Gå til innhold

Hvor er det blitt av maria lykkelig??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har ikke sett henne på år og dager. husker hun fikk gjennomgå av dere kranglerne, så kanskje hun har gitt seg her??

om noen vet noe, så si ifra. Skulle gjerne vist hvordan det går med henne etter at dere hadde den heksejakten for noen uker siden!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei Maria oppmerksomhetsronker - sorter ut pronomenbruken din sånn i første omgang, og deretter kan du godt forbli borte eller drukne deg i medlidenhet på skravle, alt ettersom.

Skrevet

Bare så det er sagt. jeg er ikke maria nei! Så bare ta tilbake spydighetene deres. Jeg ville ha et ordentlig svar, men klarer dere ikke å skrive annet enn møkk, så kan det være! Kjedelig at dere oppfører dere på denne måten.

Skrevet

Du vet det ikke hjelper, sant?

Uansett hva du skriver, så er du Maria..

Skrevet

jeg lurer på hvorfor du gidder spørre for som du selv sier så er jo dette siden hun fikk gjennomgå i heksejakten så tror du liksom at noen her har hørt fra henne da liksom du er jo ute etter noe annet du.

Skrevet

hva tror du da anonym???? At hun har ringt en av oss og sagt hvor hun er???? Dust!

Skrevet

Det er antakelig hun som ringer og puster i røret og later som hun er et call-senter i Grimstad.

Skrevet

Ok, da beklager jeg at jeg spurte;(

Forstår ikke hvorfor dere er så sinte, men.

Skrevet

Hva mener du? Hvorfor er du så teit mot meg, men hyggelig når andre skriver? Cat skrev en tråd her nedenfor om magemuskler, og da var du blid. er det rart jeg spør?

Skrevet

Anonyme har lite å gå på. Maria har lite å gå på. Anonymsomermaria har ingenting. Hvorfor etterlyser du ikke på skravle om du bryr deg?

Skrevet

Anonymsomermaria?? Javel, ser jo at ingenting går inn likevel. Og hvorfor skulle ikke maria ha noe å gå på? har ho kanskje såret egoet ditt?? Folk som deg har jeg meget lite til overs for. Om du bare skulle slenge møkk til meg, så ser jeg ikke hensikten med hvorfor du svarte på dette innlegget i det hele tatt. Eller er du så opptatt av å disse andre mennesker for å spe på den dårlige selvfølelsen du tydeligvis må ha??

Noen damer ser seg bare nødt til å heve seg over andre, men tror ikke det er gjennomskuelig! Du får ha god bedring med selvtilliten din... det trenger du virkelig. Og du... Neste gang du føler deg nedfor, så se på dr.phil. Der har du sikkert mye å lære!! Nei, se å få deg et ligg.. mannen din gjør tydeligvis ikke susen!! Du har altfor mye sinne i deg. Hjelper å få en orgasme.. Synd ikke mannen din klarer å hjelpe deg til å få ut litt frustrasjon. selvutnevnte bedrevitere som deg selv har ingenting å komme med bortsett fra eder og galle. Er det slik du vil leve livet ditt så syns jeg synd på både mann, barn og ikke minst deg selv!

God bedring og ha en god kveld!

Skrevet

Heisan, var det godt for deg og? Forøvrig antar jeg det er edder du er ute etter, siden det var lite eder å hente.

Skrevet

om du er for krig og fred og sånt.. hvorfor spørr du ikke bare på skravle? Trodde du ærlig talt du skulle få en vettug svar her? hahaha da ER du rosa i huet!

Skrevet

Har det noengang slått deg at du blir seende uhyre idiot ut når du insisterer på å uttale deg om ting du ikke har greie på? Nei, det har det selvsagt ikke.

Skrevet

Snakker om? Ingen her har andre nick på skravle.

Hei Bells.

Skrevet

Men da har du som vanlig ikke tatt høyde for at "etter hva du har forstått" ikke er veldig omfattende.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...