Gå til innhold

Hvor MYE veier dere nå?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ikke hvor mye som er lagt på.. Nysgjerrig.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvor mye veier du da HI? (Så skal jeg svare også :-) )

Skrevet

Hehe sorry. Jeg veier 66. (Og det er fortsatt lenge igjen)

Skrevet

Jeg veier 80 kilo!!!! Jeg synest at det er ganske morsomt! 17 ekstra kilo fint fordelt på rompe, hofter, rygg, pupper og mage!:-) Føler meg ikke direkte sexy, så det skal bli godt å bli kvitt noen av de snart!

Er forresten begynt på uke 42 i dag!

Skrevet

82 kg her :) enda en måned igjen til termin, så blir vel litt til regner jeg med!

Skrevet

OK :-) Veier drøye 80 kilo nå, og startet på 68. (Er ved termin) I grunnen morsomt, vanskelig å få folk til å tro på at jeg veier såpass, snart like tung som høye guttevenner jo :-D

Skrevet

67,5 kg her! er i uke 34+5 nå.

Skrevet

Jeg veier nå 73 kilo..Shiiit..Veide 60 når jeg ble gravid..Er 172 og den blubba=D Er bare 34+2 enda..Det kan bli skummelt...Men gjett om jeg gleder meg til å begynne å trene igjen=)

Skrevet

jeg var 57 kg når jeg fant ut at jeg var gravid, nå er jeg 74 og er 31+0 i dag! håhå...

Skrevet

78 kilo. Går på overtid.Er 168 og veide 63 i starten. Nå må den ungen komme snart,altså!!

Skrevet

Veier 85 kg og er nå 4 dager på overtid

Skrevet

Eg veide 45kg når eg fant ut at eg va gravid og nå veie eg 58kg :)

E 32+5 på vei i dag...

Skrevet

Nå veier jeg 65 kg... Startet på 56, og regner med at jeg havner et sted mellom 68 og 70 kg til slutt.

Skrevet

60 kg her... 27 dager til termin. (36+2)

Skrevet

ingen slår feite meg!!! veier 93 kg i 30 uke:(

Skrevet

joda...jeg veide 104 sist jeg var på kontroll å min startvekt var på 82...

kombinasjon av at jeg er glad i både mat og godt og at jeg har hatt bekkenløsning helt siden uke 12 å vært sykmeldt å ikke fått lov til å gjøre så mye så detter kiloene på..pluss at i starten spiste jeg for å holde kvalmen i sjakk... i utgangspunktet ingen lettvekter men følte meg ikke feit da..noe jeg derimot gjør nå..føler jeg blir sint på kroppen min nesten...værst over rompa egentlig...

Skrevet

Veier 77,1 er en dag på overtid, men har ikke lagt på meg siste uka.

(Er 168cm lang, og veier 58kg til vanlig)

Skrevet

72.5 og 29 +5... startet på 65

Skrevet

Er i uke 38 og veier 71, 5 - veide ca 54 før jeg ble gravid....

Skrevet

Uke 27. Veier 81, veide 68 da jeg ble gravid. 177 høy. Lurer på hvor dette skal ende:-) Men har ikke spist mer enn vanlig, og har trent bra, så skal vel være sånn... Håper jeg slipper å komme over 90!!!

Gjest Lenchen med jente i magen
Skrevet

71 kg nå i uke 29. Sist veide jeg 90 kg da jeg fødte...grøss og gru, skal holde meg laaaangt unna det denne gangen hvertfall ;)

Veier vanligvis 64 kg..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...