cat.68 Skrevet 21. november 2007 #40 Skrevet 21. november 2007 hehehe, jeg synes Bells24 leverer usedvanlig bra her inne jeg da. Bortsett fra at hun går imot hønseflokken så var dette et friskt innlegg i et ellers dødt krangledib for tiden. Bells jeg tar deg inn i min varme om du vil være der ;o)) Kaaakakkakkak
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå