Gå til innhold

Hvor MYE veier dere nå?

Anbefalte innlegg

Gjest VerdensHeldigsteMamma
Skrevet

Ca 75 kg, er i uke 33. Men har ikke vært på vekta siden forrige kontroll som var for noen uker siden, så det kan godt være at jeg nærmer meg 80 kg nå....har nemlig begynt å få en del vann i kroppen, bare for å toppe det hele=/ Starta på ca 60 kg.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Herregud så lette dere er da! :P veier 97 kg jeg! hehe. Men er over 180 høy, og kjenner godt at jeg har mye vann i kroppen. Bare for å unnskylde kiloene litt :P

Bekymrer meg ikke, er ganske slank i utg.punktet, så det kommer nok til å bli lett å få de ekstra kiloene bort etterpå :)

Skrevet

85 kg og er i uke 36..Startet på 73 kg..Grøss og gru...

Skrevet

veier ca 84 kg. 63 kg da jeg ble gravid, noe som i utgangspunktet var litt mye for meg syns jeg. men kiloene skal vekk i løpet av neste år:P

Skrevet

Ligger godt i teten her ser jeg. Start 65 kg og veier nå over 91 kg i uke 38. Opp 26kg så er ikke godt å kjenne seg selv igjen i speilet hverken fra ene eller andre vinkelen. Ler enda av eget speilbilde, men det endrer seg vel fort når "min lille unnskyldning" har sett dagens lys:)

Skrevet

Veide 58 da jeg var på første kontroll. Veier nå 66, og er i uke 32.

Mye er vann. Har 2 på ødem.

Sliter masse med halsbrann, så jeg er drit lei mat.

Er 168 høy.

Skrevet

Jeg veier 74, var rundt 60 før jeg ble gravid. Er i uke 29.

Skrevet

Baah... dere er jo lette... jeg starta på 75 kilo og er 1.73 høy så ingen sylfide men er nå 97!!!!! er fulgåtte 37 snart=(((...forblir anonym jeg når jeg leser detta... sukk

Skrevet

104kg! mye ja. gått opp 10 kg siden første kontroll! uke 30 nå så det er lang vei igjen!

Skrevet

87 kg, startet på 70 - målet er å komme under 94 1/2 kg som jeg endte opp på forrige gang :-( Hadde akkurat gått ned alle 241/2 kg da jeg ble gravid igjen nå. Så jeg håper jeg klarer å gå ned alt dette en gang til :-) har 37 dager igjen idag.

Skrevet

68 kg og er i uke 34. Begynte på 60 kg, men erfaringsmessig legger jeg mye på meg de siste ukene :-) Spiller ingen rolle for meg i øvrig så lenge babyen vokser og trives somd en skal.

Skrevet

Begynte på 74 kg, og veier nå 80 kg. Har 55 dager igjen til termin... Er under 160 cm, så var ganske lubben i utgangspunktet.

Skrevet

Jeg veide 92 da jeg ble gravid , og nå veier jeg 97 kg. Er i uke 33 , så har vært flink å ikke lagt så mye på meg ;-)

Har mista masse i ansikt , rumpe , armer , lår , så har jeg den kula på magen! Jeg er skikkelig flott blitt :-)

Gleder meg til svangerskapet er over , for da skal jeg nemmelig veie 60 kg..*ler* bli skikkelig tynn & lekker :-)

Skrevet

Veier 75,5kg nå, starta på 67 er i uke 31. Endte på 82kg sist, men da starta jeg faktisk litt høyere, 68 eller 69 tror jeg. Helt ok.

Skrevet

ca 74 så jeg er 10 kg +, er 164 cm. Er i dag 26 dager til termin.

Skrevet

Nå er jeg 71, 5 kg. Var 65 kg i utgangspunktet. Er 169 cm høy og i uke 31. Det blir nok noen kilo til. Det viser i alle fall tidligere erfaring...

Skrevet

Veide 46 kg når jeg ble gravid, og veier nå 56 kg, 36 uker på vei i svangerskapet. Er 160cm høy.

Skrevet

Jeg melder meg på blant de gravide tungvekterne. Er i uke 30 og er 95 kg. Høyden er 170. Er rundt 75 kg til vanlig. Sist sv.skap endte vekta på 97 kg, så jeg er iferd med å bryte gammel rekord. Sist gikk heldigvis kiloene av igjen, og det skal de gjøre nå også.

Skrevet

65 kg, uke 30.. Gått opp 12 kg allerede =( Er 168.

Skrevet

HALLO!?

jeg er 170 og veide 73 da jeg ble gravid - og absolutt ingen "blubbe".

Nå er jeg 84 kg og har 5 uker til termin.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...